Τα social media στην αγορά εργασίας: Τι θέλουν οι εργοδότες, τι απορρίπτουν

Τα social media στην αγορά εργασίας: Τι θέλουν οι εργοδότες, τι απορρίπτουν

Πώς τα social media μπορούν να επηρεάσουν την επαγγελματική μας καριέρα εν τη γενέσει της (Infographic)

Η νέα εποχή απαιτεί αλλαγές και προσαρμογές ακόμα και στο τρόπο με τον οποίο ψάχνουμε δουλειά.

Το mycleveragency, ένα πρακτορείο ανάλυσης των Social Media, έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της έρευνας του σχετικά με το πώς η ψηφιακή μας ζωή, επηρεάζει θετικά ή αρνητικά την εύρεση εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του mycleveragency, ένας στους δέκα υποψήφιους για μια θέση, απορρίπτονται από την Social Media ζωή τους.

Εργοδότες μάλιστα ανέφεραν ότι υπάρχουν "ψηφιακά" στοιχεία που ενιχύουν την εικόνα του υποψηφίου. Ποια είναι αυτά;

Η σοβαρή profile φωτογραφία (57%) αλλά και η συχνή ανανέωση του status σε ότι αφορά τα εργασιακά ενδιαφέροντα. Έπονται η αυτοπεποίθηση, η μετριοπάθεια, το υπόβαθρο, η ευρηματικότητα και η επικοινωνιακή ικανότητα.

Αντιστοίχως, υπάρχουν και στοιχεία που σχετίζονται με τα κοινωνικά δίκτυα που μπορεί να αποδειχτούν καταστροφικά. Για παράδειγμα:

-Οι προκλητικές φωτογραφίες

-Οι πληροφορίες που σχετίζονται με κατανάλωση αλκοόλ και λοιπών ουσιών

-Οι κακές συστάσεις από προηγούμενους εργοδότες

-Η μέτρια έως κακή επικοινωνιακή ικανότητα

-Τα ρατσιστικά σχόλια

-Τα ψέματα σχετικά με την προγενέστερη εμπειρία.

Από την άλλη, η πλειοψηφία των εργοδοτών, αναζητούν τους εργαζομένους τους και μέσα από το διαδίκτυο και από την εκεί δράση τους.

Πρώτο κοινωνικό δίκτυο σε ότι αφορά την εύρεση εργασίας είναι το Linkedin, ενώ ακολουθούν το Facebook, το Twitter και το Google+.

Εργαζόμενοι ωστόσο έχουν χάσει την δουλειά τους εξαιτίας ενός Tweet, ή μια δημοσίευσης στο Facebook ή στο Instagram. Το παρακάτω Infographic παρουσιάζει τα ευρήματα:

Τα social media στην αγορά εργασίας: Τι θέλουν οι εργοδότες, τι απορρίπτουν
SHARE:

24Media Network