Θετικός ο Κουράκης για μοριοδότηση μεταπτυχιακών ενός έτους

Θετικός ο Κουράκης για μοριοδότηση μεταπτυχιακών ενός έτους
Συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουκλής για την επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου "Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση" την δευτέρα 4 Μαΐου 2015. (EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ) Eurokinissi

Τι δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Τάσος Κουράκης για την επιλογή στελεχών στην εκπαίδευση και τους "αιώνιους" φοιτητές

«Ενδιαφέρουσα», χαρακτήρισε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Τάσος Κουράκης, τη συζήτηση την Δευτέρα (04/05) στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής σχετικά με τα «Επείγοντα μέτρα για την πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση».

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, με την οποία έκλεισε την πρώτη ημέρα εργασιών της Επιτροπής, ο κ. Κουράκης ανέφερε ότι ακούστηκαν αρκετές «ενδιαφέρουσες και δίκαιες» προτάσεις από τους ομιλητές, και ειδικότερα τόνισε ότι βλέπει «πολύ θετικά» το θέμα της μοριοδότησης των μεταπτυχιακών προγραμμάτων ενός έτους, στη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.

Ο κ. Κουράκης, επανέλαβε ότι το νομοσχέδιο, το οποίο αναφέρεται σε «Επείγοντα μέτρα για την πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση», έχει μεταβατικό χαρακτήρα και παραδέχθηκε ότι τα ζητήματα στα οποία άπτεται θα έπρεπε κανονικά να συζητηθούν επί μακρόν.

«Η μεγάλη αλλαγή θα προκύψει μέσα από τον διάλογο», διαβεβαίωσε. Ωστόσο, ο αναπληρωτής υπουργός επεσήμανε ότι είναι απαραίτητες οι μεταβατικές διατάξεις, ειδικά για το θέμα των εξετάσεων, καθώς μέριμνα του υπουργείου είναι «να μην αιφνιδιάσουμε τα παιδιά». Επίσης, αναφορικά με την προσθήκη ενός επιπλέον μαθήματος επιλογής στη διαδικασία εξετάσεων, ανέφερε ότι με αυτόν τον τρόπο αίρεται μια αδυναμία του υπάρχοντος συστήματος, καθώς οι υποψήφιοι στερούνταν ευρύτερου πεδίου επιλογής.

Για το ζήτημα της επιλογής στελεχών στην εκπαίδευση, ο κ. Κουράκης τόνισε ότι η συνέντευξη, η οποία εχει «εξαιρετικά υποκειμενικό» χαρακτήρα, αφαιρείται, ώστε να εισαχθεί η ψήφος των διδασκόντων, μέτρο που χαρακτήρισε επίσης μεταβατικό. Απώτερος στόχος του υπουργείου είναι η αποτελεσματικότητα, με το να βρίσκονται περισσότεροι εκπαιδευτικοί στα σχολεία και λιγότεροι σε διοικητικές θέσεις.

Τέλος, υπερασπίστηκε τις διατάξεις που αφορούν τους λεγόμενους «αιώνιους φοιτητές»: «Έτσι και ένας φοιτητής θέλει να σπουδάσει, πρέπει να σπουδάσει».

Σημειώνεται ότι την Τρίτη (05/05), θα καταθέσουν τις θέσεις τους για το νομοσχέδιο δεκατέσσερις φορείς και στη συνέχεια θα διεξαχθεί η συζήτηση επί των άρθρων, προκειμένου το νομοσχέδιο να κατατεθεί προς ψήφιση στην Ολομέλεια την ερχόμενη Παρασκευή.

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα