Χαλασμένο τηλέφωνο

Η καταναλωτική οργάνωση Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. δέχθηκε το 2007 πάνω από 3200 καταγγελίες για τις τηλεπικοινωνίες
- 05 Φεβρουαρίου 2008 10:33
Η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. δέχθηκε το 2007 πάνω από 3200 καταγγελίες για τις τηλεπικοινωνίες . Όπως αναφέρει η καταναλωτική οργάνωση στο νέο blog της (http://ekpizo.gr/blog/) «οι καταγγελίες από τους καταναλωτές που φθάνουν καθημερινά στο Γραφείο Νομικής Προστασίας της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. και το 2008 είναι δεκάδες, και όλο αυξάνουν».
Μετά από τις καταγγελίες για τις τράπεζες και τις αυξήσεις σε αγαθά και υπηρεσίες, οι τηλεπικοινωνίες είναι η τρίτη μεγαλύτερη κατηγορία καταγγελιών που φθάνουν στην Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ., και αφορούν:
– 30% των καταγγελιών για καθυστέρηση ή μη εκπλήρωση της παροχής.
– 14% των καταγγελιών για αδικαιολόγητες χρεώσεις.
– 10% των καταγγελιών για ανεπαρκή εξυπηρέτηση.
Το Blog, “Ποιότητα Ζωής” της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. βγαίνει κάθε Δευτέρα, και θέτει ένα νέο θέμα κάθε εβδομάδα. Τα δύο προηγούμενα ήταν, το πόσιμο νερό και η εξοικονόμηση ενέργειας. Το επόμενο θέμα θα είναι οι αστικές επιβατικές μεταφορές και το μεθεπόμενο η μόλυνση του Ασωπού ποταμού.
(Πηγή: ΑΠΕ)