Η Toyota ανασχεδιάζει το Crown

Η Toyota ανακοίνωσε την ανασχεδίαση των μοντέλων Crown Royal Sedan και Crown Athlete
- 22 Φεβρουαρίου 2008 00:11
Τα μοντέλα Royal Sedan και Athlete έχουν ξεκινήσει ήδη τις πωλήσεις τους στην Ιαπωνία και το “Crown Hybrid” θα παρουσιαστεί στην Ιαπωνία στις 6 Μαΐου.
Η 13η γενιά Crown που παρουσιάστηκε διατηρεί την εικόνα αυτοπεποίθησης και αξιοπιστίας που χαρακτηρίζει το Crown, το οποίο θεωρείται ηγέτης μεταξύ των Ιαπωνικών πολυτελών μοντέλων πάνω από μισό αιώνα, από το 1955 που παρουσιάστηκε.
Ταυτόχρονα, το νέο Crown υιοθετεί προηγμένες τεχνολογίες για τη δημιουργία πολυτελών sedan με παγκοσμίως κορυφαίες επιδόσεις.
Ενώ η υβριδική έκδοση προσφέρει έξοχα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς και περιβαλλοντικής συμβατότητας, και τα τρία μοντέλα ωφελούνται από την άριστη ευστάθεια και τα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας που τους προσφέρει το σύστημα VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management).
Μεταξύ των άλλων προηγμένων χαρακτηριστικών είναι ένα Σύστημα Ασφάλειας Προ-Σύγκρουσης (Pre-crash Safety System) που μπορεί να προσδιορίζει –παγκόσμια πρωτιά*- κατά πόσον τα μάτια του οδηγού είναι ανοιχτά. Σε συνδυασμό με ένα ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, επιτυγχάνονται παγκοσμίως κορυφαία επίπεδα υποστήριξης οδηγού.
* Από τον Ιανουάριο του 2008, σύμφωνα με έρευνα της TMC
Προηγμένος Εξοπλισμός και Κομψή Σχεδίαση
Το ανασχεδιασμένο Crown προσφέρει βελτιωμένη ορατότητα σε συνδυασμό με έντονη παρουσία και εκφραστικότητα, που βασίζονται στη σχεδιαστική φιλοσοφία “Vibrant Clarity” της Toyota.
Εξωτερικό
Το αυξημένο μήκος, πλάτος και μετατρόχιο συνδυάζονται με ένα αμάξωμα που ενσωματώνει τον προφυλακτήρα, το καπό και το φτερό σε ένα οργανικό σχήμα.
Το δυναμικό εμπρός τμήμα και οι ρέουσες γραμμές των θυρών αποπνέουν μία αύρα κομψότητας.
Οι εμπρός κολόνες έχουν επεκταθεί προς τα εμπρός χαρίζοντας στην καμπίνα μία αίσθηση αυξημένης ευρυχωρίας, και οι εξωτερικοί καθρέπτες έχουν τοποθετηθεί στα πάνελ των θυρών βελτιώνοντας την ορατότητα μπροστά.
Εσωτερικό
Το φαρδύ ταμπλό οργάνων και η συνοδική αίσθηση ευρυχωρίας αυξάνει την οδηγική απόλαυση και δημιουργεί αντίθεση με την κάθετη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας.
Το κάτω τμήμα του ταμπλό οργάνων, που στο φινίρισμά του χρησιμοποιεί υψηλής ποιότητας διπλές ραφές, απομακρύνεται οπτικά από την κεντρική κονσόλα με ομαλές καμπύλες επιφάνειες.
Το Crown Hybrid διαθέτει οθόνη TFT (τρανζίστορ λεπτού φιλμ) LCD Finegraphic Meter -η πρώτη στο είδους της*, που προσφέρει άριστη ευκρίνεια και σαφείς πληροφορίες στον οδηγό.
Εκτός από το ψηφιακό και αναλογικό ταχύμετρο, μία λυχνία κατάστασης υβριδικού συστήματος απεικονίζει την παραγόμενη ισχύ και την ανάκτηση ενέργειας.
Μία έγχρωμη σιλουέτα του αυτοκινήτου εμφανίζεται στην οθόνη όταν ο οδηγός εισέρχεται στην καμπίνα και ακολουθεί το λογότυπο του Crown τη στιγμή που ο κινητήρας παίρνει εμπρός.
Τα καλύμματα των καθισμάτων έχουν υποβληθεί σε κατεργασία με ένα υλικό που παγιδεύει τα ακάρια της σκόνης τα οποία προκαλούν αλλεργικές διαταραχές- εμποδίζοντας τη δράση τους στην καμπίνα.
Οι λειτουργίες πλοήγησης βελτιώνονται με ένα σύστημα Ενημέρωσης Χάρτη (Map on Demand) που προσφέρει αυτόματη ενημέρωση με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, και ένα σύστημα πλοήγησης HDD με λειτουργία πολυμέσων (συμβατό με την υπηρεσίες τηλεματικής G-BOOK mX Pro), καθώς και μία νέα υπηρεσία κλήσης σε τηλεφωνικό κέντρο μέσω πίεσης ενός μπουτόν.
Το Toyota Premium Sound System, με έναν ενισχυτή 19 καναλιών και 18 ηχεία, προσφέρει ακουστική εφάμιλλη μιας ζωντανής συναυλίας.
* Από τον Ιανουάριο του 2008, σύμφωνα με έρευνα της TMC
Ανώτερες Οδηγικές Επιδόσεις και Άνεση
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα, η βάση του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου που αναδεικνύει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, έχει πλήρως αναβαθμιστεί με στόχο την αύξηση της ισχύος επεξεργασίας και της ικανότητας να διαχειρίζεται τις τεράστιες ποσότητες δεδομένων που προέρχονται από τον κινητήρα, το κιβώτιο, τα φρένα και τα υπόλοιπα συστήματα.
Διακόπτες επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέγει ένα πρόγραμμα ελέγχου που ταιριάζει στις προτιμήσεις του και στις οδικές συνθήκες, όπως το απολαυστικό Sport Mode, το οποίο, μεταξύ των άλλων, αυξάνει την απόκριση κατά την επιτάχυνση και επιβράδυνση, το Eco-Drive Mode που υποστηρίζει την οικονομία καυσίμου και το Snow Mode όταν ο οδηγός απαιτεί πιο ομαλή επιτάχυνση σε ολισθηρούς δρόμους.
Ένα Σύστημα NAVI/AI-AVS* βελτιώνει την ευελιξία, την ευστάθεια στο ταξίδι και την οδηγική άνεση, ελέγχοντας άριστα την απόσβεση των αμορτισέρ με βάση τις οδικές πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης και την στατιστική αξιολόγηση της κατάστασης του οδοστρώματος.
* Navigation/Artificial Intelligence-Adaptive Variable Suspension System
Crown Hybrid
Το σύστημα πίσω κίνησης THS II (Toyota Hybrid System II) με ένα μειωτήρα ταχύτητας ηλεκτροκινητήρα δύο σταδίων παρέχει τις οδηγικές επιδόσεις ενός αυτοκινήτου 4.5-λίτρων με τη χαμηλή κατανάλωση ενός οχήματος 2.0-λίτρων, για δυναμική και ομαλή επιτάχυνση και υποδειγματικά περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά.
Ο συνδυασμός ενός υψηλής ιπποδύναμης βενζινοκινητήρα V6 3.5-λίτρων και ενός ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης επιτυγχάνει έξοχες οδηγικές επιδόσεις, αθόρυβη οδήγηση, υψηλή απόδοση καυσίμου και καθαρές εκπομπές ρύπων.
Το οδηγικό πρόγραμμα ηλεκτρικού οχήματος (EV) επιτρέπει στον οδηγό, πατώντας απλά ένα μπουτόν, να κινεί το όχημα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, για αθόρυβη λειτουργία νωρίς το πρωί ή αργά τη νύχτα, και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
Η λειτουργία Ενεργού Ελέγχου Θορύβου – Active Noise Control χρησιμοποιεί τα ηχεία για να καταστέλλει το θόρυβο του κινητήρα (θόρυβος κινητήρα στις χαμηλές συχνότητες) και προσφέρει μία ακόμα πιο αθόρυβη οδήγηση.
Crown Royal Saloon & Crown Athlete
Το μοντέλο Crown Royal Saloon έχει ένα κινητήρα V6 3.0 και ένα V6 2.5-λίτρων, ενώ το Crown Athlete διαθέτει έναν V6 3.5 και έναν V6 2.5-λίτρων.
Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 6 Super ECT (Super Intelligent Electronically-controlled, Six-speed Automatic Transmission – Εξαιρετικά Ευφυές, Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενο, Εξατάχυτο Αυτόματο Κιβώτιο) και DRAMS (Driving Response & Acceleration Management System) για ομαλή και δυναμική οδήγηση.
Ο κινητήρας 3.5-λίτρων είναι ένας D-4S (τετράχρονος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού, ανώτερη έκδοση), ενώ οι κινητήρες 3.0 και 2.5-λίτρων είναι στοιχειομετρικές μονάδες D-4.
Όλοι οι κινητήρες χρησιμοποιούν Dual VVT-i (Dual Variable Valve Timing-intelligent – Διπλό Μεταβλητό Χρονισμό Βαλβίδων) για τη βελτίωση του χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.