Οι πιο τρελές απομιμήσεις αλυσίδων fast food σε όλον τον κόσμο

This is a Burger King Whopper meal combo at a restaurant in Punxsutawney, Pa., Thursday, Feb. 1, 2018. (AP Photo/Gene J. Puskar)
This is a Burger King Whopper meal combo at a restaurant in Punxsutawney, Pa., Thursday, Feb. 1, 2018. (AP Photo/Gene J. Puskar) AP

Η Κίνα έχει μιμηθεί τα πάντα, από μεμονωμένα προϊόντα μέχρι παγκοσμίου φήμης brands, και το γρήγορο φαγητό σίγουρα δεν αποτελεί εξαίρεση

Σε πολλές χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, μπορεί να συναντήσετε εστιατόρια fast-food με ονόματα όπως «Mash Donald’s» ή «McDoner» με την ίδια ακριβώς γραμματοσειρά, λογότυπο και χρώματα όπως αυτό των McDonald’s. Δεν είναι οι μόνοι όμως «απατεώνες»: Εταιρείες που μοιάζουν με τα Burger King, Starbucks, 7-Eleven, KFC υπάρχουν σε όλο τον κόσμο.

Τα ονόματα μπορεί να είναι αστεία, ωστόσο μερικά από αυτά έλαβαν αυτά τα ονόματα λόγω πολιτικών ζητημάτων. Το Mash Donald, για παράδειγμα, άνοιξε με αυτό το όνομα επειδή τα αντιαμερικανικά αισθήματα της ιρανικής κυβέρνησης κατέστησαν αδύνατο το εγχείρημα της αλυσίδας να ανοίξει franchises της McDonald στη χώρα, σύμφωνα με τους New York Times. Το ίδιο ισχύει επίσης και για την Pizza Hat, το Burger House (Burger King) και άλλα εστιατόρια στο Ιράν.

Δείτε παρακάτω μερικές από τις πιο τρελές απομιμήσεις αλυσίδων fast food σε όλον τον κόσμο:

MASH DONALDS

Χώρα: Ινδία

Το Mash Donald’s στο Ιράν πουλάει τη δική του έκδοση των κλασικών γευμάτων McDonald’s, όπως το baguette burger και το big mac του που παρασκευάζεται με κρέας, τυρί και γαλοπούλα.

MICHAEL ALONE

Χώρα: Κίνα

Η Κίνα είναι «πρώτη» στις απομιμήσεις σε brands. Ανάμεσα σε αυτές και η Michael Alone, της οποίας το λογότυπο είναι απλά ένα ανάποδο λογότυπο των McDonald’s. Το εστιατόριο χρησιμοποιεί επίσης το κλασικό κόκκινο και κίτρινο χρώμα της γνωστής αμερικανικής αλυσίδας.

MCDONER

Χώρα: Καζακστάν

Το McDoner είναι μία ακόμα ξεκάθαρη παραλλαγή του εμπορικού σήματος των McDonald’s.

Δείτε και τα υπόλοιπα fast food στο Fortunegreece

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Fortunegreece

ADVERTISING

SHARE: