Ιατρικό Marketing: 6 επιτυχημένα μυστικά για το 2018

Τα κανάλια προβολής και εξωστρέφειας έχουν αλλάξει πλέον πεδίο
- 23 Ιανουαρίου 2018 12:10
Οι παραδοσιακές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, σε έντυπα μέσα και στην τηλεόραση έχουν συμπληρωθεί και μάλιστα σε αξιοσέβαστο βαθμό, από τα ψηφιακά μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Από αυτήν την τάση δεν θα μπορούσε να αποκλειστεί και το ιατρικό marketing το οποίο αφορά τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της Υγείας. Το 2018, που ξεκίνησε, φαίνεται πως κάνει ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη των επαγγελματιών υγείας για τα εξής:
Ένα website που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών
Σχεδόν το 1/3 των ανθρώπων που αναζητούν πληροφορίες για την υγεία τους θα το κάνουν αναζητώντας το website σας. Φροντίστε να είναι εύχρηστο, καλαίσθητο και πλούσιο σε περιεχόμενο για τον χρήστη ενώ θα ήταν παράλειψη να μην λάβετε υπ΄όψιν στον σχεδιασμό και τους χρήστες από το κινητό.
Επενδύστε στο Προσωποποιημένο Περιεχόμενο
Καμία μέθοδος marketing δεν πρόκειται να κριθεί επιτυχημένη, αν ο ενδιαφερόμενος δεν μπορεί να δει καθαρά την αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προτίθεται να αγοράσει ή να εμπιστευτεί. Στο ιατρικό marketing, ακριβώς επειδή έχουμε να κάνουμε με τα ευαίσθητα ζητήματα υγείας, το περιεχόμενο αποτελεί τον σημαντικότερο λόγο.
Οι ασθενείς είναι πάντα πιο δεκτικοί σε περιεχόμενο ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, ειδικά όταν βρίσκονται στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Το «Digital Marketing Institute» αναφέρει πως το 66% των καταναλωτών ισχυρίζονται πως μπορεί να επηρεάσει τη λήψη αποφάσεων το γεγονός πως νιώθουν ότι αντιμετωπίζονται μεμονωμένα – σαν άτομο και όχι σαν ένας απλός αριθμός. Φυσικά αυτή η φιλοσοφία ισχύει απόλυτα και για την σχέση ιατρού-ασθενούς.
Αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Έχει αποδειχτεί πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν πλέον έως και το 93% των αποφάσεων για την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. Ακόμη περισσότερο, τα μέσα αυτά αποτελούν σήμερα μια αξιόπιστη πηγή για πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των υπηρεσιών που εμπλουτίζονται διαρκώς μέσα από σχόλια, κριτικές, παρατηρήσεις κ.α.
Με περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια άτομα εγγεγραμμένα, το Facebook συνεχίζει να κυριαρχεί στη χρήση των κοινωνικών μέσων. Η τακτική σύνδεση με τους ασθενείς’ με την online κοινότητα’ σας επιτρέπει να αποκτήσετε αξιοπιστία και εμπιστοσύνη. Εκμεταλλευθείτε και χρησιμοποιήστε με επαγγελματικό τρόπο και τα υπόλοιπα social media (π.χ Instagram, twitter) αξιοποιώντας έτσι όλες τις πρακτικές και τις δυνατότητες που σας δίνουν για το marketing ιατρείου σας, ενημερώνοντας κάθε στιγμή το κοινό που σας ακολουθεί για ό,τι νεότερο σας αφορά και ενδιαφέρει τους followers.
Δεν χρειάζεται βέβαια να αναφέρουμε πως οι δημοσιεύσεις των επαγγελματιών Υγείας πρέπει να αποπνέουν συνέπεια και επιστημονική εγκυρότητα. Κάθε αλληλεπίδραση με το κοινό σας θα πρέπει να ακτινοβολεί την πολιτική σας και την επαγγελματική σας ταυτότητα. Μελετήστε τις κριτικές, τις μαρτυρίες και τα σχόλια των χρηστών και είναι σίγουρο πως θα εξάγετε χρήσιμα συμπεράσματα για τις υπηρεσίες σας και το προφίλ σας.
Ακολουθείστε τις εξελίξεις- Εμπιστευθείτε το VideoMarketing
Ητάσητουvideomarketingεξαπλώνεται και κερδίζει τις εντυπώσεις καθώς έχει την τάση να διαχέει την πληροφορία σε συμπυκνωμένο χρόνο, να προκαλεί συναισθήματα και τελικά να δημιουργεί μια σχέση αλληλεπίδρασης με το κοινό. Με τις τάσεις της σύγχρονης επικοινωνίας να επικεντρώνονται στην άμεση ικανοποίηση των αναγκών, το βίντεο είναι ο ιδανικός τύπος που μπορεί να καταναλωθεί εν κινήσει ακόμα και σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα. Με δυο λόγια οι χρήστες προτιμούν πια την εικόνα από το κείμενο, οπότε επενδύστε και σε αυτή την τάση.
Γίνετε Mobile Friendly
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως το κινητό είναι η τάση ενημέρωσης του σήμερα και του αύριο. Όλες οι τακτικές μάρκετινγκ της ιατρικής σας εταιρείας θα πρέπει να επικεντρώνονται πρώτα από όλα στη mobile εκδοχή. Δημιουργήστε εύχρηστο website, newsletters, landingpages κ.α., προσφέροντας ένα φιλικό περιβάλλον για τον χρήστη κινητού τηλεφώνου που θα λειτουργεί θετικά για σας.
Και μην ξεχνάτε…οι ασθενείς αναζητούν πια ασταμάτητα ιατρικές πληροφορίες
Οι σημερινοί ασθενείς αναζητούν άμεσα ιατρική πληροφόρηση και,όχι μόνο διερευνούν τις συνθήκες και τις θεραπευτικές επιλογές τους στο διαδίκτυο, αλλά πολλές φορές είναι αυτό που καθορίζει τις αποφάσεις που θα πάρουν σε σχέση με τον επαγγελματία που θα επιλέξουν. Ανταποκριθείτε στην ολοένα και αυξανόμενη ανάγκη με το να δημοσιεύετε συνεχώς υπεύθυνη ιατρική ενημέρωση της ειδικότητας σας, διατηρώντας έτσι τα κανάλια επικοινωνίας με τους δυνητικούς ασθενείς σας ανοιχτά.
«Η Health Solutions έχοντας διανύσει με συνέπεια μια διαδρομή 6 ετών, πιστή στο αρχικό της όραμα, να αποτελέσει τον αξιόπιστο στρατηγικό συνεργάτη του γιατρού, είναι η κατεξοχήν εξειδικευμένη εταιρεία ιατρικού μάρκετινγκ, προσφέροντας στρατηγικές και αποτελεσματικές λύσεις στους γιατρούς»
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 212 1025092 , εναλλακτικά επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.healthsolutions.gr