Γαβρόγλου: Από την ακραία νεοφιλελεύθερη εμμονή του κ. Μητσοτάκη δεν γλίτωσε ούτε η Εκπαίδευση

Γαβρόγλου: Από την ακραία νεοφιλελεύθερη εμμονή του κ. Μητσοτάκη δεν γλίτωσε ούτε η Εκπαίδευση
O υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου Eurokinissi

"Αυτό που ζητούσε επίμονα το ΔΝΤ και είχε αποκρούσει με σκληρή διαπραγμάτευση η σημερινή κυβέρνηση, εκφράστηκε ως πρόγραμμα της Ν.Δ." λέει ο υπουργός Παιδείας.

Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, αναφερόμενος στα σχετικά με την Εκπαίδευση σημεία της ομιλίας του Προέδρου της Ν.Δ Κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ, δήλωσε:

«Από την ακραία νεοφιλελεύθερη εμμονή του κ. Μητσοτάκη δεν γλίτωσε ούτε η Εκπαίδευση.

Αυτό που ζητούσε επίμονα το ΔΝΤ και είχε αποκρούσει με σκληρή διαπραγμάτευση η σημερινή κυβέρνηση, εκφράστηκε ως πρόγραμμα της Ν.Δ. Τώρα που τελειώσαμε ως χώρα με τα μνημόνια, ο κ. Μητσοτάκης επαναφέρει την ελαστικότητα-ευελιξία στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, προτείνει την κινητικότητα στους εκπαιδευτικούς και εκφράζει την αδιανόητη για τη δημόσια εκπαίδευση πρόταση να επιλέγει το δημόσιο σχολείο το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας καθώς και επιλογή από τον Διευθυντή των εκπαιδευτικών που θα διδάσκουν. Αναρωτιέται κανείς γιατί ο κ. Μητσοτάκης δεν δηλώνει ξεκάθαρα ότι θα καταργήσει τη δημόσια δωρεάν παιδεία.

Για αυτά ακριβώς μας πίεζε το ΔΝΤ: Όλα στους ιδιώτες, με συνακόλουθο αποτέλεσμα οι λίγοι που έχουν οικονομική άνεση να αποκτούν δικαίωμα στη μόρφωση, και οι πολλοί που δεν την έχουν… έχασαν.

Επανέλαβε τη συνήθη κορώνα περί ίδρυσης ιδιωτικών Πανεπιστημίων. Μόνο που τώρα άλλαξε τα επιχειρήματά του: έως τώρα πρότεινε την ίδρυση των ιδιωτικών Πανεπιστημίων για να μην φεύγουν τα παιδιά μας στο εξωτερικό. Τώρα, μάλλον μετά τις εξαγγελίες αναβάθμισης του Λυκείου και τις δυνατότητες ελεύθερης πρόσβασης στα ΑΕΙ, βρήκε άλλο επιχείρημα υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων: για να έρχονται ξένοι φοιτητές.

Αγνοεί, όμως, ο κ. Μητσοτάκης ότι με τα ξενόγλωσσα Τμήματα που ιδρύουμε και τις πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση του Διεθνούς Πανεπιστημίου, η δυνατότητα προσέλκυσης ξένων φοιτητών είναι πια μία πραγματικότητα.

Επανέλαβε ο κ. Μητσοτάκης με έμφαση το «Αξιολόγηση Παντού» επαναφέροντας στην εκπαιδευτική κοινότητα συνειρμούς της διαθεσιμότητας των 2.500 εκπαιδευτικών, όταν την ίδια στιγμή η κυβέρνηση εμπράκτως απάλλαξε την εκπαιδευτική κοινότητα από τις παραμέτρους ανασφάλειας καταργώντας το ΠΔ152 που χρησιμοποιήθηκε με μανία ενάντια στους εκπαιδευτικούς.

Ακούσαμε, όμως, και άλλα πολλά. Ανάμεσα τους ότι οι «Έλληνες δεν ζητούν διορισμούς». Ας παύσει προς στιγμήν να είναι ερμηνευτής των αισθημάτων του λαού μας, και ας μας πει ο κ. Μητσοτάκης με την ίδια σαφήνεια που τον χαρακτήρισε στις υπόλοιπες δεσμεύσεις του: θεωρεί ή όχι ότι χρειάζονται μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση; Ναι ή όχι;. Ο Πρωθυπουργός από το ίδιο βήμα -της ΔΕΘ- ανακοίνωσε ότι για πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια αδιοριστίας ξεκινούν οι διαδικασίες για τον μόνιμο διορισμό 4.500 εκπαιδευτικών στην Ειδική Εκπαίδευση. Έχει πρόβλημα με αυτό ο κ. Μητσοτάκης;

Αναμένω, βέβαια, με ενδιαφέρον τη θέση της εκπαιδευτικής κοινότητας (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ) επί των συγκεκριμένων εξαγγελιών του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα