Van of the Year

Van of the Year
citroen_jumpy91107s

Οι Ευρωπαίοι δημοσιογράφοι απένειμαν στο Citroen Jumpy τον τίτλο του Van of the Year 2008

Η ανάδειξη του νέου Jumpy ως Van of the Year για το 2008, έρχεται να ενισχύσει ακόμα πιο πολύ την θέση της στη συγκεκριμένη αγορά.



Η επιτροπή, αποτελούμενη από δημοσιογράφους 20 διαφορετικών Ευρωπαϊκών εκδοτικών συγκροτημάτων, παρουσίασε στις 25 Οκτωβρίου το τελικό αποτέλεσμα της ψηφοφορίας της, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου στην Πανευρωπαϊκή Έκθεση Μεταφορών.



Το Citroën Jumpy απέσπασε με άνεση την 1η θέση, συγκεντρώνοντας τους 108 από τους 140 συνολικούς πόντους.




Πωλήσεις



Το νέο Citroën Jumpy έχει ήδη πουλήσει 22,000 μονάδες στην Ευρώπη (σε 28 χώρες) από την ημέρα που πρωτο-παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2007.



Συμπληρώνει άριστα τη γκάμα που αποτελείται από τα C2 Enterprise, Berlingo Van, Jumper και σύντομα το Nemo, το νέο μικρό μοντέλο της μάρκας που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στο κοινό κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Επαγγελματικών οχημάτων στο Amsterdam.



Με την πλήρη γκάμα της η Citroën καλύπτει πρακτικά το σύνολο των αναγκών των πελατών ενός ελαφρού επαγγελματικού οχήματος (LCV), με προτάσεις που κυμαίνονται από τα 380 kg μέχρι τους 2 τόνους σε ότι αφορά το ωφέλιμο φορτίο, και από 2.5 μέχρι 0,84m3 σε ότι αφορά τον ωφέλιμο όγκο.



Με τη συνεχή αναβάθμιση της γκάμας των επαγγελματικών σύμφωνα με τις τάσεις της αγοράς, η Citroën κατάφερε μέσα στους πρώτους 9 μήνες του 2007, να πετύχει Πανευρωπαϊκό (σε 28 χώρες) μερίδιο αγοράς της τάξεως του 9.6%, καταλαμβάνοντας παράλληλα την 1η θέση στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών στην Ισπανία, την 2η στο Βέλγιο και την 3η στην Γαλλία και την Πορτογαλία.



Σήμερα, σε κάθε 5 αυτοκίνητα Citroën που πωλούνται ανά τον κόσμο, το 1 είναι ελαφρύ επαγγελματικό και για κάθε 10 ελαφρά επαγγελματικά που πωλούνται στην Ευρώπη, το 1 είναι Citroën, πράγμα το οποίο δίνει μία εικόνα για το πόσο σημαντική είναι η κατηγορία των LCVs στην συνολική επιχειρηματική δραστηριότητα της μάρκας.




Το νέο Μοντέλο



Το νέο Jumpy είναι ένα εντελώς καινούργιο μοντέλο σε σύγκριση με το παλιό.



Τα δυνατά σημεία του που κέρδισαν τα μέλη της επιτροπής του Van of the Year είναι τα εξής :

• Δυναμισμός, κύρος, εμφάνιση.

• Πληθώρα εκδόσεων και αμαξωμάτων όπως vans, σασί ιδανικά για διασκευές, καθώς και εκδόσεις combi για μεταφορά επιβατών.

• Πληθώρα επιλογών και συνδυασμών σε σχέση με τον ωφέλιμο όγκο, το ωφέλιμο φορτίο και συνολικό μήκος του χώρου φόρτωσης.

• Οικονομικοί και δυναμικοί κινητήρες υψηλών επιδόσεων.

• Κορυφαία οδική συμπεριφορά ακόμα και με πλήρες φορτίο, και σε σκληρές συνθήκες χρήσης.

• Μεγάλη γκάμα εξοπλισμών για την εξασφάλιση της άνεσης αλλά και της ασφάλειας, όπως η πνευματική πίσω ανάρτηση, οι 6 αερόσακοι και το ESP.



Το Jumpy παρουσιάστηκε στο περίπτερο της Citroën κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής έκθεσης μεταφορών μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών, Nemo, Berlingo και Jumper.




Cruise-Crosser



Η Citroën παρουσίασε επίσης και το Cruise-Crosser, ένα πρωτότυπο SUV με υβριδικό diesel κινητήρα, εφοδιασμένο και με δεύτερο άξονα τροχών στο πίσω μέρος ο οποίος σε συνδυασμό με την ήδη υπάρχουσα τετρακίνηση, βοηθάει στην οδήγηση σε ιδιαίτερα δύσκολα εδάφη όπως το χιόνι και η άμμος.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα