Πολλές καταγγελίες έχει λάβει ο Συνήγορος του Καταναλωτή σχετικά με χρεώσεις από κλήσεις σε πενταψήφιους και τετραψήφιους αριθμούς. Τι συστήνει στους καταναλωτές.
Η ιδιωτική κατανάλωση είναι από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης και ενδεχόμενη "συστολή" της, λόγω ακρίβειας, θα δημιουργήσει πιέσεις στην προσπάθεια δυναμικής ανάκαμψης.
"Σοκ" προξενούν τα όσα, σε σχέση με τις ανταγωνιστικές χρεώσεις, αποκάλυψε η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, σε ημερίδα υπό την αιγίδα της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, με θέμα «Τιμολόγηση ηλεκτρικής ενέργειας και προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών».
Πολύ σημαντικές επισημάνσεις αλλά και παράπονα για το γεγονός ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή στερείται προσωπικού έκανε ο επικεφαλής Λευτέρης Ζαγορίτης.
Η επιβολή του πρόστιμου έγινα καθώς κατά το χρονικό διάστημα της διετούς λειτουργίας της, η εταιρεία υιοθέτησε παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές.
Πως με παρέμβαση του Συνήγορου του Καταναλωτή αποζημιώθηκε η ασφαλισμένη και η ασφαλιστική εταιρεία δεσμεύθηκε να αλλάξει τα ασφαλιστήρια συμβόλαια της.
Το θέμα προέκυψε μετά από καταγγελία καταναλωτή που εντόπισε διαφορά στις τιμές μεταξύ φυσικού καταστήματος και ηλεκτρονικής πλατφόρμας, μέσω της οποίας έκανε συχνά παραγγελίες.
Σε παρέμβαση προχωράει ο Συνήγορος του Καταναλωτή προς τη ΔΕΗ, τονίζοντας ότι η έκπτωση στους πελάτες που λαμβάνουν ηλεκτρονικά το λογαριασμό τους δεν σημαίνει ότι ο χάρτινος λογαριασμός πρέπει να επιβαρύνεται.