Τι ψωνίζουν οι χρήστες του διαδικτύου όσο μένουν σπίτι;

Τι ψωνίζουν οι χρήστες του διαδικτύου όσο μένουν σπίτι;

Πιστεύετε ότι μόνο τα τρόφιμα έχουν ζήτηση; Κι όμως, θα εκπλαγείτε. Διαβάστε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τις ευκαιρίες που ανοίγονται για την επιχείρησή σας.

Το online shopping έχει αυξηθεί δραματικά μιας και τα μέτρα προστασίας επιβάλλουν όσο το δυνατόν λιγότερες μετακινήσεις – μια περιήγηση στα online σουπερμάρκετ και μια ματιά στους χρόνους παράδοσης των αγορών αποδεικνύει πως οι αγοραστές έχουν στραφεί μαζικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Καθώς οι καταναλωτές συνηθίζουν στις ευκολίες που προσφέρει, στο εξής το online shopping θα γίνει συνήθεια που θα μείνει.

Ωστόσο, τα online σουπερμάρκετ δεν είναι η μόνη κατηγορία όπου έχει παρατηρηθεί κατακόρυφη ζήτηση. Οι καταναλωτές στρέφονται και σε είδη που δεν είναι πρώτης ανάγκης μεν, αλλά τα θεωρούν χρήσιμα για την καθημερινότητά τους στο σπίτι. Αν διαθέτετε μια επιχείρηση που ασχολείται με το εμπόριο και δεν έχετε ακόμη ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι ευκαιρία να ξεκινήσετε άμεσα την αποστολή στο σπίτι και να δέχεστε ηλεκτρονικές πληρωμές.

Υγεία και ομορφιά

Καθώς όλα τα γυμναστήρια και χώροι άθλησης είναι κλειστά, οι αθλούμενοι αναζητούν τρόπους για να μείνουν σε φόρμα από το σπίτι. Οι διάδρομοι γυμναστικής, τα στατικά ποδήλατα, οι αλτήρες και οι πάγκοι κοιλιακών τις τελευταίες εβδομάδες έχουν γίνει ανάρπαστα. Σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε από τις 9 μέχρι τις 29 Μαρτίου από την ηλεκτρονική πλατφόρμα Skroutz, η ζήτηση στα είδη άθλησης αυξήθηκε κατά 70,4%, ενώ συγκεκριμένα τα όργανα γυμναστικής σημείωσαν αύξηση 626%!

Στη δεύτερη θέση της ζήτησης βρίσκονται τα προϊόντα Υγείας και Ομορφιάς, με αύξηση 54,3%. Όπως θα ήταν λογικό, σε αυτήν την κατηγορία τη μεγαλύτερη κίνηση παρουσιάζουν τα συμπληρώματα διατροφής και τα φαρμακευτικά προϊόντα, αλλά οι καταναλωτές δεν παραλείπουν να φροντίσουν και τον εαυτό τους με προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος, είδη μακιγιάζ και προσωπικής υγιεινής. Καθώς και τα κομμωτήρια παραμένουν κλειστά, μεγάλη ζήτηση έχουν και τα προϊόντα φροντίδας μαλλιών.

Χόμπι, παιχνίδι και μαστορέματα

Ο χρόνος στο σπίτι πρέπει να περάσει δημιουργικά, για να μπορέσουν όλα τα μέλη της οικογένειας να διατηρήσουν την καλή ψυχολογία τους. Επομένως, το καταναλωτικό κοινό έχει στραφεί σε πάσης φύσεως δραστηριότητες, παραγγέλνοντας online παιδικά και βρεφικά παιχνίδια, επιτραπέζια παιχνίδια, αλλά και οικιακές συσκευές, εργαλεία, ρούχα και μάσκες εργασίας, είδη DIY. Ωστόσο, τη μεγαλύτερη αύξηση από κάθε κατηγορία προϊόντων σημείωσαν τα παζλ, με ποσοστό 2.675%, ενώ γονείς και νονοί παραγγέλνουν τα πασχαλινά είδη και δώρα μέσω διαδικτύου πλέον (+2.329%)!

Τεχνολογία, επικοινωνίες και εργασία από το σπίτι

Η καθημερινότητα άλλαξε και για την εργασία, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε με φίλους και συγγενείς – όλα πια περνούν μέσα από τους υπολογιστές μας. Η κατηγορία ειδών τεχνολογίας παρουσίασε συνολική αύξηση 43,7%, ενώ πιο συγκεκριμένα μεγάλη ζήτηση έχουν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τα περιφερειακά και τα αναλώσιμα εκτυπωτών.

Αξιοσημείωτο είναι πως, από τα προϊόντα τεχνολογίας, θραύση κάνουν οι web κάμερες (+1.859%), τα ακουστικά, τα μικρόφωνα και οι εκτυπωτές, αποδεικνύοντας πως η εργασία από το σπίτι ανάγκασε πολλούς να εξοπλιστούν με τα απαραίτητα προκειμένου να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Τα videogames και ο εξοπλισμός για gaming επίσης έχουν μεγάλη ζήτηση, καθώς οι υπολογιστές δεν προορίζονται μόνο για δουλειά!

Αναζητώντας ευκαιρίες σε δύσκολες εποχές

Τα είδη ρουχισμού και υπόδησης ανήκουν στις κατηγορίες που έχουν παρουσιάσει μείωση ζήτησης σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, καθώς δεν αποτελούν την προτεραιότητα ανθρώπων που παραμένουν στο σπίτι, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι εμπορικές επιχειρήσεις δεν μπορούν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών με ελκυστικές προσφορές και καμπάνιες μάρκετινγκ.

Αντίστοιχα, είναι ευκαιρία για πολλές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, όπως στον τομέα της εκπαίδευσης, να επιδοθούν σε παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών, ώστε να συνεχίσουν τη δραστηριότητά τους και εξ αποστάσεως. Η ψηφιακή οικονομία βρίσκεται σε άνοδο, και παρά τις όποιες αντιξοότητες μπορεί να αντιμετωπίζει ο επιχειρηματικός κλάδος αυτήν την περίοδο, υπάρχουν τρόποι και ευκαιρίες ανάπτυξης μιας επιχείρησης, αρκεί αυτή να κινηθεί γρήγορα και στρατηγικά.

Ηλεκτρονικές πληρωμές με τον πιο εύκολο τρόπο

Αν σκεφτόσασταν να ενισχύσετε ή να δημιουργήσετε εκ του μηδενός τη διαδικτυακή σας παρουσία, τώρα είναι ο κατάλληλος καιρός για να ξεκινήσετε. Μπορεί το στήσιμο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που να είναι λειτουργικό και εύχρηστο για τον καταναλωτή να χρειάζεται μια προσπάθεια παραπάνω, ωστόσο μακροπρόθεσμα θα βοηθήσει όχι μόνο στο να διατηρήσετε την πελατεία σας, αλλά και να ενισχύσετε τα κέρδη σας με νέες πηγές ακόμα και όταν τελειώσει η κρίση του κορωνοϊού και η φυσική αγορά ανακάμψει και πάλι.

Αν, πάλι, θεωρείτε ότι δεν έχετε χρόνο να μετατρέψετε πλήρως την επιχείρησή σας σε online store, υπάρχουν τρόποι για να προσφέρετε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα στους πελάτες σας, χωρίς διακοπή. Έτσι και θα εκμεταλλευτείτε τις τάσεις που δημιουργούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω κορωνοϊού, αλλά και θα εξασφαλίσετε την απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησης σας.

Καταρχάς, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τη διαθεσιμότητά σας για παραγγελίες, με το ήδη υπάρχον πελατολόγιο σας. Ενημερώστε τους πελάτες σας ότι υπάρχει δυνατότητα παραγγελιών για κάθε προϊόν που έχετε στην αποθήκη σας, όπως επίσης και για τους τρόπους και το κόστος αποστολής των παραγγελιών τους. Παράλληλα, αυξήστε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με περιεχόμενο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών για να προσελκύσετε νέους πελάτες.

Το βασικότερο ζήτημα, ωστόσο, είναι να προσφέρετε τρόπους πληρωμής για τις αγορές των πελατών, που θα διασφαλίζουν ευκολία και ασφάλεια τόσο για εσάς όσο και στους καταναλωτές. Το Payment Link της Eurobank επιτρέπει την πληρωμή παραγγελιών μέσω τηλεφώνου ή email με τον εξής απλό τρόπο: Μόλις η επιχείρησή σας δέχεται μια παραγγελία, καταχωρείτε τα στοιχεία του πελάτη στην πλατφόρμα ePOS της Eurobank, όπου ενεργοποιείται ένα link πληρωμής, το οποίο και το αποστέλλετε μέσω email ή SMS στον πελάτη ή με όποιον άλλο τρόπο προτιμάτε (π.χ. messengers, social media). Στη συνέχεια, εκείνος πληρώνει με την κάρτα του. Με την υπηρεσία αυτή, μπορείτε να δέχεστε όχι μόνο εφάπαξ πληρωμές, αλλά και δόσεις που μπορεί να προσφέρετε για τις αγορές του ή μηνιαίες συνδρομές, αφού ο πελάτης αποθηκεύει το link και το ξαναχρησιμοποιεί για το επόμενο ποσό της δόσης ή τον επόμενο μήνα. Αξίζει να σημειωθεί πως με το Eurobank Payment Link οι συναλλαγές πιστώνονται άμεσα στο λογαριασμό σας, ενώ η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι δωρεάν.

Σε κάθε περίπτωση, η ευκαιρία που προσφέρεται είναι μεγάλη και οι κινήσεις σας θα πρέπει να είναι γρήγορες αλλά προσεκτικές. Είναι η στιγμή που θα πρέπει να εκμεταλλευτείτε την εμπειρία σας, αλλά και τις δυνατότητες που σας προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος. Έτσι θα επιτύχετε όχι μόνο τη συνέχεια της επιχείρησής σας, αλλά και την αύξηση της προβολής της σε πιθανούς αγοραστές που θα σας έχουν υπόψη μετά το πέρας των μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων.

SHARE:

24Media Network