Ευοίωνο μέλλον για τα ηλεκτρικά ΙΧ

Ποσοστό που θα φθάσει το 10% , θα διεκδικήσουν το 2020 τα ηλεκτροκίνητα και τα υβριδικά ηλεκτροκίνητα
- 28 Μαΐου 2010 15:40
Στους πιθανούς περιορισμούς για την επίτευξη αυτού του στόχου οι επιστήμονες που συνέταξαν την έκθεση περιλαμβάνουν το κόστος υποδομής ύψους περίπου 7.152 δολαρίων για κάθε σημείο επαναφόρτισης των μπαταριών στους αυτοκινητοδρόμους, καθώς και τις ακριβές και με περιορισμένη αυτονομία (περίπου 160 χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει ένα αυτοκίνητο από φόρτιση σε φόρτιση) μπαταρίες λιθίου.
«Δεν υπάρχει προφανής πηγή χρηματοδότησης για αυτή την υποδομή», τονίζεται στην έκθεση.
Μια επιπρόσθετη πηγή ανησυχίας είναι η χρονική διάρκεια επαναφόρτισης των μπαταριών, που κυμαίνεται μεταξύ 6 και 8 ωρών ή και περισσότερο.
Η προσφορά των μετάλλων που απαιτούνται για την κατασκευή των μπαταριών δεν συνιστά, ωστόσο, πηγή ανησυχίας, όπως τόνισε ο εκ των συντακτών της έκθεσης Ρότζερ Κεμπ του πανεπιστημίου του Λανκάστερ.
«Τα παγκόσμια αποθέματα λιθίου επαρκούν για ένα δισεκατομμύριο μπαταρίες ηλεκτροκίνητων, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι δεν επίκεινται ελλείψεις”, υπογραμμίζεται στην έκθεση της Βασιλικής Ακαδημίας Μηχανολογίας.