Volvo. Πλήρης ανανέωση για τα S60, V60 και XC60

Νέο δυναμικό και γνήσια σκανδιναβικό design για τα S60, V60 και XC60, στα οποία η σουηδική φίρμα έχει δώσει έμφαση στην ποιότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Το νέο S60 προσφέρεται με κινητήρα ο οποίος διαθέτει κορυφαία κατανάλωση μόλις 4,0 λίτρα/100 χλμ.
- 26 Φεβρουαρίου 2013 11:17
Tα νέα S60, V60 και XC60 είναι τρία μοντέλα που έχουν δεχθεί σημαντικές αισθητικές παρεμβάσεις εξωτερικά ενώ το εσωτερικό τους περνάει σε μία νέα εποχή, αφού υιοθετούν hi-tech στοιχεία που συναντήσαμε για πρώτη φορά στο V40, όπως το πλήρως ψηφιακό TFT ταμπλό, που ο οδηγός μπορεί να διαμορφώσει τον πίνακα οργάνων όπως επιθυμεί.
Στο εξωτερικό, το design της νέας σειράς «60» έχει γίνει γνήσια σκανδιναβικό, με πιο απλές γραμμές να καθορίζουν ανεπιτήδευτες επιφάνειες, προσθέτοντας κύρος. Στο εσωτερικό, η προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια είναι περισσότερο από εμφανής, με επιλογή ακόμα πιο πολυτελών υλικών. Τα καθίσματα, ένα πολύ δυνατό σημείο των Volvo γενικότερα, έχουν γίνει ακόμα πιο άνετα, προσφέροντας αυξημένη υποστήριξη. Διαθέσιμος είναι πλέον και ένας νέος τύπος σπορ καθίσματος. Μία καινούρια σειρά από μεγάλες ζάντες, οι οποίες όμως διατηρούν το ίδιο προφίλ με ζάντες μικρότερης διάστασης, εγγυώνται την ακόμα πιο σπορ εικόνα που παράλληλα συνδυάζεται με τα ίδια, γνωστά επίπεδα άνεσης.
Με τη Volvo να ωθεί όλο και περισσότερο τα όρια εξέλιξης στην τεχνολογία κινητήρων, η νέα σειρά «60» διακρίνεται και από ακόμα καλύτερα στοιχεία κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων. Η κατανάλωση της γνωστής τετρακύλινδρης D2 έκδοσης των 1.600 κ.εκ. και 115 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο, έχει μειωθεί πλέον στα 4,0 λίτρα/100 χλμ. με την αντίστοιχη για τα V60 στα 4,1 λίτρα/100 χλμ.. Οι εκπομπές ρύπων CO2 διαμορφώνονται στα 106 και 109 γρμ./χλμ. αντίστοιχα. Ανάλογη μείωση στην κατανάλωση έχει επιτευχθεί και για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Χαρακτηριστικά, το S60 T3 (1.6 lt με 150 ίππυς) έχει μικτή κατανάλωση μόλις 5,8 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπή ρύπων CO2 135 γρμ./χλμ.
Αλλα στοιχεία εξοπλισμού που αξίζει να αναφερθούν είναι η διαθεσιμότητα πλέον χειριστηρίων του κιβωτίου ταχυτήτων στο τιμόνι (“paddle shifters”), μία μόνιμη ψηλή σκάλα φώτων που δεν ενοχλεί τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς καθώς και μία επιπλέον πρωτοποριακή τεχνολογία ασφάλειας, που θα ανακοινωθεί κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου στην εναρκτήρια ημέρα της έκθεσης.