Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έβγαλε νέα ταυτότητα στο ΑΤ Συντάγματος
Διαβάζεται σε 1'
EUROKINISSI
Ο πρωθυπουργός προσήλθε στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος για την έκδοση νέου δελτίου ταυτότητας.
- 24 Ιουνίου 2026 11:20
Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος προσήλθε, το πρωί της Τετάρτης (24/6), ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προκειμένου να προχωρήσει στη διαδικασία έκδοσης του νέου δελτίου ταυτότητας.
Ο πρωθυπουργός ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, υπέγραψε τα σχετικά έγγραφα, με το προσωπικό της υπηρεσίας να τον καθοδηγεί σε κάθε βήμα.
Στην ερώτηση για τον χρόνο έκδοσης, του απάντησαν ότι η ταυτότητα θα είναι έτοιμη σε περίπου μία εβδομάδα.