Mitsubishi Concept-CX

Mitsubishi Concept-CX
mitsubishi_cx_sd

"Πράσινο" compact SUV που συνδυάζει την τετρακίνηση και έναν "καθαρό" diesel κινητήρα

Η νέα πρόταση της Mitsubishi παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στην περασμένη έκθεση της Φρανκφούρτης και δεν κρύβει την συγγένειά του με το Lancer αλλά και με το Outlander.



Σχεδιαστικά, ακροβατεί μεταξύ compact SUV και hatchback ενώ πολλοί έσπευσαν να το χαρακτηρίσουν ως “μικρό” Outlander.



Στο εμπρός μέρος δεσπόζει η τεράστια μάσκα που προέρχεται από το Lancer και τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα. Τα φουσκωμένα φτερά φιλοξενούν τους τεράστιους τροχούς των 19” ενώ αξιοσημείωτο είναι το μεγάλο πλάτος των μαρσπιέ.








Στο πίσω μέρος, η πέμπτη πόρτα αποτελείται από δύο τμήματα για να διευκολύνει το φόρτωμα-ξεφόρτωμα και είναι βαμμένη σε διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο αμάξωμα.



Το εσωτερικό του αυτοκινήτου φωνάζει από μακριά ότι πρόκειται για πρωτότυπο λόγω της ιδιαίτερης αισθητικής και του φουτουριστικού ύφους. Όταν το Concept-cX διατεθεί στην αγορά μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε κάτι πιο κοντά στο εσωτερικό του Outlander παρά σε αυτό του πρωτότυπου.



Τα παραπάνω στοιχεία σε συνδυασμό με τις compact διαστάσεις του πρωτότυπου Mitsubishi προσδίδουν μια μυώδη και στιβαρή εικόνα.



Το μήκος φτάνει τα 4,10 m, το πλάτος 1,75 m, το ύψος 1,55 m και το μεταξόνιο 2,525 m. Έχοντας περισσότερα από 70 χρόνια εμπειρία στα συστήματα τετρακίνησης και γνωρίζοντας πολύ καλά τα οφέλη που προσφέρει, η Mitsubishi είναι παράλληλα ευαισθητοποιημένη σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον.








Έτσι, το Concept-cX αποτελεί μέρος της στρατηγικής “Environment Initiative Program 2010” (EiP 2010) που κύριο σκοπό έχει –τι άλλο;- την μείωση των εκπομπών CO2. Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και το Concept-cX το οποίο χρησιμοποιεί ένα κινητήρα diesel 1.8 που με τη βοήθεια turbo μεταβλητής γεωμετρίας αποδίδει 136 ίππους και 28,5 kgm ροπής και καλύπτει τις πολύ αυστηρές προδιαγραφές Euro 5.



Η κίνηση στους τροχούς μεταφέρεται μέσω του αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη SST που έχουμε συναντήσει και στο Evo X το οποίο φυσικά προσφέρει τη δυνατότητα και χειροκίνητων αλλαγών και έχει τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport και S-Sport). Ο οικολογικός χαρακτήρας του πρωτότυπου ολοκληρώνεται με μια σειρά από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά (όπως φυτική ρητίνη) τα οποία χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό π.χ. στις επενδύσεις στις πόρτες, πατάκια, πλάτες καθισμάτων κλπ.








Το σύστημα τετρακίνησης προέρχεται από το Outlander και ο οδηγός έχει τρεις επιλογές (2WD, 4WD Auto, 4WD Lock) να διαλέξει ανάλογα με τις απαιτήσεις πρόσφυσης. Επιλέγοντας την πρώτη λειτουργία, η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, στην δεύτερη η ροπή μοιράζεται αυτόματα εμπρός-πίσω και, τέλος, η τελευταία λειτουργία προσφέρει τη δυνατότητα “κλειδώματος” του κεντρικού διαφορικού.




Χαρακτηριστικά

• Διαστάσεις:

o Μήκος: 4,10 m

o Πλάτος: 1,75 m

o Ύψος: 1,55 cm

o Μεταξόνιο: 2,525 m

o Μετατρόχιο (ε/π): 151 cm / 151 cm

o Βάρος: 1.360 kg




• Κινητήρας:

o 4 κύλινδροι/1.799 κ.εκ.

o Ισχύς: 136 ίπποι/4.000 σ.α.λ.

o Ροπή: 28,5 kgm/2.000 σ.α.λ.

o Turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VG)

o Προδιαγραφές Euro 5




• Μετάδοση:

o Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση (AWC)

o 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη SST



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα