Citroen C2 Dee Jay City (VTS)

Citroen C2 Dee Jay City (VTS)
citroen_c2dj_23208s

Το AUTO 24 οδηγεί τη νέα έκδοση του Citroen C2 VTS, που ακούει στο όνομα Dee Jay City!

Ο κινητήρα των 1.600 κυβικών εκατοστών και η μέγιστη απόδοσή του, που αγγίζει τους 125 ίππους, το κατατάσσουν σε ένα από τα ταχύτερα μικρά της κατηγορίας.



Άλλωστε οι επιδόσεις το αποδεικνύουν! Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε μόλις 8,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 200 χ.α.ώ. (202 για την ακρίβεια).



Από τις πρώτες κιόλας βόλτες με το C2, ξεχώρισε η σκληρή ανάρτηση και ο πολύ ζωντανός κινητήρας! Τα αποθέματα πρόσφυσης είναι πραγματικά αξιόλογα, ενώ η άμεση αίσθηση του τιμονιού σε γεμίζει αυτοπεποίθηση μέσα στις στροφές.



Ο θόρυβος που πηγάζει από τον κινητήρα σε συνάρτηση με το πολύ καλά στημένο αμάξωμα σε παραπέμπει αδιαμφισβήτητα στην σπορ λογική του προηγούμενου Saxo VTS.



Αυτό που θα θέλαμε πιο σαφές είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο βέβαια είχε κουβαλήσει στην πλάτη του και αρκετά δημοσιογραφικά χιλιόμετρα, πριν το πιάσουμε εμείς στα χέρια μας.




Dee Jay City



Η εμφάνιση του C2 VTS γίνεται ακόμη πιο παιχνιδιάρικη και νεανική με την προσθήκη των διακριτικών της έκδοσης Dee Jay, που τα συναντάμε στο καπό και στο κάτω τμήμα των θηρών, ενώ στη διαιρούμενη θύρα του χώρου αποσκευών (193 λίτρα), υπάρχει το logo του VTS.



Η πορτοκαλή απόχρωση του λογότυπου της έκδοσης Dee Jay City ταιριάζει άψογα με το μαύρο αμάξωμα του αυτοκινήτου της δοκιμής.



Η ίδια φιλοσοφία συνεχίζει και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς και εδώ τα δύο κυρίαρχα χρώματα είναι το πορτοκαλί και το μαύρο!



Το C2 Dee Jay City είναι αυστηρά τετραθέσιο και τα δύο πίσω καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν εμπρός και πίσω, τροποποιώντας κατά αυτό τον τρόπο το μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου.



Τα εμπρός καθίσματα είναι ξεκούραστα και παρέχουν ικανοποιητική πλευρική στήριξη. Επίσης, ο οδηγός δε θα δυσκολευτεί καθόλου να βρει γρήγορα την ιδανική θέση!



Στα θετικά της σχεδίασης της καμπίνας επιβατών συγκαταλέγεται και η εργονομία. Όλα τα χειριστήρια είναι ευδιάκριτα και σωστά τοποθετημένα, βοηθώντας έτσι τον οδηγό ώστε να μην αποσπά την προσοχή του για πολύ.



Τα χειριστήρια του πολύ καλού ηχοσυστήματος που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι είναι αρκετά εύκολα στη χρήση, γεγονός που ανεβάζει ακόμη πιο ψηλά το πήχη της εργονομίας.



Από την άλλη, η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας είναι μινιμαλιστική και παράλληλα μοντέρνα. Μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων βρίσκεται σε περίοπτη κεντρική θέση, ενώ τα σκληρά πλαστικά είναι καλά συναρμολογημένα.



Highlight, ο συνδυασμός του ηλεκτρονικού ταχύμετρου με το αναλογικό στροφόμετρο το οποίο βρίσκεται από πάνω.



Κάτι που θα λατρέψουν οι φίλοι της σπορ οδήγησης είναι το λαμπάκι της αλλαγής ταχυτήτων, ένα στοιχείο που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε αγωνιστικά ή βελτιωμένα μοντέλα..



Όταν πλησιάζεις στο τέρμα των στροφών του κινητήρα η ενδεικτική λυχνία ανάβει πορτοκαλί και λίγο πριν μπει ο κόφτης αυτή γίνεται κόκκινη.




Κινητήρας



Το μοτέρ των 1.6 λίτρων έχει τέσσερις κυλίνδρους παρατεταγμένους σε σειρά και όπως προαναφέραμε αποδίδει 125 ίππους στις 6.500 σ.α.λ.



Η συγκεκριμένη ιπποδύναμη κινεί με μεγάλη ευκολία το αμάξωμα των 1.080 κιλών όπως αποδείχτηκε και στην επταήμερη συνύπαρξή μας με το C2.



Πραγματικά το γαλλικό super mini θα ικανοποιήσει με την απόδοσή του στο δρόμο, τους νοσταλγούς της σχολής Saxo και Rallye!



Οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται στα 162 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και η ροπή αγγίζει τα 14,6 kgm στις 3.700 σ.α.λ.



Η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να κυμανθεί σε λογικά επίπεδα… εάν βέβαια δεν έχετε πολύ βαρύ δεξί πόδι!!!




Εξοπλισμός



Το C2 Dee Jay City (VTS) έχει αποσπάσει τέσσερα αστέρια στο διαγωνισμό ασφαλείας του Euro NCAP και στο βασικό του εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται όλα τα συστήματα ευστάθειας.



Επίσης, είναι εφοδιασμένο με τέσσερις αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, προβολείς ομίχλης και τις πολύ όμορφες ζάντες αλουμινίου διαμέτρου 16 ιντσών, οι οποίες πατάνε πάνω στα εξαιρετικά ελαστικά της Michelin.



Ο κλιματισμός και ο υπολογιστής ταξιδίου είναι αμφότεροι μέρος του βασικού εξοπλισμού.



Η έκδοση C2 Dee Jay City (VTS) κοστίζει περίπου 16.000 ευρώ.




Χρηματοδοτικό πρόγραμμα Citroen



Για όλες τις εκδόσεις των μοντέλων Citroen ισχύει το εξής χρηματοδοτικό πρόγραμμα:



Προκαταβολή από 0%, διάρκεια εξόφλησης 12-72 μήνες, επιτόκιο 7% σταθερό και έκπτωση με ΦΠΑ: 0 ευρώ




Citroen C2 Batman



Μια ειδική έκδοση του Citroen C2 που κυκλοφορεί στο εξωτερικό!




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα