Η πίστα της Καταλονίας στροφή – στροφή

Η πίστα της Καταλονίας στροφή – στροφή
GRAN_PREMIO_DE_ESPANA_TELEFONICA_sd

Στο AUTO 24 η "αρένα" της Καταλονίας στροφή - στροφή όπου, η Ευρώπη καλοσωρίζει τη F1

Από το 1991 η πίστα της Καταλονίας “ανοίγει την αγκαλιά” της στη Formula 1. Η συγκεκριμένη πίστα αποτελείται από 16 στροφές (επτά δεξιές και εννιά αριστερές), εκ των οποίων άλλες είναι αργές και άλλες προσφέρονται για γρήγορα προσπεράσματα. Γι’ αυτό το λόγο απαιτείται από τους πιλότους να βρίσκονται σε καλή φυσική και ψυχική κατάσταση.



Το μήκος της πίστας είναι 4.655 Km, ενώ το πιο γρήγορο τμήμα της βρίσκεται στην ευθεία της εκκίνησης πριν την πρώτη στροφή, όπου τα μονοθέσια αγγίζουν τα 311 χλμ./ώ.



Το 2009 η Βαρκελώνη φιλοξένησε το 19ο ισπανικό Grand Prix, με τον Μίκαελ Σουμάχερ να αποτελεί τον πιο επιτυχημένο πιλότο από αυτούς που θα βρίσκονται στο γκριντ αυτό το σαββατοκύριακο.



Ο Γερμανός έχει πάρει συνολικά έξι φορές την καρό σημαία, ενώ και οι Φερνάντο Αλόνσο – Φελίπε Μάσα έχουν γευτεί τη χαρά την νίκης.



Το ρεκός καλύτερου χρόνου της πίστας κατέχει ο πρώην πιλότος της Ferrari και νυν οδηγός του πρωταθλήματος WRC, Κίμι Ράικονεν από το 2008.




Στροφή – στροφή η πίστα:




Το σημείο εκκίνησης. Από δω ξεκινάει η “μάχη” των πιλότων, με μοναδικό σκοπό τη νίκη. Total: 1η στροφή, γρήγορη των 140 χλμ./ώ, με την ταχύτητα στο κιβώτιο να είναι στην 3η σχέση. Abolafio: Αριστερή στροφή, με τους πιλότους να μπορούν να πατήσουν γκάζι μέχρι τα 200 χλμ./ώ.
Στροφή 3: Τα μονοθέσια έχουν πάρει… φόρα και ανεβάζουν ταχύτητα που αγγίζει τα 235 χλμ./ώ. Στροφή 4: Δεξιά δύσκολη στροφή, απαιτούνται… πολλά φρένα και αρκετή προσοχή από τους οδηγούς. Στροφή 5: Αριστερή κλειστή στροφή, με τις δυνάμεις να αγγίζουν τα 2.36 G και την ταχύτητα να περιορίζεται στα 100χλμ./ώ.
Στροφή 6: Πρόκειται για ένα πάρα πολύ γρήγορο πέρασμα, με τους πιλότους να έχουν την ευκαιρία για προσπεράσματα. ΤV3: Αριστερή στροφή, αρκετά γρήγορη των 150 χλμ./ώ, με τις δυνάμεις να φτάνουν μέχρι και 3.03 G. Placo – Saint Gobain: Με το τιμόνι να γέρνει προς τα δεξιά η ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ./ώ.
Στροφή 9: Τα γρήγορα τμήματα της πίστας συνεχίζονται, με το κοντέρ να δείχνει 230 χλμ./ώ. Στροφή 10: Αριστερή, πολύ κλειστή στροφή, η οποία απαιτεί καλό χειρισμό και έξυπνη τοποθέτηση των μονοθέσιων. Στροφή 11: Η ταχύτητα επιστρέφει σε τριψήφιο αριθμό… Μετά το διάλειμμα οι πιλότοι αναπτύσσουν ξανά μεγάλη ταχύτητα.
Στροφή 12: Δεξιά στροφή, η οποία… δοκιμάζει για ακόμα μια φορά τα φρένα και τα ελαστικά των μονοθέσιων. Europcar: Δεξιά στροφή, δεν προσφέρεται για γρήγορη οδήγηση, ωστόσο, οι πιλότοι μπορούν να εκμεταλλευτούν το μυαλό τους. Chicane Racc: Γρήγορο πέρασμα, λίγο πριν βγουν οι πιλότοι στην τελική ευθεία, που θα τους φέρει κοντά στη γραμμή του τερματισμού.
Στροφή 15: Κλειστή δεξιά στροφή των 95 χλμ./ώ, με τις δυνάμεις που δέχονται οι πιλότοι να φτάνουν τα 2 G. Turisme de Catalunya: Τελευταίο… εμπόδιο για τα μονοθέσια. Οι πιλότοι μπαίνουν με φορά στην ελαφρώς δεξιά στροφή με σκοπό να φτάσουν γρήγορα στον τερματισμό.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα