Η Αθήνα ιδανικός προορισμός για city break

Η Αθήνα ιδανικός προορισμός για city break

Διεθνή μέσα ενημέρωσης συστήνουν την Αθήνα για το πολιτισμό, τις τέχνες, τη γαστρονομία, τη μόδα, το σύγχρονο αλλά και κλασικό χαρακτήρα της  

Του Δημήτρη Μπαλή

Η πρωτεύουσα, η οποία πέρασε δύσκολες στιγμές στο πρόσφατο παρελθόν, με καταστροφές, κλείσιμο δεκάδων ξενοδοχείων και μείωση της τουριστικής κίνησης, έχει πλέον αρχίσει μια σταθερά ανοδική πορεία.

Αρκετά νέα ξενοδοχεία άνοιξαν, παλιά επαναλειτούργησαν, το αεροδρόμιο της Αθήνας προσελκύει ολοένα και περισσότερες αεροπορικές εταιρείες και καταρρίπτει το ένα μετά το άλλο το ρεκόρ αφίξεων. Βέβαια, δεν καταγράφονται όλες οι αφίξεις στις διαμονές στα ξενοδοχεία, διότι έχουμε το φαινόμενο των ενοικιαζόμενων σπιτιών, το οποίο είναι ανεξέλεγκτο. Πάντως, όπως και να έχει, τουρισμό στην Αθήνα βλέπουμε, αν και δεν αφήνει τα χρήματα που ξόδευε κάποτε, διότι έχει πέσει η μέση κατά κεφαλήν δαπάνη.

ADVERTISING

Η νέα προσέγγιση των τουριστών, με μέθοδο και στρατηγική, αποδίδει αποτελέσματα. Η Marketing Greece, χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία προβολής ενός τόπου, δουλεύει συγκεκριμένα, στοχευμένα και παράγει έργο.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2017, διοργάνωσε επίσκεψη 16 δημοσιογράφων σημαντικών περιοδικών και εφημερίδων αλλά και διαμορφωτές κοινής γνώμης από Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Αυστρία. Οι δημοσιογράφοι αυτοί, επισκέφθηκαν την Αθήνα, προβάλλοντας στα αφιερώματά τους τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη γαστρονομία, τη μόδα και τον σύγχρονο και συνάμα κλασσικό χαρακτήρα της πολύπλευρης ευρωπαϊκής μητρόπολης.

One City. Never Ending Stories

Οι δράσεις αυτές ενισχύουν την ολοκληρωμένη στρατηγική προσέγγιση για την τουριστική προβολή της Αθήνας και τη προώθηση της ως ιδανικό city break προορισμό (για διήμερο – τριήμερο), μέσα από τον καταλυτικό ρόλο του Athens Tourism Partnership (ΑΤΡ), μια σύμπραξη του Δήμου Αθηναίων, του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Aegean και την κεντρική πλέον καμπάνια της Αθήνας με τίτλο «One City. Never Ending Stories», με την Marketing Greece στο ρόλο του project manager.

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της καμπάνιας για την Αθήνα, η πλούσια πολιτιστική ατζέντα και η σύγχρονη καλλιτεχνική σκηνή κέντρισαν το ενδιαφέρον του γαλλικού περιοδικού Madame Figaro, την ιταλική έκδοση του Vanity Fair, και της γερμανικής εφημερίδας Münchner Merkur, ενώ η μοντέρνα πλευρά της Αθήνας με τη γαστρονομική ποικιλομορφία, την αναδυόμενη fashion σκηνή και τις σύγχρονες τέχνες, προσέλκυσαν τα γαλλικά μέσα Marie France, Cuisine et Vins de France και Lonely Planet, το high end lifestyle γερμανικό περιοδικό Brigitte, το αμερικάνικο Business Insider και τα ιταλικά μέσα Donna Moderna and Touring Club Italiano.

Τα αφιερώματα του γερμανικού Τύπου

Την ίδια στιγμή, το κοινό της Γερμανίας και της Αυστρίας περιπλανήθηκε στην Αθήνα μέσα από τον πολυσέλιδο οδηγό του περιοδικού Geo Saison για τη Documenta 14 και από το εκτενές έντυπο και ηλεκτρονικό αφιέρωμα της εφημερίδας Kleine Zeitung,  ενώ γνώρισε «την Αθήνα ως το νέο Βερολίνο» από το αφιέρωμα του ADAC Urlab (περιοδικό του μεγαλύτερου club αυτοκινήτου της Ευρώπης). Ταυτόχρονα, το κοινό της Γαλλίας ανακάλυψε τους λόγους για τους οποίους αξίζει να επισκεφτεί κάποιος την Αθήνα μέσα από τον ηλεκτρονικό οδηγό του Forbes και του Marie France, καθώς και από το τετρασέλιδο αφιέρωμα του περιοδικού Tour Hebdo με τίτλο «Athènes, éternelle et moderne».

Παράλληλα, πρωταγωνιστικό ρόλο με πολυσέλιδα ταξιδιωτικά αφιερώματα και fashion editorials έχει η Αθήνα τόσο στο ισπανικό ταξιδιωτικό περιοδικό De Viajes με την Ισπανίδα ηθοποιό Silvia Marty, όσο και στο γαλλικό luxury ανδρικό περιοδικό Sports & Style με κεντρικό πρόσωπο φωτογράφισης τον ασημένιο Ολυμπιονίκη του Ρίο στο Δέκαθλο Kevin Mayer, ενώ άφησε το ψηφιακό της αποτύπωμα ως «hip city break προορισμός» στους Άγγλους αναγνώστες μέσα από το blog post της «The Travelista» ενός από τα 10 σημαντικότερα Luxury Travel Blogs για το 2016 στην Αγγλία.

SHARE:

24Media Network