Έφη Αλεβίζου για τον καρκίνο: Αποφάσισα να μιλήσω, γιατί έτσι αισθάνεται κανείς ότι δεν είναι μόνος
Διαβάζεται σε 2'
Γιατί αποφάσισε να μιλήσει για την περιπέτεια της υγείας της και τη διάγνωσή της με καρκίνο η Έφη Αλεβίζου.
- 25 Ιουνίου 2026 14:43
Για την απόφασή της να μοιραστεί την περιπέτεια υγείας που είχε με τον καρκίνο μίλησε η Έφη Αλεβίζου.
“Αποφάσισα να μιλήσω, γιατί έτσι αισθάνεται κανείς ότι δεν είναι μόνος. Γιατί, ξέρεις, συνήθως όταν σου έρχεται ξαφνικά, δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι σύστημα γύρω τους που τους συμπαραστέκεται”, είπε η Έφη Αλεβίζου στο “Νωρίς Νωρίς”.
“Υπάρχουν άνθρωποι, υπάρχουν μονογονεϊκές οικογένειες. Φαντάσου τώρα να είσαι μία μητέρα 40 ετών μόνη σου και να μεγαλώνεις ένα παιδί και να πρέπει να δουλέψεις από το πρωί ως το βράδυ και να βρίσκεις ότι έχεις καρκίνο στο στήθος. Δεν είναι απλό. Και να μην έχεις βοήθεια από πουθενά. Οπότε αισθάνεσαι ότι υπάρχουν και άλλοι που το μοιράζονται, που το περνούν, και νιώθεις λιγότερο μόνος” τόνισε η δημοσιογράφος.
«Από την άλλη, είναι καλό να πει κάποιος “α, είδες όμως η Έφη με το που είδε το πρώτο σύμπτωμα, πήγε και το κοίταξε και έτσι το πρόλαβε και δεν πέρασε όλη τη διαδικασία”» είπε ακόμα η Έφη Αλεβίζου.
Δείτε στο βίντεο μετά το 20ό λεπτό: