Δοκιμαστικά Hockenheim

Στην pole o Χάμιλτον την τελευταία στιγμή, ακολούθησαν Μάσα-Κοβαλάινεν. Έκτος ο Κίμι!
- 19 Ιουλίου 2008 16:09
O Χαμιλτον κατάφερε την τελευταία στιγμή να κερδίσει την pole που κρατούσε ο Μάσα. Τρίτος ο Κοβαλάινεν, ενώ ο απογοητευτικός Ράικονεν έμεινε 6ος πίσω από τους Τρούλι και Αλόνσο!
Αναλυτικά οι χρόνοι
ΕΔΩ
Πρώτη περίοδος
Τα μονοθέσια βγήκαν σχετικά γρήγορα στην πίστα, με τα σύννεφα να μαζεύονται πάνω από το Χοφενχάιμ και να υπάρχει ανησυχία για πιθανή βροχή.
Η McLaren, η οποία έδειχνε μέχρι το πρωί να έχει το “πάνω χέρι” στην πίστα -ο Χάμιλτον ήταν ο πιό γρήγορος στα ελεύθερα δοκιμαστικά, ενώ ο Κοβαλάινεν, αντίστοιχα στα πρωϊνά τεστ- έμειναν πίσω από τις Ferrari των Μάσα και Ραϊκόνεν, οι οποίοι έμειναν για περισσότερους, όμως, γύρους στην πίστα.
Τόσο ο Αλόνσο όσο και ο Τρούλι κατάφεραν μόλις στον τελευταίο γύρο τους, να μπούν στην δεύτερη περίοδο των δοκιμαστικών, με τον πρώτο να “σώζει” την παρτίδα για την Renault, η οποία είδε τον έτερο οδηγό, Νέλσον Πικέ να μένει 17ος. Ο Νακατζίμα ήταν εκείνος που ζημιώθηκε άμεσα από τον καλό γύρο του Αλόνσο καθώς έμεινε 16ος, ενώ οι τρείς που συμπλήρωσαν την πεντάδα των αποκλεισθέντων ήταν οι Μπαρικέλο, Σούτιλ και Φιζικέλα.
Δεύτερη περίοδος
Τρία λεπτά μετά την έναρξη του δεύτερου μέρους, ο παγκόσμιος πρωταθλητής Κίμι Ράικονεν, ήταν εκείνος που βγήκε πρώτος στην πίστα, με τον Μάσα να ακολουθεί δευτερόλεπτα αργότερα. Μέχρι το 6ο λεπτό της διαδικασίας 13 μονοθέσια βρίσκονταν στην πίστα, με τις BMW να μένουν… μόνες στα pits.
Με την μέση γόμα (όπως και όλοι οι υπόλοιποι), πλέον, ο Χάμιλτον έκανε γρήγορα-γρήγορα, τον ταχύτερο γύρο με 1:14:603. Οι BMW έκαναν την εμφάνισή τους στην πίστα 5 λεπτά πριν τη λήξη της δεύτερης περιόδου, με τον Κουμπίτσα να περνάει 5ος, με τον Χάιντφελντ όμως να μένει τελικώς εκτός 10άδας έπειτα από εκπληκτικό γύρο του Φέτελ, ο οποίος τον έφερε στην 8η θέση.
Ο οδηγός της BMW ήταν εκείνος που συμπλήρωσε την 5άδα που έμεινε εκτός τρίτης περιόδου. Γκλόκ, Ρόζμπεργκ, Μπάτον και Μπουρντέ ήταν οι υπόλοιποι που δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν μια θέση στην πρώτη δεκάδα, αφήνοντας… χώρο στους συναδέλφους τους, για το τελευταίο κομμάτι της διαδικασίας.
Στο μεταξύ, ο Ραϊκόνεν έδειχνε να μην μπορεί να χτυπήσει την πρώτη τριάδα (Χάμιλτον, Μάσα, Κοβαλάινεν), μένοντας 5ος στην δεύτερη περίοδο, με τον Βρετανό της McLaren, την ίδια ώρα να μοιάζει “πυραυλοκίνητος” στην πίστα!
Τρίτη περίοδος
O Μάσα ήταν εκείνος που από τους πρώτους γύρους της τελευταίας περιόδου, διατηρούσε την πρωτιά, με τον ομόσταυλό του Κίμι Ράικονεν, να απογοητεύει, μένοντας στην 5η θέση. Οι δύο McLaren από την άλλη, έμοιαζαν κι αυτές με τη σειρά τους υποτονικές, με τον Κοβαλάινεν μάλιστα, να μην καταφέρνει σε καμία περίπτωση να στρίψει σωστά, στην στροφή πριν τον τερματισμό.
Ο Χάμιλτον ήταν αυτός που έκανε την έκπληξη και έριξε από την πρώτη θέση τον Μάσα κατεβάζοντας το χρονόμετρο στο 1:15:666, με τον Βραζιλιάνο της Ferrari να σώζει τουλάχιστον το γόητρο της ομάδας συμπληρώνοντας την πρώτη σειρά.
Στην δεύτερη θα βρεθούν ο Κοβαλάινεν, ο οποίος αν δεν είχε το πρόβλημα στην συγκεκριμένη στροφή θα μπορούσε να κρατήσει την pole, με τον Τρούλι να βρίσκεται στην 4η θέση. Ο Ράικονεν, έμεινε πίσω και από τον εξαιρετικό Αλόνσο κάτι που σημαίνει πως θα ξεκινήσει από την 6η θέση, δηλαδή στην τρίτη σειρά!