Οι κατατακτήριες στο Μπαχρέιν

Οι κατατακτήριες στο Μπαχρέιν
New Image

To 1-2 έκανε η Toyota στις κατατακτήριες του Μπαχρέιν. Απογοήτευσαν για ακόμα μία φορά οι... μεγάλοι

Ταχύτεροι όλων αποδείχτηκαν οι Γιάρνο Τρούλι και Τίμο Γκλοκ της Τοyota στο τέταρτο σιρκουί της σεζόν στην Φόρμουλα 1 που διεξήχθη στο Μπαχρέιν. Μετά το 1-2 της Red Bull στην Σανγκάι και το 1-2 της Brawn GP στην Μελβούρνη, ήρθε η σειρά της Toyota να κάνει την δική της ανατροπή των δεδομένων στην φετινή Φόρμουλα 1.



Ο Ιταλός οδηγός εξασφάλισε την πρώτη θέση από τον ομόλογο του Γερμανό στην τελευταία του προσπάθεια. O Σεμπάστιαν Φέτελ της Red Bull, πρωτοπόρος στην έναρξη του τρίτου γύρου έχασε την θέση του από τα μονοθέσια της Toyota, εξασφαλίζοντας στην Ιαπωνική ομάδα για πρώτη φορά στην ιστορία της τις πρώτες δύο θέσεις στο grid.



Ο νικητής των δύο πρώτον γκραν πρι Τζέισον Μπάτον, θα ξεκινήσει από την τέταρτη θέση, ενώ ο έτερος οδηγός της ομάδας έκπληξης την φετινή σεζόν Brawn GP ο Βραζιλιάνος Ρούμπεν Μπαριτσέλο τερμάτισε 6ος και ενδιάμεσα ο Λούις Χάμιλτον με MacLaren.



Σίγουρα το φετινό πρωτάθλημα αποτελεί το πιο συναρπαστικό των τελευταίων χρόνων. Ομάδες που δεν είχα θέση στον ήλιο τα προηγούμενα χρόνια στην Φόρμουλα 1 αποδεικνύονται ανταγωνιστικές και εκπλήσουν ευχάριστα με την παρουσία τους.



Η οκτάδα συμπληρώνεται με τον Αλόνσο στην 7η θέση και τον Φελίπε Μάσα της Φεράρι στην 8η, απογοητεύοντας για ακόμα μία φορά την φετινή σεζόν τους λάτρεις των κόκκινων μονοθέσιων.




Αυτό είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για εμένα και την ομάδα. Έχουμε δουλέψει πολύ και νιώθω πολύ άνετα για τον αυριανό αγώνα“, τόνισε ο Γιάρνο Τρούλι, ενώ ο Τίμο Γκλοκ ανέφερε για την σημερινή του επίδοση: ”
Aισθανόμουν καλά και άνετα κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών. Έκανα όμως ένα λάθος που αποδείχτηκε μοιραίο για την πρώτη θέση. Ο Γιάρνο ήταν σήμερα εξίσου καλός“.




Η σειρά εκκίνησης (πρώτη 10άδα)




1. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία/Τογιότα) 1:33.431


2. Τίμο Γκλοκ (Γερμανία/Τογιότα) 1:33.712


3. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Ρεντ Μπουλ) 1:34.015


4. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/Μπράουν GP) 1:34.044


5. Λιούς Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 1:34.196


6. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία/Μπράουν GP) 1:34.239


7. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Ρενό) 1:34.578


8. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) 1:34.818


9. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γουίλιαμς/Τογιότα) 1:35.134


10. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Φεράρι) 1:35.380




Πρώτη περίοδος



Ο καιρός ήταν ζεστός… Στην πραγματικότητα καυτός με τις Force India να είναι οι πρώτες που βγήκαν στην πίστα. Ραϊκόνεν, Μάσα και Χάμιλτον βρέθηκαν αρχικά στην πρώτη θέση μέχρι όμως τα μονοθέσια τις Toyota να κάνουν την εμφάνισή τους στην πίστα.



Τρούλι και Γκλοκ πέτυχαν το 1-2 με τον Φέτελ ωστόσο να κάνει την αντεπίθεσή του στα τελευταία δευτερόλεπτα και να παίρνει την πρώτη θέση.




Δεύτερη περίοδος

Το δεύτερο μέρος ήταν συναρπαστικό όχι τόσο στην κορυφή αλλά για όσους κυνηγούσαν την είσοδο στην τρίτη περίοδο. Ο Φέτελ πετυχαίνοντας εντυπωσιακό χρόνο παρέμεινε στην πρώτη θέση και δεν απειλήθηκε, με τον Κίμι Ραϊκόνεν να κατατάσσεται στην τέταρτη θέση και τους Μάσα και Ρόσμπεργκ να εξασφαλίζουν θέση στην 10άδα.




Τρίτη περίοδος



Η μάχη ήταν αμφίρροπη παρά τον ομολογουμένως καλό χρόνο του Φέτελ. Και αυτό αποδείχθηκε με το που άνοιξε το pit lane. Ο Τίμο Γκλοκ άνοιξε το χορό για την πρώτη από τις δύο προσπάθειες. Οι Toyota ήταν ταχύτερες με τον Τρούλι να κερδίζει στο νήμα τον ομόσταυλό του.



Μετά την αλλαγή ελαστικών ο Μπάτον πέρασε προσωρινά στην κορυφή με τον Χάμιλτον να είναι ακριβώς πίσω του. Το ρίσκο όμως που πήρε ο Τρούλι περιμένοντας μέχρι την ύστατη στιγμή προκειμένου να πραγματοποιήσει τον τελευταίο του γύρο τον δικαίωσε.



Ο Ιταλός πέτυχε τον καλύτερο χρόνο, με την Toyota να κάνει το 1-2 στις κατατακτήριες και να αποδεικνύεται όαση στην έρημο του Μπαχρέιν.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα