Η Abarth το 2008

Η Abarth το 2008
abarth21208small

Η φιλοσοφία της Abarth, περνάει σε όλη τη Fiat διεγείροντας τους λάτρεις των σπορ μοντέλων

Όπως προβλέπεται από τα σχέδια για την αναβίωση της μάρκας, η Abarth & C. Spa έχει ιδρύσει νέες εγκαταστάσεις στο Mirafiori του Τορίνο, συγκεντρώνοντας τις λειτουργίες κατασκευής, σχεδίασης και διαχείρισης για ολόκληρη την επιχείρηση, καθώς επίσης και το προσωπικό της αγωνιστικής ομάδας, που στεγάστηκαν στο παρελθόν στις ιστορικές εγκαταστάσεις στην κοντινή πόλη Chivasso.



Αυτή η πλήρως αναπτυγμένη βιομηχανική δομή στήθηκε σε χρόνο ρεκόρ, ακριβώς οκτώ μήνες, ενώ απασχολεί περισσότερα από 100 άτομα.



Η τελετή των εγκαινίων ήταν επίσης μια άριστη ευκαιρία να παρουσιαστεί η σεζόν 2008 της αγωνιστικής ομάδας Abarth. Μετά από τα λαμπρά αποτελέσματα που χαρακτήρισαν την επίσημη επιστροφή του «σκορπιού» στους αγώνες τον περασμένο χρόνο, η ομάδα θα αντιμετωπίσει το 2008 με το ίδιο θάρρος και αποφασιστικότητα.




Αγώνες & Abarth

Το ξεκίνημα θα γίνει με το διηπειρωτικό Intercontinental Rally Challenge, το οποίο θα «πολιορκηθεί» από δύο επίσημα Grande Punto Abarth S2000s, με οδηγούς τους Giandomenico Basso και Anton Alen, με την υποστήριξη του κύριου χορηγού Selenia και με τη συνεργασία της Sabelt.



Και το Grande Punto Abarth S2000 θα αγωνιστεί επίσης στο ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, με την υποστήριξη των Metis και API-IP, με δύο αυτοκίνητα που οδηγούνται από τους Andrea Navarra και Renato Travaglia. Τέλος, ο Umberto Scandola είναι ο πιλότος από την ομάδα της Abarth που θα πραγματοποιήσει τις δοκιμές εξέλιξης.




500 Abarth

Από τους αγώνες στους καθημερινούς δρόμους, αλλά πάντα με μια σπορ προσέγγιση: αυτός είναι ο στόχος πίσω από το ντεμπούτο στην Έκθεση της Γενεύης του αναμενόμενου για καιρό «500 Abarth».



Το νέο αυτοκίνητο αναπτύχθηκε από το σχεδιαστικό κέντρο της Fiat Group Automobiles στο πνεύμα του θρυλικού Fiat 500 Abarth της δεκαετίας του ’60, και θα είναι διαθέσιμο από τον Ιούλιο μέσω του αποκλειστικού δικτύου Abarth.



Με μια ισχυρή σπορτίφ προσωπικότητα, το νέο αυτοκίνητο θα κινείται από τον 16βάλβιδο κινητήρα Fire 1,4 λίτρων με τούρμπο, με ισχύ 135 ίππων στις 5.500 στροφές και μέγιστη ροπή 206 NM στις 3.000 στροφές στη ρύθμιση «Sport» (στην ρύθμιση «Normal» η ροπή μειώνεται σε 180 NM στις 2.500 στροφές).



Αυτός ο λαμπρός νέος κινητήρας είναι επίσης φιλικός προς το περιβάλλον: όπως το «απλό» μοντέλο της Fiat από το οποίο προέρχεται, το νέο Abarth θα σέβεται τη μελλοντική νομοθεσία Euro 5.



Ένα άλλο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του 500 Abarth είναι το γεγονός ότι υιοθετεί το νέο σύστημα TTC (έλεγχος μεταφοράς ροπής), το οποίο βελτιώνει τη μεταφορά της ροπής στους τροχούς, αλλά, προ πάντων, εξασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται άψογα στις καμπές, που το καθιστούν το ασφαλέστερο και πιο διασκεδαστικό. Με άλλα λόγια, είναι πιστό στη φράση που περιγράφει τα Abarth της δεκαετίας του ’60 «μικρό αλλά κακό».



Ενώ το 500 Abarth αντιπροσωπεύει το μέλλον της μάρκας, οι φίλοι της μπορούν ήδη σήμερα να απολαύσουν μια σπορ οδήγηση στους τροχούς του Grande Punto Abarth, που εξοπλίζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.4 που αποδίδει 155 ίππους στις 5500 στροφές και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 208 χλμ./ώρα και επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε ακριβώς 8,2 δευτερόλεπτα.




Το νέο εργοστάσιο της Abarth στο Τορίνο

Η Abarth & C. Spa έχει ιδρύσει νέες εγκαταστάσεις στο Mirafiori του Τορίνο και χρειάστηκαν μόνο οκτώ μήνες για να κατασκευαστούν και να μεταφερθεί εκεί και η αγωνιστική ομάδα.



Αυτό είναι ακόμα πιο αξιοπρόσεκτο αν θυμηθούμε ότι οι εγκαταστάσεις καλύπτουν ένα χώρο περισσότερων από 23.000 τετραγωνικών μέτρων, που θα στεγάσει τις δραστηριότητες ολόκληρης της μάρκας και θα απασχολήσει περισσότερα από 100 άτομα.



Ευρισκόμενη στις ιστορικές εγκαταστάσεις της Mirafiori Engineering – τώρα γνωστές ως Officine 83 και επίσης σπίτι του Fiat Group Automobiles Style Centre από το 2007 -η νέα υποδομή της Abarth προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα και για την επέκταση των συγκεκριμένων δραστηριοτήτων της φίρμας και για τις σχέσεις με τις άλλες βιομηχανικές δραστηριότητες του γκρουπ Fiat: η τοποθεσία θα απλοποιήσει την αλληλεπίδραση με το σχεδιαστικό κέντρο, το πειραματικό κέντρο κατασκευής και τα τμήματα μηχανολογίας και σχεδίασης.



Το πρόγραμμα ενσωματώνει τις ίδιες κατευθύνσεις που συνοδεύουν την επανίδρυση της μάρκας: αποτελεσματικότητα, ταχύτητα, συναισθηματισμός και λειτουργικότητα. Ένα μεγάλο βιομηχανικό κτίριο ανασχεδιάστηκε, αλλά διατηρεί την αρχική βιομηχανική διαμόρφωσή του, και στεγάζει τώρα τα εργαστήρια όπου τα μοντέλα κατασκευάζονται και εξελίσσονται, διαιρεμένο σε διαφορετικά τμήματα: αγωνιστικά αυτοκίνητα, ανάπτυξη πρωτοτύπων, ανάπτυξη των αυτοκινήτων από την τυποποιημένη παραγωγή και το αγωνιστικό τμήμα.



Τα τεχνικά γραφεία και τα γραφεία σχεδίασης βρίσκονται δίπλα στα εργαστήρια, ενώ το μάρκετινγκ-πωλήσεις και οι λειτουργίες ανάπτυξης δικτύων στεγάζονται στο πρώτο πάτωμα, με τις άλλες λειτουργίες επιχειρησιακής υποστήριξης (χρηματοδότηση, αγορά, κ.λπ.). Η είσοδος εισάγει αμέσως στα διακριτικά στοιχεία της μάρκας: μια ιταλική σημαία στους λευκούς πλευρικούς τοίχους για να υπογραμμίσει την υπηκοότητα της μάρκας.




Η σεζόν 2008 αρχίζει για την αγωνιστική ομάδα

Κατά τη διάρκεια της σεζόν 2008 η Abarth θα λάβει μέρος στο διηπειρωτικό Intercontinental Rally Challenge χάρη στη χορηγία της Selenia, ενός σημαντικού κατασκευαστή λιπαντικών που έγινε πρόσφατα μέρος του διεθνούς γκρουπ Petronas. Οι Brembo και Sabelt θα είναι επίσης συνεργάτες της Abarth αυτή τη σεζόν στα ράλι: η πρώτη είναι παγκόσμιος ηγέτης στην παραγωγή των συστημάτων φρεναρίσματος, ενώ η δεύτερη είναι ηγέτης στον τομέα των αγωνιστικών ζωνών ασφαλείας.



Τα δύο επίσημα Grande Punto Abarth S2000s που θα λάβουν μέρος στο IRC θα οδηγηθούν από τον Giandomenico Basso, με τον πλοηγό του Mitia Dotta και από τον Anton Alen, που συνεργάζεται με τον Timo Alanne. Χάρη στη συνεργασία της Metis και της API-IP, το Grande Punto Abarth S2000 θα λάβει μέρος ξανά στο ιταλικό πρωτάθλημα ράλι με δύο αυτοκίνητα που οδηγούνται από τους γρήγορους οδηγούς Andrea Navarra και Renato Travaglia.




Trophy

Τα αυτοκίνητα της Abarth έχουν εμφανιστεί σε θεσμοθετημένα «τρόπαια» από το 1977 και αυτή η παράδοση θα υποστηριχτεί το 2008 στο Grande Punto API-IP ORO DIESEL Trophy, ένα πρωτάθλημα για το Fiat Grande Punto R3D, τώρα στο δεύτερο χρόνο του.



Το αστέρι είναι το Fiat Grande Punto Multijet Sport, που τροφοδοτείται από τον πετρελαιοκινητήρα 1900 κ.εκ. με ισχύ 180 ίππων με ένα κιτ βελτίωσης της Abarth. Είναι ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, εξοπλισμένο με ένα 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, το ειδικό κιτ «Assetto», εμπρός 4πίστονα φρένα και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας όπως roll-bar, ζώνες ασφαλείας, ανατομικά καθίσματα και ένα σύστημα πρόληψης πυρκαγιάς.



Το Fiat Grande Punto θα λάβει μέρος στο Trophy σεβόμενο απόλυτα τις τεχνικές προδιαγραφές του Group R.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα