Συγκινεί η Jessie J έναν χρόνο μετά τη μαστεκτομή: “Ώρα να λάμψω”

Διαβάζεται σε 2'
Jessie J
Jessie J Invision/AP) Mark Von Holden

Η ανάρτηση της Jessie J έναν χρόνο μετά τη μαστεκτομή. Η τραγουδίστρια ανέβασε ένα βίντεο από το νοσοκομείο και προέτρεψε στις γυναίκες να ελέγχουν το στήθος τους συχνά.

Ένα συγκινητικό βίντεο δημοσίευσε στο Instagram η Jessie J, έναν χρόνο από τότε που έκανε μαστεκτομή.

Τον Ιούνιο του 2025 η γνωστή τραγουδίστρια ανακοίνωσε πως διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού και πήρε την απόφαση να υποβληθεί σε μαστεκτομή.

“Πριν από ένα χρόνο, σαν σήμερα έχασα το στήθος μου (κυριολεκτικά). Ελέγξτε το στήθος και τις μασχάλες σας. Μπορεί να σώσει τη ζωή σας. Έκανα μαστεκτομή στη δεξιά πλευρά και είναι τρελό το πόσο δεν έμοιαζα να είμαι σε τόσο δύσκολη κατάσταση. Ώρα να λάμψω. 12.6.25 με άλλαξε για πάντα. Ευχαριστώ Δρ. Gui. Είστε παντοτινός ήρωας για μένα», έγραψε η Jessie J στην ανάρτησή της.

Όταν διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού

Στις 4 Ιουνίου 2025, η Βρετανίδα τραγουδίστρια θέλοντας να ενημερώσει τους ακόλουθούς της, προέβη για πρώτη φορά σε δημοσιοποίηση της διάγνωσης για τον καρκίνο του μαστού και μίλησε για την προγραμματισμένη χειρουργική επέμβαση μετά την εμφάνιση της στο Capital’s Summer Ball. Συγκινητικό ήταν επίσης το γεγονός πως δέχτηκε πληθώρα μηνυμάτων μεταξύ άλλων από τις τραγουδίστριες Ρίτα Όρα και Κέιτι Πέρι.

Την κατάσταση της υγείας της έκανε γνωστή μέσα από σχετικό βίντεο στο Instagram.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα