Οι διαφημίσεις του Super bowl: Εκείνες που άξιζαν τα λεφτά τους και οι… άλλες

Οι διαφημίσεις του Super bowl: Εκείνες που άξιζαν τα λεφτά τους και οι… άλλες

Όταν πληρώνει κανείς το δευτερόλεπτο... χρυσάφι, το κοινό αναμένει ένα διαφημιστικό σποτ καλογυρισμένο και απόλυτα εύστοχο. Πέντε διαφημίσεις για το ημίχρονο του Superbowl που πέτυχαν το σκοπό τους και άλλες τόσες που καλύτερα να μην είχαν προβληθεί

Εντάξει, πρέπει να το παραδεχτούμε. Ούτε αμερικάνικο ποδόσφαιρο παρακολουθούμε – δύσκολα άνθρωπος σε αυτή τη χώρα να γνωρίζει ακόμη και τους κανόνες του – αλλά ούτε και είναι για εμάς στην Ευρώπη κανένα αξιοσημείωτο τηλεοπτικό γεγονός το Super bowl. Παρόλα αυτά, αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα τηλεοπτικά προϊόντα στον κόσμο, αφού είναι ένα από τα λιγοστά θεάματα που κατορθώνει να συγκεντρώσει 100 και πλέον εκατομμύρια τηλεθεατές (το έτερο, όσο και αν ακούγεται περίεργο, είναι η Eurovision), ενώ στο ημίχρονό του έχουν τραγουδήσει live τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσική βιομηχανίας. Γι’ αυτά τα performance άλλωστε είναι που “χύνεται” και το περισσότερο μελάνι παγκοσμίως, την επομένη του αγώνα. Υπάρχει όμως και μια ακόμη παράμετρος που μπορεί να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και εκτός Αμερικής. Οι διαφημίσεις…

Διαβάστε ακόμη: Super Bowl: Η Beyonce τα “έσπασε” στο ημίχρονο, ντυμένη αλά Michael Jackson

Φαίνεται λοιπόν, πως καθώς το πρόγραμμα αυτό είναι τόσο δημοφιλές, ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κόσμο συνωστίζονται ώστε να περάσουν το μήνυμα 30” δευτερολέπτων και να μείνουν στη μνήμη του τηλεοπτικού κοινού για το κοινωνικό ή το καθαρά εμπορικό τους περιεχόμενο. Εξάλλου, φαίνεται πως μισό λεπτό τηλεοπτικής διαφήμισης κατά τη διάρκεια του Super bowl έχει φτάσει να κοστίζει περί τα 5 εκατομμύρια δολάρια. Μιας και όλοι ασχολούνται λοιπόν με τον τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου και εφόσον ένα έξυπνο διαφημιστικό μήνυμα είναι πολλές φορές ιδιαίτερα απολαυστικό ως θέαμα, αποφασίσαμε να δούμε μερικά από αυτά. Ανακαλύψαμε, με τη βοήθεια του business insider, πέντε που ειλικρινά, άξιζαν τα λεφτά τους και άλλα τόσα που και να μην προβάλλονταν δεν θα άλλαζε τίποτα στην τηλεοπτική ιστορία των διαφημίσεων. Όπως και δεν άλλαξε δηλαδή!

Διαβάστε ακόμη: Προσοχή! Ακολουθεί πολιτικό μήνυμα στο νέο βίντεο κλιπ της Beyonce

Τα παραθέτουμε παρακάτω με κάποιες πληροφορίες και εσείς μπορείτε να ψηφίσετε το καλύτερο και το.. καλύτερο χειρότερο των διαφημιστικών μηνυμάτων του Super bowl :

Ναι, και εμείς προβληματιστήκαμε. Αν οι παραπάνω διαφημίσεις ήταν εκείνες που έκαναν θετική εντύπωση, πως είναι οι “αποτυχημένες”; Δείτε και μόνοι σας:

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα