Audi A6 Facelift

Audi A6 Facelift
audi_a6_sd_2

Ο βασιλιάς της κατηγορίας ανανεώνεται για να σιγουρέψει την πρωτιά στις πωλήσεις

Μετά από 3,5 χρόνια παρουσίας στην αγορά ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για το απαραίτητο facelift τόσο όσον αφορά την εμφάνιση όσο και τα μηχανικά μέρη της τρίτης γενιάς του πολυτελούς sedan.



Οι αναλογίες του αμαξώματος διατηρήθηκαν αναλλοίωτες ενώ το ίδιο ισχύει και για τις διαστάσεις με το μήκος να φτάνει τα 4,93 m, το πλάτος 1,86 και το ύψος 1,46 m. Στο εμπρός μέρος εξακολουθεί να δεσπόζει η χαρακτηριστική μάσκα της Audi ενώ ανασχεδιασμένος είναι ο προφυλακτήρας, οι εισαγωγές αέρα και τα φώτα ομίχλης.








Επίσης, όπως συμβαίνει με τα νέα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας το ανανεωμένο Α6 θα φέρει και φωτιστικά LED ημέρας ενώ προαιρετικά προσφέρονται διάφορα συστήματα φώτων όπως τα adaptive light, cornering light system και high-beam assistant. Η ίδια σχεδιαστική προσέγγιση ισχύει και για το πίσω μέρος του αυτοκινήτου με νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Το νέο Α6 θα διατίθεται σε 13 χρώματα εκ των οποίων τα 5 είναι ολοκαίνουργια.



Η Audi διακρίνεται για την ποιότητα των εσωτερικών και το νέο Α6 δεν αποτελεί εξαίρεση. Η σχεδίαση, η προσοχή στην λεπτομέρεια όπως οι νέες γραμματοσειρές στον πίνακα οργάνων, η συναρμογή των αρμών και οι χρωματικοί συνδυασμοί συνθέτουν μια πολυτελή εικόνα όπως και στο προηγούμενο μοντέλο.



Φυσικά, ο ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει το εσωτερικό του αυτοκινήτου ανάλογα με τις προτιμήσεις του αφού η Audi δίνει αυτή τη δυνατότητα προσφέροντας αρκετές εναλλακτικές λύσεις: αλουμινένια ή ξύλινα φιλέτα στο ταμπλό, δερμάτινο σαλόνι σε διάφορα χρώματα ενώ υπάρχει και σπορ πακέτο S-line με σπορ καθίσματα (προαιρετικά με δέρμα Valcona) και μαύρο εσωτερικό με σπορ πινελιές.








Εξωτερικά το πακέτο S-line περιλαμβάνει ζάντες ελαφρού κράματος 18” και σπορ ανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 30 mm. Το σύστημα ελέγχου MMI έχει γίνει πιο φιλικό προς τον χρήστη ενώ η έγχρωμη κεντρική οθόνη είναι πλέον 7” όταν συνδυάζεται με το σύστημα πλοήγησης.



Με την έλευση του νέου Α6 θα κάνουν την εμφάνισή τους και δύο νέοι βενζινοκινητήρες. Πρόκειται για τους 3.0 TFSI και 2.8 FSI αμφότεροι με άμεσο ψεκασμό και εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά. Ο πρώτος συνδυάζεται με μηχανικό υπερσυμπιεστή (κοινώς κομπρέσορα) και αποδίδει 290 ίππους και 42,8 kgm ροπής από τις 2.500 έως τις 4.850 σ.α.λ.



Η “στροφή” της Audi προς τους μηχανικούς υπερσυμπιεστές φαίνεται πως δεν θα αφορά μόνο το Α6 διότι όπως λέγεται, το γράμμα “T” δεν θα αντιπροσωπεύει την λέξη “Turbo” αλλά μάλλον…”Compressor”! Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα προσφέρεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο Tiptronic και την γνωστή τετρακίνηση Quattro με κεντρικό διαφoρικό Torsen.








Ο άλλος “νέος” της παρέας, ο 2.8 V6, θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 190 και 220 ίππους με την βοήθεια του νέου συστήματος ελέγχου των βαλβίδων εισαγωγής AVS (Audi Valvelift System) και θα συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο αλλά και το κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέση Multitronic. Ο βασικός κινητήρας παραμένει ο σημερινός 2λιτρος TFSI με τους 170 ίππους ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται ο 4.2 FSI με τους 350 ίππους.



Τέλος, το σύστημα τετρακίνησης quattro θα προσφέρεται σε όλες τις εκδόσεις εκτός της βασικής με τον 2.0 TFSI και έχει και αυτό αναβαθμιστεί. Υπό κανονικές συνθήκες, η ροπή μοιράζεται σε ποσοστό 40:60 στον εμπρός και πίσω άξονα ενώ όταν οι συνθήκες το επιβάλλουν το ποσοστό μπορεί να φτάσει έως το 65% για τον εμπρός και έως 85% ροπής για τον πίσω άξονα.



Το ανανεωμένο Audi A6 αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία τον ερχόμενο Οκτώβριο.



ΕΚΔΟΣΗ ΙΣΧΥΣ (ίπποι) ΡΟΠΗ (kgm) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (λίτρα/100 km)

2.0 TFSI 170 28,5 7,9 (6 speed)

2.8 FSI 190 – 8,2 (6 speed)

2.8 FSI 220 – 8.4 (multitronic)

3.0 TFSI 290 42,8 9,5

4.2 FSI 350 44,9 10,8



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα