Έρευνα Επαγγελματικών Ταξιδιών της BMW

Έρευνα Επαγγελματικών Ταξιδιών της BMW έδειξε πως ο έρωτας κάνει καλό στην οργάνωση των αποσκευών
- 23 Νοεμβρίου 2009 12:30
Ξεχασιάρηδες Εργένηδες
Το 39% των εργένηδων και πάνω από το 50% εκείνων που ζουν χωριστά, είναι χήροι ή διαζευγμένοι έχουν ξεχάσει να πάρουν κάτι μαζί τους σε ένα επαγγελματικό ταξίδι, τουλάχιστον μία φορά. Μεταξύ των παντρεμένων και των όσων συζούν με ένα σύντροφο, αυτό συμβαίνει σε ποσοστό μόνο 31,1% και 29,8% των περιπτώσεων αντίστοιχα. Οι γυναίκες, σύμφωνα με την έρευνα, τείνουν να ξεχνούν αντικείμενα περισσότερο από τους άνδρες: συγκεκριμένα, το 66,2% έχουν ξεχάσει το σετ υγιεινής δοντιών, τα καλλυντικά τους ή ακόμα και το κινητό τους τηλέφωνο στο σπίτι, αποτελώντας τα αντικείμενα που οι άνθρωποι ξεχνάνε συχνότερα. Μόνο το 61,4% των ανδρών έχει παρόμοια εμπειρία.
Τσάντα ταξιδιού, τρόλεϊ, τσάντα ρούχων
Το αγαπημένο μέρος των ανθρώπων για να μεταφέρουν τα υπάρχοντά τους είναι η παραδοσιακή τσάντα ταξιδιού. Για το 42,1% των ερωτηθέντων, η τσάντα ταξιδιού ήταν η πρώτη επιλογή, ενώ ακολούθησε το 39,1% εκείνων που προτιμούν τρόλεϊ. Το 3,3% των επαγγελματιών που ταξιδεύουν πιστεύουν ότι μία φορητή βαλίτσα είναι αρκετή.
Η Συλλογή Επαγγελματικών Αποσκευών της BMW ( BMW Business Luggage Collection ) έχει προτάσεις που ικανοποιούν όλα τα γούστα. Μαζί με τις τσάντες, τα τρόλεϊ και τις βαλίτσες καμπίνας, περιλαμβάνει μία τσάντα ρούχων, και, για όσους δεν μπορούν να αποφασίσουν, ένα συνδυασμό των πιο δημοφιλών εκδόσεων: μία ταξιδιωτική τσάντα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν τρόλεϊ. Εκτός από το κομψό ντιζάιν, σήμα κατατεθέν των προϊόντων BMW, όλες οι τσάντες και οι βαλίτσες ξεχωρίζουν λόγω της πρακτικότητας και της αντοχής τους, στοιχεία που σύμφωνα με τους ερωτηθέντες στην Έρευνα Επαγγελματικών Ταξιδιών της BMW είναι βασικά κριτήρια για την απόφαση αγοράς.
Ποιος είναι καλύτερος στο πακετάρισμα;
Το να ξέρεις να φτιάχνεις βαλίτσα είναι τέχνη, στην οποία τα παντρεμένα ζευγάρια και όσοι συζούν με το σύντροφό τους, τα καταφέρνουν καλύτερα από τους εργένηδες. Το 55,6% και το 58% αντίστοιχα δήλωσαν ότι ποτέ δεν έπαιρναν πολλά πράγματα, αλλά πάντα αυτά ακριβώς που έπρεπε. Από τους εργένηδες, ο ένας στους δύο παραδέχτηκε ότι γενικά έπαιρνε περισσότερα από όσα χρειάζονταν. Και οι γυναίκες, όμως, είναι δυσαρεστημένες από τις επιδόσεις τους στο πακετάρισμα. Όταν ρωτήθηκαν, σε ποσοστό 56,6% (μεταξύ των ανδρών, μόλις το 36,3%) δήλωσαν ότι γενικά παίρνουν υπερβολικά πολλά πράγματα μαζί τους στα επαγγελματικά ταξίδια. Αυτό σημαίνει επίσης ότι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στην προετοιμασία των αποσκευών τους: ενώ οι άνδρες χρειάζονται κατά μέσο όρο 20 λεπτά, οι γυναίκες μένουν πίσω, αφού χρειάζονται έξι ολόκληρα λεπτά παραπάνω.
Η Συλλογή Επαγγελματικών Αποσκευών BMW διατίθεται από επιλεγμένους εμπόρους BMW και online στη διεύθυνση
www.bmw-shop.de.
Δεδομένα:
Η Έρευνα Επαγγελματικών Ταξιδιών της BMW πραγματοποιήθηκε από την Gesellschaft für Konsumforschung (GFK) για λογαριασμό της BMW. Χρησιμοποιήθηκε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.138 εργαζόμενων ανδρών και γυναικών ηλικίας 18 ετών και άνω στη Γερμανία.