Grand Prix Μπαχρέιν

Grand Prix Μπαχρέιν
bahrain_2009_sd

Ferrari και McLaren ψάχνουν την πρώτη τους νίκη και την εξιλέωση στην πίστα του Μπαχρέιν

Αυτές οι μέρες είναι δύσκολες για τη διασημότερη ομάδα του σπορ και εκείνες που θα ακολουθήσουν είναι ακόμα χειρότερες αν ένας εκ των δύο οδηγών της Ferrari δεν βαθμολογηθεί στον τέταρτο αγώνα της φετινής χρονιάς. Ο Τύπος μπορεί να αρχίσει να ζητάει κεφάλια!



Η μοναδική φορά που η ομάδα δεν βαθμολογήθηκε τους τέσσερις αγώνες της σεζόν ήταν στην παρθενική χρονιά του πρωταθλήματος κατασκευαστών το 1958. Έκτοτε και στις «μαύρες» εποχές που ακολούθησαν την περίοδο που έκλεισε τα μάτια του ο Έντσο Φεράρι και πριν εμφανιστεί ο Μίκαελ Σουμάχερ με την παρέα του, δεν υπήρξε τέτοιο τραγικό ξεκίνημα.



Ήδη οι Κίμι Ραϊκόνεν και Φελίπε Μάσα ισοφάρισαν το αρνητικό ρεκόρ της ομάδας μετά το 1981. Υπάρχουν βέβαια και οι χρονιές που η ομάδα είχε αποτύχει σε πέντε αγώνες (1989), αλλά ο Νάιτζελ Μάνσελ είχε κυριαρχήσει στον πρώτο αγώνα και μετά είχε… περιθώριο αποτυχίας. O Mάσα δεν θέλει να ισοφαρίσει το ατομικό του ρεκόρ που είναι έξι συνεχόμενοι αγώνες χωρίς βαθμό.



Η ιταλική ομάδα βρέθηκε στον Κόλπο για δοκιμές τον χειμώνα (Φεβρουάριο), μαζί με τις BMW Sauber και Τoyota. Η τελευταία έχει καλό ρεκόρ στο Μπαχρέιν με τον Γιάρνο Τρούλι να τερματίζει δεύτερος το 2005.



Η δε BMW Sauber θα θυμάται πάντα με… στοργή τον περσινό αγώνα όπου ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα εξασφάλισε την πρώτη πολ ποζίσιον στην ιστορία της ομάδας.



Τι θα δούμε!

Όχι πολλά καινούργια πράγματα. Ας μην ξεχνάμε ότι μεσολάβησε μία εβδομάδα από τον τελευταίο αγώνα στη Σαγκάη οπότε δεν υπάρχει χρόνος για αλλαγές. Οι ομάδες περιμένουν να επιστρέψουν στην Ευρώπη δηλαδή στη βάση τους για να κοιτάξουν τις πληγές τους. Κι όποιες μπορούν να τις κλείσουν, να το κάνουν πριν περάσουν κι άλλοι αγώνες.



Η Brawn GP είναι και πάλι η Νο1 ομάδα και περίεργο θα είναι να δούμε τι μπορεί να κάνει η Red Bull. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν κέρδισε στην Κίνα γιατί έβρεχε, νίκησε γιατί μαζί με τον Μαρκ Ουέμπερ είχαν το καλύτερο μονοθέσιο.



Η ομάδα του Ντίτριχ Μάτετσιτς έγινε η 30η διαφορετική ομάδα που πήρε νίκη στη Φόρμουλα 1 και η 34η που βρέθηκε για πρώτη φορά στην πολ ποζίσιον.



Το 1-2 των Βέτελ και Ουέμπερ μας έκανε να αναζητήσουμε και να βρούμε ότι υπάρχουν άλλες έξι ομάδες που έχουν καταφέρει αυτό τον θρίαμβο στην πρώτη τους νίκη: Η Άλφα Ρομέο (1950), η Mercedes (1954), η Μatra (1968), η Jordan (1998), η BMW Sauber (2008) και η Brawn GP (2009).



Δύο ομάδες από όσες τρέχουν στο πρωτάθλημα αναζητούν την πρώτη τους νίκη: H Force India (που δεν θα την πάρει φέτος) και η Toyota. Λέτε να έρθει το 1-2 φέτος; Γιατί όχι! Για να χαρεί εκεί ψηλά που βρίσκεται και ο Όβε Άντερσον.



Η McLaren Mercedes δεν έχει κερδίσει ποτέ στο Μπαχρέιν και εκτός κι αν συμβαίνει κάτι στο γκαράζ της που δεν γνωρίζουμε, θα πρέπει να περιμένει μέχρι το 2010 για να προσπαθήσει ξανά.



Κλεφτές ματιές στο παρελθόν

Το 2004 ο Τζένσον Μπάτον επωφελήθηκε από το σπασμένο κιβώτιο του Χουάν Πάμπλο Μοντόγια (Williams)

και τερμάτισε τρίτος. Μπροστά η Ferrari έκανε το 1-2 με τους Μίκαελ Σουμάχερ και Ρούμπενς Μπαρικέλο όταν οι αντίπαλοι τους… έλιωσαν στη ζέστη.



Την επόμενη χρονιά στο Μπαχρέιν έκανε πρεμιέρα η Ferrari F2005. Ο Σουμάχερ ανταγωνίστηκε τον Φερνάντο Αλόνσο (Renault) μέχρι που αντιμετώπισε πρόβλημα με το υδραυλικό σύστημα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψε. Ο Αλόνσο τερμάτισε πρώτος μπροστά από τον Τρούλι και τον Κίμι Ραϊκόνεν (McLaren Mercedes).



Πριν από τρία χρόνια το δίδυμο Σουμάχερ-Αλόνσο πρωταγωνίστησε ξανά με τον Ισπανό να κερδίζει χάρη στο ταχύτερο πιτ στοπ. Βγήκε μπροστά από τον Σουμάχερ στην έξοδο και τερμάτισε πρώτος. Tρίτος ήταν ο Ραϊκόνεν (McLaren Mercedes).



Ο Σουμάχερ βγήκε στη σύνταξη και ο Φελίπε Μάσα έγινε ο δεύτερος οδηγός που νικάει για λογαριασμό της Ferrari μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον (McLaren Mercedes) και τον Ραϊκόνεν (Ferrari).



Ούτε πέρυσι ο Ραϊκόνεν γεύθηκε τη χαρά της νίκης και το ροδόνερο (Ουάρντ) που αντικαθιστά τη σαμπάνια! Βρέθηκε πάλι 2ος με τον Μάσα να τερματίζει πρώτος και τον poleman Κουμπίτσα τρίτο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα