Lamborghini Gallardo LP560-4 by ENCO

Το AUTO 24 παρουσιάζει την Lamborghini Gallardo LP560-4 by ENCO με τα 620 άλογα (pics)
- 30 Νοεμβρίου 2009 00:06
Τελικά , ακόμη και για τα πιο υπέροχα δημιουργήματα ισχύει η ρήση πως «ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο». Και αυτό συμβαίνει και με την Lamborghini Gallardo LP560-4.
Η πιο εντυπωσιακή αλλαγή που έχει γίνει στην Gallardo LP560-4 by ENCO, αφορά στον κινητήρα (και κατ΄ επέκταση στις επιδόσεις). Έτσι, ο γνωστός V10 κινητήρας χωρητικότητας 5.2 λίτρων , από τους 560 ίππους που αποδίδει στην εργοστασιακή έκδοση, έχει φθάσει τους 620 HP. Παράλληλα έχει αυξηθεί και η τιμή της μέγιστης ροπής. Από τα 540 Nm έχει πλέον φθάσει τα με 575 Nm.
Το ερώτημα που εύλογα τίθεται είναι ένα και μοναδικό; Μα καλά, μπορεί να είναι λίγοι οι 560 ίπποι; Ή επίσης , τι περισσότερο μπορούν να προσφέρουν οι 60 παραπάνω ίπποι στην συγκεκριμένη περίπτωση. Απαντήσεις, όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, είναι δύσκολο να δοθούν. Αφού, όπως και να το κάνουμε, ο οδηγός ενός τέτοιου αυτοκινήτου σπάνια θα μπορέσει να «πάρει» το 100% των δυνατοτήτων της Lamborghini Gallardo LP560-4 στην εργοστασιακή έκδοση, πολύ περισσότερο δε στην έκδοση by ENCO.
Συγχρόνως όμως με τις αλλαγές στον κινητήρα, βελτιώσεις υπάρχουν και στον τομέα της εμφάνισης της Lamborghini Gallardo LP560-4 by ENCO. Έτσι, ο προφυλαχτήρας εμπρός είναι φτιαγμένος εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα ενώ υπάρχουν τρεις «βράγχια» εισαγωγής του αέρα στα πλάγια.
Από ανθρακονήματα είναι φτιαγμένες και οι διάφορε αεροτομές , τα πλευρικά μαρσπιέ, ο πίσω διαχύτης, οι καθρέπτες και οι είσοδοι των αεραγωγών. Ο σχεδιασμός αλλά και η λογική όλων αυτών των παρεμβάσεων παραπέμπουν σε αυτοκίνητο της κατηγορίας GT3. Και κάνουν την Lamborghini Gallardo LP560-4 by ENCO να μοιάζει ακόμη πιο δυνατή.
Η Enco πρόσθεσε επίσης ανθρακονήματα και στο εξαιρετικό κοκπιτ του ιταλικού super car. Και συγκεκριμένα στο τιμόνι, την κεντρική κονσόλα και το ταμπλό.
Σε μια εποχή που οι περισσότεροι σχεδιαστές ορκίζονται στις καμπύλες επιφάνειες και σε σχήματα που έχουν ροή, η Lamborghini Gallardo δημιουργήθηκε από το Βέλγο στιλίστα Luc Donckerwolke το 2003, πηγαίνοντας κόντρα σε αυτό το ρεύμα. Το ιταλικό super car διαθέτει έντονες γωνίες και ακμές και δεν περνά από πουθενά απαρατήρητο.
Γνωστή για την παράδοση που έχει δημιουργήσει στην βελτίωση super cars, η ENCO που έχει την έδρα της στην Σαξονία (πόλη Chemnitz) έδωσε στην Gallardo την εικόνα ενός μαχητικού αεροσκάφους Stealth.