Ο μοντέρ του Λάνθιμου Γ.Μαυροψαρίδης στο News 24/7: “Περάσαμε στα ημιτελικά”

Ο μοντέρ του Λάνθιμου Γ.Μαυροψαρίδης στο News 24/7: “Περάσαμε στα ημιτελικά”
Ο πρώτος Έλληνας μοντέρ υποψήφιος για Όσκαρ Γιώργος Μαυροψαρίδης

Ο Γιώργος Μαυροψαρίδης, ο πρώτος Έλληνας υποψήφιος για Όσκαρ καλύτερου Μοντάζ για την ταινία "The Favourite" μιλά στο News 24/7 για τα μυστικά της επιτυχίας, την συνεργασία του με τον Γιώργο Λάνθμιο και την ιδιοφυΐα του.

Λίγες μόνο ώρες μετά την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων των Όσκαρ 2019 και τον Γιώργο Λάνθιμο να είναι υποψήφιος σε 10 κατηγορίες, ο μοντέρ του Γιώργος Μαυροψαρίδης μιλά αποκλειστικά στο News 24/7.

O ίδιος επίσης υποψήφιος για Όσκαρ καλύτερου Μοντάζ για το “The Favourite” και όπως άλλωστε αναμενόταν διαίτερα χαρούμενος σημειώνει ότι “περάσαμε στα ημιτελικά”.

“Είναι πολλές οι υποψηφιότητες για την ταινία, φτάνουν τις 10. Είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί είναι μια πάρα πολύ καλή ταινία” σημειώνει.

Μόνιμος συνεργάτης του για πολλά χρόνια τονίζει ότι “από την πρώτη ταινία του Γιώργου Λάνθιμου έως σήμερα συνεργαζόμαστε πολύ καλά και βλέπετε τα αποτελέσματα. Τα πάντα, άλλωστε, οφείλονται στην ιδιοφυΐα του Γιώργου Λάνθιμου”.

Όλα ξεκίνησαν με τον “Κυνόδοντα”, τον “Αστακό” θυμάται όταν έλαβε βραβείο από το Σωματείο των Μοντέρ Αμερικής.

Ο τρόπος της δουλειάς μας δεν έχει αλλάξει

Απόλυτα ειλικρινής στην συνέντευξή του δηλώνει ότι δεν περίμεναν τόσες υποψηφιότητες. “Είναι όμως συγκλονιστικό. Περάσαμε στα ημιτελικά” αναφέρει.

Ως πρώτος Έλληνας μοντέρ που διεκδικεί Όσκαρ, απαντά ότι είναι πολύ ιδιαίτερο διότι “από την Ελλάδα δεν έχουμε πολύ συχνά υποψηφιότητες καθώς η βάση μου είναι η Αθήνα και δεν ζω στο εξωτερικό” ενώ για το “μυστικό” της επιτυχίας λέει ότι “κάνουμε τις ταινίες όπως μάθαμε στην Αθήνα και όπως μάθαμε με τον Γιώργο εδώ και χρόνια. Αυτό συνεχίζουμε να κάνουμε ακόμη και με τις μεγάλες παραγωγές. Ο τρόπος της δουλειάς μας δεν έχει αλάξει. Είναι αυτό που βρήκαμε καθώς ξεκινούσαμε”.

Απαιτητικό μοντάζ

“Αποφεύγω να είμαι στα γυρίσματα δεν μου κάνει καλό να είμαι παρών. Προτιμώ να βλέπω το υλικό μετά, για να μην επηρεάζομαι από τις συνθήκες του γυρίσματος που είναι τελείως διαφορετικές. Το μοντάζ ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό και ξεκίνησα μετά το πρώτο cut καθώς έπρεπε να να μείνω πίσω να τελειώσω το “Ελάφι”. Μπήκα τον Ιούλιο και τελειώσαμε Γενάρη” υπογραμμίζει ο Γ. Μαυροψαρίδης. 

“Ήταν έξι μήνες συνεχόμενης δουλειάς πάνω στην ταινία. Ήταν πολύ απαιτητική και πάντα οι ταινίες του Γιώργου είναι πολύ απαιτητικές. O βαθμός δυσκολίας είναι πάρα πολύ υψηλός και πάντα παλεύουμε για το καλύτερο και πάντα επιμένει να φτάνουμε στο τέλος αυτού που ξεκινήσαμε και να μην το παρατάμε ποτέ”.

Όπως μας εκμυστηρεύτηκε ο Γ. Μαυροψαρίδης η χαρά με τις υποψηφιότητες είναι πολύ μεγάλη και αυτό γιατί “κράτησε το δικό του, το προσωπικό του στυλ παρόλο που οι παραγωγές μεγάλωσαν και μπήκαμε και σε στούντιο όπως της “Fox Center Light”. Το ότι κρατάει την προσωπική του ματιά και το τελικό cut της ταινίας είναι κάτι πολύ ευχάριστο και ιδιαίτερο καθώς προχωράει σε αυτό που έχει στο μυαλό του” αναφέρει.

Τέλος, για τον τρόπο που δουλεύει τόσα χρόνια με τον Γιώργο Λάνθιμο λέει ότι “δεν επαναλαμβάνουμε κάποια πράγματα. Έχουμε έναν μπούσουλα και έναν κώδικα επικοινωνίας και κάθε φορά κάθε ταινία έχει τις δικές της απαιτήσεις. Βαδίζουμε με αυτές και την εξαντλούμε μονταζικά.

Ακούστε όσα είπε στο News 24/7

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα