VW Passat cc

VW Passat cc
passat_cc_mikri

Η Volkswagen δημιούργησε ένα 4θυρο coupe στα βήματα που χάραξε η Mercedes CLS (photos)

Η sedan έκδοση του Passat ποτέ δεν ξέφυγε από αυτό που αποκαλούμε “οικογενειακό αυτοκίνητο”. Θεωρείται –και είναι- μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στα μεσαία οικογενειακά ειδικά με τις προσθήκες των downsizing κινητήρων TSI και TFSI.



Σε καμία περίπτωση όμως δεν ανήκει στα premium μεσαία, εκεί όπου έχουν πάρει εισιτήριο διαρκείας τα μοντέλα των Audi, BMW, Mercedes αλλά και Alfa Romeo. Θέλοντας να μπει σε αυτό το club η VW ακολούθησε τα σχεδιαστικά βήματα που χάραξε η Mercedes CLS και παρουσιάσε την 4θυρη και 4θέσια έκδοση coupe του Passat με τα διακριτικά CC (Comfort Coupe).








Το μήκος και το πλάτος έχουν αυξηθεί κατά 34 και 5 mm αντίστοιχα ενώ όπως είναι αναμενόμενο το ύψος μειώθηκε κατά 55 mm σε σχέση πάντα με τη sedan έκδοση. Το τελευταίο σημαίνει ότι οι πολύ υψηλοί επιβάτες ίσως αντιμετωπίσουν ένα μικρό πρόβλημα με τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια τους αλλά αυτό αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά όλων των coupe αμαξωμάτων.



Μεγαλύτερο είναι και το πίσω μετατρόχιο (το εμπρός είναι το ίδιο) κατά 8 mm ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 532 λίτρα χωρητικότητας. Το εσωτερικό έχει 4θέσια διάταξη με δύο χωριστά πίσω καθίσματα ενώ παράλληλα δεν υπάρχει πλαίσιο στα παράθυρα.








Στο εσωτερικό υπάρχουν αρκετά κοινά στοιχεία με τη ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας, το Phaethon. Για παράδειγμα τα καθίσματα είναι κλιματιζόμενα ενώ ο φωτισμός των οργάνων δεν είναι μπλε αλλά όπως στο Phaethon λευκός. Θέλοντας να δώσουν μια σπορ νότα στο Passat CC οι αναλογικοί δείκτες –στα πρότυπα άλλων σπορ κατασκευών- καλοσορίζουν τον οδηγό μετακινούμενοι στο max λίγο πριν ξεκινήσει ο κινητήρας. Ανασχεδιασμένο είναι και το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού (Climatronic) το οποίο έχει ενσωματωθεί μαζί με το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης. Το τιμόνι είναι πλέον τριάκτινο και ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να “ντύσει” ορισμένα τμήματα του εσωτερικού με ξύλο ή χρώμιο.



Η VW μέχρι στιγμής έχει ανακοινώσει ότι το Passat CC θα προσφέρεται με τρεις βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού και έναν diesel. Ο 1.8 TSI έχει ισχύ 160 ίππους και καταναλώνει 7,6 λίτρα ανά 100 km και προσδίδει τελική ταχύτητα 222 km/h ενώ ο 2.0 TSI αγγίζει τους 200 ίππους και προαιρετικά συνδυάζεται με το αυτόματο 6άρι Tiptronic. Η κορυφαία έκδοση, το Passat CC V6 4Motion, θα κινείται από έναν 3.6 FSI που αποδίδει 300 ίππους και καταναλώνει 10,1 λίτρα ανά 100 km.








Σε αυτή την περίπτωση, η δύναμη περνάει στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου DSG (6 σχέσεων) και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Σε αυτή την έκδοση περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό το σύστημα Adaptive Chassis Control το οποίο διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort-Normal-Sport). Λογικά θα πρέπει να περιμένουμε και το νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic. Επίσης, ο 2.0 TDI με τους 140 ίππους καταναλώνει μόλις 5,8 λίτρα ανά 100 km, έχει προδιαγραφές Euro 5 και προαιρετικά προσφέρεται με το 6άρι DSG.



Ακόμα ένα εντυπωσιακό στοιχείο του Passat CC είναι η προαιρετική τεράστια γυάλινη οροφή που ξεκινά από την μπροστινή κολόνα και φτάνει μέχρι τη μεσαία. Με πλάτος 1,12 m και μήκος 75 cm επιτρέπει στο φως να “λούζει” το εσωτερικό του αυτοκινήτου αλλά το μειονέκτημα είναι ότι η συγκεκριμένη οροφή (Panorama την ονομάζει η VW) έχει μόνο τη δυνατότητα ανάκλισης (κατά 40 mm) αλλά όχι και μετακίνησης εμπρός-πίσω.



Η Continental κατασκεύασε ειδικά για το 4θυρο coupe Passat το ελαστικό ContiSeal το οποίο δεν επιτρέπει στο ελαστικό να χάσει τον αέρα σε περίπτωση που εισέλθει κάποιο αντικείμενο (π.χ. καρφί ή βίδα) στο εσωτερικό του. Σύμφωνα με την VW, με αυτό το ελαστικό το 85% των περιπτώσεων κλαταρίσματος θα είχε αποφευχθεί. Να σημειώσουμε ότι ακόμα και οι βασικές εκδόσεις του Passat CC θα χρησιμοποιούν ελαστικά διάστασης 235/45 τα οποία θα πατούν σε τροχούς 17”.








Τέλος, το Passat CC ενσωματώνει και τρεις νέες τεχνολογίες που συναντάμε πρώτη φορά σε μοντέλο της VW και είναι οι εξής:



Lane Assist – πρόκειται για ένα σύστημα το οποίο “αντιλαμβάνεται” την ακούσια αλλαγή κατεύθυνσης του αυτοκινήτου και βαραίνει το τιμόνι προς τη σωστή κατεύθυνση. Το σύστημα δεν ενεργοποιείται όταν ο οδηγός χρησιμοποιήσει φλας



DCC adaptive chassis control – έχει τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort-Normal-Sport) και ρυθμίζει την απόσβεση της ανάρτησης αλλά και το σύστημα διεύθυνσης με σκοπό την ιδανική αναλογία άνεσης-κρατήματος. Εκτός αυτού, το σύστημα “διαβάζει” συνεχώς τον δρόμο και ρυθμίζει την ανάρτηση ACC automatic distance control – λειτουργεί από τα 0 – 210 km/h και εκτός από cruise control λειτουργεί και ως σταθεροποιητής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα. Με άλλα λόγια, αν το σύστημα (Front Assist) αντιληφθεί ότι η απόσταση από το μπροστινό όχημα σε σχέση με την ταχύτητα του Passat CC είναι επισφαλής ή αν υπάρχει κάποιο ακίνητο εμπόδιο, τότε το σύστημα επεμβαίνει ακόμα και σε σημείο που μπορεί να φρενάρει εντελώς το αυτοκίνητο (follow-to-stop)




ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


Κινητήρας 1.8 TSI 2.0 TSI (Tiptronic) 3.6 V6 4MOTION (DSG) 2.0 TDI (DSG)


Τιμή (€) 28.150 34.400 (36.950) 46.700 33.950 (36.500)


Ιπποδύναμη
(ίπποι) 160 200 (200) 250 140 (140)


Ροπή
(kgm) 25,5 28,5 (28,5) 35,7 32,6 (32,6)


0-100 km/h
(sec) 8,6 7,6 (7,8) 5,6 9,8 (9,8)


Τελική
(km/h) 222 237 (232) 250 213 (210)


Κατανάλωση
(l/100 km) 7,6 7,9 (8,5) 10,1 5,8 (6,2)


Διαστάσεις
(μήκος-πλάτος-ύψος) 4.799 – 1.815 – 1.417 mm


Πορτμπαγκάζ 532 λίτρα

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα