Grand Prix Ουγγαρίας

Grand Prix Ουγγαρίας
Μάσα

Ο Χέικι Κοβαλάινεν είδε την τύχη να του χαμογελά και πήρε τη νίκη στην Ουγγαρία

Στην δεύτερη θέση ο Γκλοκ στην παρθενική του εμφάνιση στο Podium, με τον Κίμι Ραϊκόνεν στην τρίτη και τον Χάμιλτον στην 5η.



Αξίζει να σημειωθεί πως ο Κοβαλάινεν σημείωσε την πρώτη νίκη της καριέρας του.



Αναλυτικά η κατάταξη
ΕΔΩ



* Ο Μπουρντέ τιμωρήθηκε με ποινή πέντε θέσεων επειδή “έκλεισε” τον δρόμο του Χάιντφιλντ στις κατατακτήριες και εκίνησε από την 19η θέση του γκριντ.




Τους χόρεψε… σάμπα



Τα κόκκινα φώτα έσβησαν στην Ουγγαρία και παρακολουθήσαμε την εντυπωσιακότερη εκκίνηση μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα. Οι δύο ΜcLaren ήταν στην πρώτη σειρά με τον Φελίπε Μάσα να είναι στην τρίτη θέση.



Ο Βραζιλιάνος πραγματοποίησε εξαιρετική εκκίνηση, πέρασε τον Κοβαλάινεν και λίγο πριν την πρώτη στροφή κόλλησε πίσω από τον Χάμιλτον και ρίσκαρε στα φρένα βάζοντας το μονοθέσιο της Ferrari στην κορυφή.



Ο Βραζιλιάνος πήρε την πρωτοπορία και η μάχη με τον Χάμιλτον άρχισε από νωρίς με τους δύο πιλότους να κάνουν αμφότεροι ταχύτερους γύρους από τις πρώτες στροφές στην πίστα. Ο έτερος πιλότος της Ferrari, Κίμι Ραϊκόνεν, αν και έκανε καλή εκκίνηση έμπλεξε στο ακάθαρτο κομμάτι της ασφάλτου και αντί να κερδίσει θέσεις έχασε μία πέφτοντας στην 7η.



Μεγάλες αποστάσεις δεν υπήρχαν στην αργή πίστα της Ουγγαρίας και οι μονομαχίες ήταν πολλές σχεδόν για όλες τις θέσεις. Σημεία για προσπέρασμα δεν υπάρχουν όμως στο Χουνγκαρόρινγκ και όποιες μάχες κερδήθηκαν έγιναν από λάθη και εξόδους στις στροφές.




Χωρίς πίεση ο Μάσα, μάχη Αλόνσο-Ραϊκόνεν



Με την συμπλήρωση δέκα γύρων στο Grand Prix ο Φελίπε Μάσα αύξανε την διαφορά του από τον Λιούις Χάμιλτον στα 2.7 δευτερόλεπτα με την Ferrari να δείχνει ικανή να “χτυπήσει” την McLaren. Ο Ραικόνεν έδινε τη δική του μάχη με τον Αλόνσο για την έκτη θέση με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να είναι μεν πιο γρήγορος αλλά να μην έχει την δυνατότητα να περάσει τον Ισπανό.



Στον 18ο γύρο ο Φελίπε Μάσα μπήκε στα pit με τους μηχανικούς της Σκουντερία να τον αποδεσμεύουν στα 8,2 δευτερόλεπτα. Αμέσως μετά ακολούθησε ο Λιούις Χάμιλτον βάζοντας περισσότερα καύσιμα με ένα pit stop στα 9,4 δευτερόλεπτα.



Ο πρώτος ανεφοδιασμός δεν άλλαξε κάτι στην κατάταξη αφού ακόμα και οι Αλόνσο, Ραϊκόνεν μπήκαν και βγήκαν μαζί από το pit lane με τον Ισπανό να κρατάει την θέση του.




Άτυχος ο Χάμιλτον

Η κακή μέρα λένε πως φαίνεται από το πρωί και για τον Λιούις Χάμιλτον το GP δεν ξεκίνησε καλά και συνεχίστηκε ακόμα χειρότερα. Δεν κατάφερε να απειλήσει τον Μάσα για την πρώτη θέση και στον 41ο γύρο είδε το εμπρός αριστερό του ελαστικό να σκάει πέφτοντας στην δέκατη θέση.



Ο Βρετανός επέστρεψε στην πίστα αφού άλλαξε ελαστικό και πάτησε το πόδι στο πάτωμα προσπαθώντας να καλύψει το χαμένο έδαφος.




Καταστροφή για Μάσα

Ο Χάμιλτον κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση αλλά χαμογέλασε με τον σπασμένο κινητήρα του Μάσα. Ο Βραζιλιάνος ενώ οδηγούσε την κούρσα προς τη νίκη είδε τον κινητήρα του να σπάει χάνοντας την πρώτη θέση στην βαθμολογία των οδηγών.



Ο Κίμι Ραϊκόνεν αν και δεν έδειξε σε κανένα σημείο του αγώνα ανταγωνιστικός ανέβασε την απόδοσή του στους τελευταίους γύρους και με αντεπίθεση διαρκείας ανέβηκε στο βάθρο.




Φωτιά στα pit



Έχουμε δει αρκετές φορές να παίρνει φωτιά η μάνικα που ανεφοδιάζει τα μονοθέσια αλλά αυτό που έγινε στην Ουγγαρία δεν είχε προηγούμενο. Τρεις φορές (!) υπήρξε ανάφλεξη με τους πυροσβεστήρες να αναλαμβάνουν δράση.



Οι υπεύθυνοι έλεγξαν το πρόβλημα καθώς κάτι που συμβαίνει τρεις φορές σε ένα GP δεν είναι τυχαίο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα