Τα νέα μοντέλα του Οκτωβρίου

Το AUTO 24 παρουσιάζει τα πέντε νέα μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά τον Οκτώβρη (pics)
- 14 Οκτωβρίου 2009 20:35
AUDI A5 SPORTBACK
Η σειρά Α5 της Audi συμπληρώνεται με την έκδοση Sportback. Τι είναι αυτό; Μα η τετράθυρη κουπέ έκδοση του μοντέλου. Για όλους εκείνους που αναζητούν ένα σπορτίβ αυτοκίνητο με όλα τα στοιχεία του coupe, αρνούνται όμως να συμβιβασθούν με τον σχεδιασμό που επιτρέπει μόνο δύο πόρτες.
Η τρίτη εκδοχή του Α5 θα ακολουθεί από πλευράς σχεδίασης αλλά και τεχνολογίας και μηχανικών μερών τους ίδιους… δρόμους με τις εκδόσεις coupe και cabriolet. Παράλληλα όμως θα υπάρχουν και σημαντικές διαφορές, με την πιο σπουδαία να αφορά τον αριθμό των θυρών που έχουν αυξηθεί κατά 2 και πλέον μιλάμε για ένα τετράθυρο μοντέλο με χαρακτηριστικά coupe.
Η βασική έκδοση θα εξοπλίζεται με τον γνώριμο κινητήρα του γκρουπ VW- Audi, 2.0 λίτρων TFSi με ισχύ 211 ίππους που κινεί και το νέο VW GTi. Επίσης, θα υπάρχει και η έκδοση V6 με ισχύ 265 ίππους και πολύ καλά αποθέματα ροπής. Και από αυτό το μοντέλο δεν θα απουσιάζουν τα πετρελαιοκίνητα μοτέρ με την σειρά TDi να πρωταγωνιστεί. Οι εκδόσεις για τα ντίζελ μοτέρ θα ξεκινούν από τους 170 ίππους έως και τους 240 ίππους. Και από την έκδοση Α5 Sportback δεν θα λείπουν οι τετρακίνητες εκδόσεις οι οποίες θα είναι διαθέσιμες με ηλεκτρονική ανάρτηση.
INFINITI G37 COUPE-CONVERTIBLE
Πρόκειται για το πρώτο coupe-cabriolet μοντέλο στην σύντομη ιστορία της (θυγατρικής της Nissan) γιαπωνέζικης φίρμας που ειδικεύεται στην κατασκευή πολυτελών μοντέλων
Βασισμένο στην coupe έκδοση του G37, το ανοιχτό μοντέλο της πολυτελούς θυγατρικής της Nissan εφοδιάζεται με ηλεκτρικά αναδιπλούμενη σκληρή οροφή τριών τμημάτων.
Το μοντέλο της Infiniti θα έχει σαν βασικούς αντιπάλους την BMW 3 Convertible. Εφοδιάζεται με έναν V6 3,7 λίτρων απόδοσης 320 ίππων που θα συνδυάζεται με 7τάχυτο αυτόματο με δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας.
Η κίνηση στο γιαπωνέζικο μοντέλο μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Η διαδικασία για το 0-100 ολοκληρώνεται εντός 6,2 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης GT περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, δερμάτινα καθίσματα εκ των οποίων του οδηγού και του συνοδηγού είναι θερμαινόμενα, ενεργά φώτα Bi-Xenon εμπρός και LED πίσω, αυτόματος κλιματισμός δύο ζωνών, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας. Τα ηλεκτρικά καθίσματα στην έκδοση GT Premium έχουν λειτουργία μνήμης, ενώ εκτός από θέρμανση προσφέρουν και ψύξη.
BMW X5 & Χ6
Το γράμμα Μ, είναι αυτό που χαρακτηρίζει την διαφορετικότητα ορισμένων μοντέλων της BMW. Τελευταία το είδαμε να ακολουθεί τα X5 και Χ6, τα οποία έχουν μεταμορφωθεί στα πιο γρήγορα SUV της αγοράς.
Τόσο η Χ5 όσο και η Χ6 έχουν κάτω από το καπό τον (ίδιο) γνωστό κινητήρα V8 των 4.4 λίτρων της BMW. Το εν λόγω μοτέρ διαθέτει για την περίσταση twin turbo και η απόδοσή του φθάνει τους 555 ίππους. Παράλληλα η ροπή έχει αυξηθεί σε …τρομαχτικά επίπεδα , 680 Nm , και εμφανίζεται σε μια ευρεία γκάμα στροφών, από τις 1.500 έως τις 5.650 σαλ. Κάτι που σημαίνει εξαιρετικά ομαλή λειτουργία και άμεση ανταπόκριση στο κάθε πάτημα του γκαζιού.
H Χ5 και η Χ6 χρειάζονται μόλις 4,7 δευτερόλεπτα προκειμένου να επιταχύνουν από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση του κινητήρα έχει κρατηθεί σε λογικά για τον χαρακτήρα και τον κυβισμό του, επίπεδα: Μόλις 13,9 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ.
Όσον αφορά την τελική ταχύτητας; Αυτή είναι ανταγωνιστική ενός super car, αφού φθάνει τα 275 χλμ. ώρα με το προαιρετικό πακέτο “Μ Driver΄s”. Στην κανονική έκδοση, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα.
Στα εντυπωσιακά στοιχεία των δύο SUV οι τεράστιοι τροχοί των 20 ιντσών με τα μεγάλα ελαστικά διαστάσεων 275/40 στους εμπρός τροχούς και 315/35 στους πίσω.
Και με αυτά τα ελαστικά σε συνδυασμό με το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, οι Χ5 Μ και Χ6 Μ διαθέτουν απίστευτα αποθέματα πρόσφυσης στον δρόμο.
Παράλληλα, για την απρόσκοπτη ακινητοποίηση των (μεγάλου βάρους) αυτοκινήτων φροντίζουν τα τετραπίστονα φρένα με δίσκους διαμέτρου 15,6″ και 15,2″ εμπρός και πίσω .
Και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης της BMW xDrive, το οποίο μοιράζει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις.
SKODA YETI
Mε ελκυστικό σχεδιασμό και γεμάτο εκπλήξεις το νέο SUV της Skoda που ακούει στο όνομα Yeti, αποκαλύφθηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης που πραγματοποιείτε τις ημέρες αυτές.
Με μήκος 4.2m , το νέο 5θυρο SUV της Skoda ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά και τις αξίες της Μάρκας. Εντυπωσιακός είναι ο σχεδιασμός του μπροστινού μέρους, με την χρωμιωμένη μάσκα να δεσπόζει ακολουθώντας πιστά την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Skoda με τους ευμεγέθεις στρογγυλούς προβολείς ομίχλης που τέμνουν τα μπροστινά φωτιστικά σώματα να μαγνητίζουν τα βλέμματα!
Με τις επιχρωμιωμένες μπάρες οροφής να συμπληρώνουν τον δυναμικό σχεδιασμό του, το νέο SkodaYeti τοποθετείται στην κατηγορία των μεσαίων SUV παρέχοντας στον οδηγό όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες που διασφαλίζουν την άνεση και την άριστη οδηγική συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου καθιστώντας το ιδανικό όχημα τόσο για οδήγηση στη πόλη όσο για τον ελεύθερο χρόνο.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η ευρυχωρία, η πολυτέλεια καθώς και η χωροταξική μεταβλητότητα, στοιχείο μοναδικό στην κατηγορία των SUV.
Διατίθεται ως δικίνητο με κινητήρα βενίζνης 1.2 TSI 105 ίππων και ως τετρακίνητο με κινητήρα βενζίνης 1.8 TSI 160 ίππων. Το 1.2 συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο είτε με DSG επτά σχέσεων. Το μεγαλύτερο 1.8 θα υιοθετεί αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Θα υπάρχουν και εκδόσεις ντίζελ 2.0 λ. με 110, 140 και 170 ίππους. Τιμές, από 16.990 ευρώ.