Renaullt Laguna Coupe

Renaullt Laguna Coupe
RenaultLagunamikri

Η νέα Laguna Coupe έρχεται στο AUTO 24 για να δώσει απαντήσεις και να κλείσει στόματα

Η παρουσίαση στο κοινό της έκδοσης παραγωγής της Laguna Coupe έγινε “εντός έδρας” στα πλαίσια του 61ου φεστιβάλ κινηματογράφου των Καννών.



Οι Γάλλοι πήγαν και ένα βήμα παραπέρα αφού με αφορμή το Grand Prix του Μονακό έδωσαν μια γεύση στους θεατές “γυρίζοντας” το νέο τους μοντέλο για λίγους γύρους στην διαδρομή που ακολουθούν τα μονοθέσια της F1 με οδηγούς τους δοκιμαστές της ING Renault F1 Team, Lucas di Grassi και Romain Grosjean.








Η Laguna Coupe οπτικά παραπέμπει απευθείας στο ομώνυμο πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί στην περασμένη έκθεση της Φρανκφούρτης.



Οι αναλογίες έχουν μείνει αναλλοίωτες και οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στον σχεδιασμό των εμπρός φωτιστικών σωμάτων και στο διαφορετικό προφίλ. Από την άλλη, η εμπρός μάσκα και τα πίσω φώτα θυμίζουν έντονα τα μοντέλα της Aston Martin.



Όπως είναι αναμενόμενο, η coupe έκδοση βασίζεται στο πάτωμα της 5θυρης Laguna ενώ το εσωτερικό για το οποίο δεν υπάρχουν ακόμα πολλές πληροφορίες έχει 4θέσια διάταξη. Το μήκος είναι ελαφρώς μειωμένο (4,64 m έναντι 4,70) ενώ όπως οφείλει ένα coupe που σέβεται τον εαυτό του είναι πιο φαρδύ (1,83 m έναντι 1,81) και πιο χαμηλό (1,40 m έναντι 1,45).



Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2,69 m αλλά λόγω της έντονης κλίσης της οροφής στο πίσω μέρος οι χώροι επιβατών αναμένονται να είναι ελαφρώς υποδεέστεροι σε σχέση πάντα με την 5θυρη έκδοση.








Κάτω από το καλλίγραμμο αμάξωμα της Laguna Coupe κρύβονται αρκετά νέα στοιχεία. Αρχικά το γαλλικό μοντέλο θα προσφέρεται με δύο κινητήρες V6, έναν diesel και έναν βενζίνης. Ο πρώτος (dCi) είναι καινούργιος με χωρητικότητα 3,0 λίτρων ο οποίος με τη βοήθεια turbo αποδίδει 235 ίππους και 45,9 kgm ροπής.



Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 3,5 λίτρων αποδίδει 240 ίππους και η ροπή αγγίζει τα 33,6 kgm και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων που επιταχύνουν την Laguna Coupe στα πρώτα 100 km/h από στάση σε λιγότερο από 7 sec. Αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις με πιο ενδιαφέρουσα για την ελληνική αγορά την υπερτροφοδοτούμενη 2λιτρη με απόδοση γύρω στους 200 ίππους.








Δανεισμένο από τη Laguna GT έρχεται και το σύστημα δυναμικού ελέγχου Active Drive chassis το οποίο μεταξύ άλλων ενσωματώνει και σύστημα τετραδιευθυνσης.



Το τελευταίο υπόσχεται να βελτιώσει τόσο την οδική συμπεριφορά (κυρίως σε αίσθηση αφού λόγω της τετραδιεύθυνσης το τιμόνι είναι πιο “κοφτερό”) όσο και τον βαθμό ασφάλειας καθώς, σύμφωνα με τη Renault, “επεμβαίνει” σε δύσκολες συνθήκες φρεναρίσματος (π.χ. ανομοιόμορφο οδόστρωμα) και σε απότομη αλλαγή λωρίδας ή μεταφορά βάρους.



Επιπλέον, οι αναρτήσεις αναμένεται να έχουν πιο σκληρές ρυθμίσεις και μεγαλύτερες αντιστρεπτικές ώστε να προσδώσουν σπορ αίσθηση.








Το επίσημο ντεμπούτο της Laguna Coupe θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση του Παρισιού τον ερχόμενο Οκτώβριο ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το Νοέμβριο.



Αναμφίβολα, πρόκειται για ακόμα μία ελκυστική παρουσία στην συγκεκριμένη κατηγορία η οποία περιλαμβάνει αυτοκίνητα όπως τα Peugeot 407 Coupe, BMW Σειρα 3 Coupe αλλά και Audi A5.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα