Το Crown και η αλήθεια για το φιλί της Νταϊάνα με τον Ντόντι

Διαβάζεται σε 4'
Το Crown και η αλήθεια για το φιλί της Νταϊάνα με τον Ντόντι
To φιλί που αποκάλυψε τη σχέση της Νταϊάνα με τον Ντόντι Φαγιέντ, όπως 'αποτυπώνεται' στο Crown. iStock

Το σενάριο του Crown και η αλήθεια για τη φωτογραφία που έκανε γνωστή σε όλον τον κόσμο τη σχέση της Νταϊάνα με τον Ντόντι Φαγιέντ και παράλληλα, έκανε την πριγκίπισσα στόχο χιλιάδων παπαράτσι.

Η έκτη σεζόν του Crown που ‘ανέβηκε’ πριν λίγες ημέρες στο Netflix, επικεντρώνεται στις τελευταίες ημέρες της Νταϊάνα στη ζωή και ως εκ τούτου των σχέσεων της με τους ανθρώπους που είχε επιλέξει να έχει κοντά της.

Μεταξύ τους ήταν και ο Ντόντι Φαγιέντ, που έως τώρα τον ξέραμε ως «τον τελευταίο έρωτα» της Πριγκίπισσας.

Πέθαναν μαζί στο αυτοκινητικό δυστύχημα του Αυγούστου του 1997, στο Παρίσι.

Μολονότι θα πιστεύατε πως δεν υπάρχει κάτι που να μη ξέρετε για αυτήν την τραγική στιγμή, δεδομένου ότι ο θάνατος της εκ των πιο προβεβλημένων ανθρώπων του πλανήτη καλύφθηκε ποικιλοτρόπως για πάρα πολλά χρόνια, η σειρά θα σας εκπλήξει.

Ίσως και να αισθανθείτε έναν κόμπο στο στομάχι.

Και δη όταν ενημερωθείτε ή θυμηθείτε πως η Νταϊάνα είχε και την ατυχία να ‘πέσει’ πάνω στην έξαρση του ενδιαφέροντος των media για την ιδιωτική ζωή των celebrities.

Στο σενάριο του Crown το περιβόητο φιλί μεταξύ της αδικοχαμένης γυναίκας και του τελευταίου της συντρόφου στο γιοτ του τελευταίου (στη μέση του πουθενά), ήταν αποτέλεσμα εντολής του πατέρα του.

Δηλαδή, συνεπαρμένος από την προοπτική να κάνει νύφη την Πριγκίπισσα, ο Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ έψαξε βρήκε παπαράτσο και τον έστειλε μεσοπέλαγα να αποθανατίσει τη σχέση και να την αποκαλύψει -ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες του γάμου.

Η δημοσίευση της φωτογραφίας έγινε στην Sunday Mirror στις 10/8 του 1997. Το μέσο είχε δώσει 641.540 σημερινά ευρώ στον φωτογράφο Μάριο Μπρένα που έκανε τη λήψη.

Ο Ιταλός επαγγελματίας στο χώρο της μόδας -έως ότου γίνουν μόδα τα κυνηγητά των celebrities-, ‘έβγαλε’ συνολικά περισσότερα από 8.7 εκατομμύρια σημερινά ευρώ από την πώληση των δικαιωμάτων σε όλον τον κόσμο.

Πάντα κατά το σενάριο του Crown, το φιλί άλλαξε για πάντα τη ζωή της Νταϊάνα. Για την ακρίβεια, ήταν ο λόγος που την κυνηγούσαν έκτοτε ορδές παπαράτσι, σε αποπνικτικό βαθμό.

Μετά τη δημοσίευση του φιλιού, εμφανίστηκαν στη Μεσόγειο περισσότεροι από 2.000 φωτογράφοι, με την ελπίδα ότι θα φτιάξουν κι αυτοί τη ζωή τους, με μόλις ένα στιγμιότυπο.

Όλα αυτά την έκαναν να καταλάβει πως πρέπει να πάρει κάποιες αποφάσεις. Μεταξύ τους ήταν να τελειώσει τη σχέση της με τον Ντόντι Φαγιέντ.

Πριν περάσει ένας μήνας από τη δημοσίευση του φιλιού, το ζευγάρι ήταν νεκρό.

Σε συνέντευξη που έδωσε ο Μπρένα στους New York Times, χαρακτήρισε ως «παράλογη και εντελώς επινοημένη» την ιδέα πως προσελήφθη από τον Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ.

Εξήγησε ότι κάθε καλοκαίρι συνήθιζε να πηγαίνει στη Σαρδηνία και να φωτογραφίζει διάσημους. «Ήταν τεράστια τύχη που έπεσα πάνω στην Νταϊάνα και τον Ντόντι.

Πλησίασε το γιοτ με ένα φουσκωτό, όταν είδα μια ξανθιά γυναίκα να μιλάει στο τηλέφωνο, πάνω στο κατάστρωμα και πίστεψα πως είναι μια φίλη. Όσο πλησίαζα περισσότερο, κατάλαβα ότι ήταν η πριγκίπισσα.

«Από την πρώτη λήψη ήξερα πως έχω στα χέρια μου ιστορικό στιγμιότυπο. Ήμουν βέβαιος και ότι μόλις είχα λύσει τα προσωπικά και τα οικογενειακά μου προβλήματα, γιατί δεν κολυμπούσα ακριβώς στο χρήμα».

Σύμφωνα με τον Τζέισον Φρέιζερ, ο οποίος δήλωσε ότι ενημερώθηκε για το ταξίδι από την ίδια την Νταϊάνα και αργότερα ενήργησε ως πράκτορας του Μπρένα για την πώληση των δικαιωμάτων φωτογραφίας, ο Ιταλός βρήκε ανεξάρτητα το γιοτ (τότε είχε ως όνομα το Jonikal), στα ανοικτά της ακτής της Σαρδηνίας.

Έβγαλε τις φωτογραφίες και μετά πέταξε στο Λονδίνο, όπου ζούσε ο Φρέιζερ για να βρουν μαζί αγοραστές.

«Ο Μάριο δεν μου έλεγε τι είχε στα χέρια του, από το τηλέφωνο. Ήλθε στο Λονδίνο και μου αποκάλυψε τι είχε στα χέρια του. Απλώσαμε τα στιγμιότυπα στο πάτωμα της κουζίνας και καθίσαμε σιωπηλοί.

Αποφάσισα να τον βοηθήσω με την πώληση, καθώς ένιωθα πως ήταν αυτό που ήθελε η Νταϊάνα».

Όπως κατέθεσε ο Φρεντερίκ Γκαρσία, εκ των φωτογράφων στο τελευταίο ταξίδι της Νταϊάνα, η πριγκίπισσα ήταν πολύ συνεργάσιμη με τα media αμέσως μετά το διαζύγιο της και τους πρώτους μήνες του καλοκαιριού του 1997.

«Ήταν αρκετά ξεκάθαρο σε όλους μας ότι ήθελε να δείξει στο βρετανικό κατεστημένο ότι ήταν ελεύθερη».

Έφτασε όμως, στο σημείο να αγανακτήσει με τους παπαράτσι, όταν άρχισαν να πετούν ελικόπτερα πάνω από το Jonikal.

Μετά το θάνατο της Νταϊάνα και του Ντόντι, ο Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ μήνυσε τον Φρέιζερ για παραβίαση ιδιωτικότητας, με τις λήψεις του ζευγαριού στο σκάφος. Ο Μπρένα δεν πήρε κάποια αγωγή στα χέρια του «καθώς οι λήψεις ήταν σε εξωτερικό, δημόσιο χώρο».

Tέλος, εν αντιθέσει με όσα δείχνει το Crown, οι γιοι της Νταϊάνα ήταν θετικοί ως προς τη σχέση της με τον Φαγιέντ «γιατί τη βλέπαμε να είναι χαρούμενη», όπως έχει πει ο Χάρι.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα