Λέσβος: Κατέληξε 36χρονη μητέρα μετά τον τοκετό
Διαβάζεται σε 1'
Την ζωή της έχασε μια 36χρονη μητέρα από την Λέσβο λίγες ώρες μετά την γέννηση του παιδιού της.
- 23 Ιουνίου 2026 20:43
Την ζωή της έχασε μια 36χρονη μετά τον τοκετό. Η άτυχη μητέρα, γιατρός και η ίδια γέννησε με φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή το μεσημέρι και το Σάββατο παρουσιάστηκαν επιπλοκές. Τη Δευτέρα μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του Βοστάνειου Νοσοκομείου και κρίθηκε η ανάγκη μεταφοράς της σε νοσοκομείο των Αθηνών.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδει η ΕΡΤ, σήμερα Τρίτη (23/6) η γυναίκα μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή στην Αθήνα μαζί με τον σύζυγό της επίσης γιατρό ωστόσο λίγες ώρες αργότερα κατέληξε.
Όπως είπε ο διευθυντής της μαιευτικής κλινικής στην ΕΡΤ Αιγαίου κ.Μαχαιρας, συγκλονισμένος και ο ίδιος από την εξέλιξη “περιμένουμε τα εργαστηριακά αποτελέσματα για να μπορέσουμε να έχουμε κάποια απάντηση”.