Διεθνής Έκθεση Παρισιού (Part I)

Διεθνής Έκθεση Παρισιού (Part I)
εκθεση παρισιου

Το ΑUTO 24 παρουσιάζει τα πιο σημαντικά μοντέλα της Διεθνής Έκθεσης του Παρισιού

Abarth








Τα φώτα της Έκθεσης έπεσαν πάνω στο kit “esseesse” για το 500 Abarth, το οποίο φέρνει στο νου την ένδοξη ιστορία του Σκορπιού.



Η φιλοσοφία του περιπτέρου της Abarth στο Παρίσι βασίστηκε στην προετοιμασία του αυτοκινήτου, με την παρουσίαση του 500 Abarth “esseesse” kit και του Abarth Assetto Corse. Το κοινό είχε την ευκαιρία να δει από κοντά τα διάφορα επίπεδα «ενίσχυσης» που προσφέρει η Abarth, έτσι ώστε ο καθένας να μπορούσε να επιλέξει το ιδανικό επίπεδο επιδόσεων για το αυτοκίνητό του.



Για την ακρίβεια, το “esseesse” kit επιτρέπει στον κινητήρα 1.4 16v Turbo T-Jet να αποδίδει 160 ίππους στις 5750 στροφές με μέγιστη ροπή 230 Nm στις 3000 στροφές στη λειτουργία “Sport Mode”. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά θρυλικές επιδόσεις: τελική ταχύτητα 211 χλμ/ώρα με επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 7,4 δλ.



Από την άλλη, το 500 Abarth Assetto Corse, που αντιπροσωπεύει το κοινό σημείο των δυο κόσμων, των αγώνων και της καθημερινής οδήγησης, μοιάζει πραγματικά με ένα αληθινό αγωνιστικό, έχει κινητήρα 1400cc (16 βαλβίδες και 200 ίπποι), λευκές αγωνιστικές και εξαιρετικά ελαφριές ζάντες αλουμινίου 17”, χαμηλωμένη ανάρτηση, αγωνιστικούς καθρέφτες και νούμερα στις βάσεις πλάγια.




Alfa Romeo






Φυσικά, όλα τα φώτα της δημοσιότητας στο γαλλικό Σαλόνι έπεσαν στη νέα προσθήκη της οικογένειας: την Alfa Romeo MiTo. Με αυτό το αυτοκίνητο, η Alfa Romeo επιθυμεί να προσφέρει στους φανατικούς της φίλους «το πιο σπορ mini». Το νέο της μικρό μοντέλο είναι ένα εξαιρετικά σύγχρονο, καινοτόμο αυτοκίνητο, που θα αναστατώσει τα συναισθήματά τους.



Μεγάλο ενδιαφέρον όμως κέρδισαν και τα supercars περιορισμένης παραγωγής της Alfa Romeo: Η Alfa 8C Competizione (που παρουσιάστηκε στο ίδιο Σαλόνι το 2006) και η Alfa 8C Spider, δυο μοναδικά αυτοκίνητα που απέκτησαν fans και προσέλκυσαν τους συλλέκτες μέσα σε λίγες ημέρες από την πρώτη τους εμφάνιση.



Μια ξεχωριστή παρουσία ακόμα, όμως, είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν οι επισκέπτες. Πρόκειται για την 33 Daytona (1968), ένα χαρισματικό αυτοκίνητο που αντιπροσωπεύει το ένδοξο παρελθόν της φίρμας και συνδέει την Alfa Romeo του χθες, του παρόντος και του μέλλοντος.



Το γαλλικό Σαλόνι ήταν επίσης ο τόπος που έγινε η πρώτη παρουσίαση των sportive εκδόσεων TI της Alfa Brera που ξεκινούν να διατίθενται το φθινόπωρο του 2008. TI σημαίνει Turismo Internazionale, ένα όνομα που η Alfa Romeo δίνει μόνο στα καλύτερα εξοπλισμένα μοντέλα της.



Το Σαλόνι του Παρισιού υποδέχθηκε θερμά επίσης την επιστροφή των Alfa 159 -Sedan και Sportwagon- με τη νέα γκάμα 2008 που προσθέτει επιπλέον στιλ κι εξοπλισμό. Οι Alfa 159 MY 08 (Sedan και Sportwagon) -αλλά και οι νέες γενιές Brera και Spider- ήταν οι πρώτες που εισήγαγαν το Electronic Q2 System, που προσφέρει πλεονεκτήματα ανάλογα με αυτά ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.




Fiat




Ένα υψηλών προδιαγραφών περίπτερο φιλοξένησε τα μοντέλα της Fiat Automobiles, ενώ πρωταγωνίστησαν η φαντασία, η τεχνολογική υπεροχή, το ιταλικό στιλ και βέβαια ο σεβασμός στο περιβάλλον.



Η καλύτερη απόδειξη της συνεχούς και διαρκούς δέσμευσης για την προστασία του περιβάλλοντος ήταν τα αυτοκίνητα που έφεραν το λογότυπο PUR-O2, μια νέα γκάμα που αφορά σε ένα μικρό, ειδικό γκρουπ εκδόσεων με τεχνολογική υπεροχή και πολύ χαμηλά επίπεδα εκπομπών CO2 -αλλά και κορυφαία όσον αφορά στον αντίστοιχο ανταγωνισμό στις κατηγορίες που μετέχουν.



Η επιγραφή PUR-O2 περιγράφει αυτοκίνητα με ξεχωριστό περιβαλλοντικό υπόβαθρο και ενδιαφέρον, με εφαρμογές όπως το σύστημα “Start&Stop” από την Bosch και ειδικά οικολογικά πακέτα -Eco Packs- που περιλαμβάνουν «πράσινα» λάστιχα, ειδικά υγρά, αεροδυναμικά βοηθήματα και κατάλληλα κιβώτια. Από το Νοέμβριο κιόλας, η γκάμα PUR-O2 εξοπλίζει ειδικές εκδόσεις των 500, Bravo και Croma.



Οι επισκέπτες του Παρισιού είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν κι άλλες προτάσεις στην ίδια κατεύθυνση, όπως το “Fiat 500 by Diesel”. Τα εκθέματα συνεχίστηκαν με την παγκόσμια πρεμιέρα μιας νέας έκδοσης του Fiat Bravo, η οποία εξοπλίζεται με τον εκπληκτικό κινητήρα 2.0 Multijet engine (Euro 5) των 165 ίππων σε μια Sport έκφραση με ζάντες αλουμινίου 18” και κόκκινες δαγκάνες, πίσω σπόιλερ, πλαϊνά βοηθήματα, σπορ εσωτερικό, σπορ αλουμινένια πετάλια, διακοσμητικά χρωμίου, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι, στον επιλογέα και στο χειρόφρενο.



Δίπλα, οι επισκέπτες μπορούσαν να αγγίξουν το Qubo, το ολοκαίνουριο μέλος της οικογένειας της Fiat. Φυσικά, τα φώτα της δημοσιότητας κέρδισε και το Fiat Grande Punto MY 2008, ενώ η γκάμα που εκτέθηκε στο Παρίσι ολοκληρώθηκε με μια νέα έκδοση του Panda -το οποίο εγγυάται εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 (119 g/km) και εξαιρετική μείωση κατανάλωσης (11% χαμηλότερη της κανονικής έκδοσης)- αλλά και το τετρακίνητο Fiat Sedici 1.9 Multijet των 120 ίππων, το οποίο είναι το πιο καλοπουλημένο SUV στην Ιταλία για το 2007.




Hyundai




Έξι νέα μοντέλα της Hyundai έκαναν την πρώτη παγκόσμια εμφάνισή τους στην έκθεση του Παρισιού. Η κορεάτικη εταιρεία αξιοποίησε τη συγκεκριμένη έκθεση για να παρουσιάσει κάποια έτοιμα για παραγωγή αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν για την Ευρώπη, καθώς και για να επιδείξει τα πρώτα οικολογικά διαπιστευτήρια της, με δύο καινοτόμα concepts, το Coupe και το premium sedan Genesis.



Το ολοκαίνουργιο i20 sub-compact, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί πανευρωπαϊκά προς τα τέλη του 2008, θα είναι μία εξαιρετικής σημασίας προσθήκη στα αυτοκίνητα νέας γενιάς της Hyundai που αναγνωρίζονται από το πρόθεμα “i”. Το κομψό 5-θυρο κινείται σε μεγαλύτερο μεταξόνιο από τον προκάτοχό του Getz, προσδίδοντας στο i20 μία sport αίσθηση καθώς και ευρύχωρη εσωτερική αρχιτεκτονική.



Βασισμένο στο ολοκαίνουργιο i20, το νεότερο i-blue μοντέλο της Hyundai ενσωματώνει ορισμένες σημαντικές διαφοροποιήσεις, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τα ήδη υψηλά περιβαλλοντολογικά standards του αυτοκινήτου.



Το υβριδικό Petrol-Electric Santa Fe concept διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του υπάρχοντος Santa Fe. Οι μηχανικοί της Hyundai ανέπτυξαν ένα αποκλειστικό παράλληλο υβριδικό σύστημα οδήγησης, το οποίο συνδυάζει τον δυνατό αλλά οικονομικό 2.4λίτρα Theta πετρελαιοκινητήρα με την 6-τάχυτη αυτόματη μετάδοση και με τον 30Kw ηλεκτρικό κινητήρα κινούμενο με μπαταρίες ιόντων λιθίου.



Το 7-θέσιο Ix55 Sports Utility Vehicle πραγματοποίησε την πρώτη του εμφάνιση στο Σαλόνι του Παρισιού, σε μία μορφή έτοιμη προς παραγωγή. Βασισμένο στο επιτυχημένο Veracruz, το οποίο πωλείται στις αγορές της Βόρειας Αμερικής, το ix55 έχει εκτεταμένα επανασχεδιαστεί για να ικανοποιεί τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις και οδηγικές αντιλήψεις.



Η σχεδίαση του συμπληρώνεται από τον ολοκαίνουργιο και αναβαθμισμένο 3.0-litre V6 CRDi turbo πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 240 HP και επιταχύνει στα 100km/h μέσα σε 10.4 δευτερόλεπτα, ενώ έχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση με 9.4L/100km στον συνδυασμένο κύκλο και εκπέμπει 249g/km CO2.



Επιπλέον, το νέο SUV της Hyundai είναι ένα ευέλικτο και λειτουργικό αυτοκίνητο. Όταν δεν χρησιμοποιείται η 3η σειρά καθισμάτων μπορεί να αναδιπλωθεί και να δημιουργηθεί ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος των 598 λίτρων (VDA), αλλά και για ακόμα μεγαλύτερη ευρυχωρία υπάρχει η δυνατότητα να αναδιπλωθούν και οι δύο σειρές των πίσω καθισμάτων δημιουργώντας ένα χώρο 2.457 λίτρων.



Το νέο Genesis saloon παρουσιάστηκε και αυτό στην Έκθεση του Παρισιού. Βασισμένο στη νέα αρχιτεκτονική της Hyundai που είναι προσανατολισμένη στις επιδόσεις και την πίσω-κίνηση, το Genesis αναπτύχθηκε μηχανολογικά για να προσφέρει υψηλά επίπεδα ποιότητας ανάλογα με εκείνα που προσφέρουν τα αυτοκίνητα των premium Ευρωπαϊκών brands.



Το ολοκαίνουργιο, πισω-κίνητο εκθεσιακό αυτοκίνητο 2+2 Genesis Coupe ήταν άλλη μία ξεχωριστή παρουσία στην Έκθεση. Όντας το αυτοκίνητο με την πιο δυναμική απόδοση που δημιούργησε ποτέ η Hyundai, προβάλλει την εξαιρετική σχεδίαση και την αναβαθμισμένη τεχνολογία πλαισίου (σασί).




Lancia




Το αστέρι του πολυτελούς περιπτέρου της Lancia στην Έκθεση του Παρισιού ήταν αναμφίβολα η ολοκαίνουρια Delta. Οι επισκέπτες του Σαλονιού πριν δυο χρόνια είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν την καινούρια Delta ως concept car.



Η Delta ως μοντέλο παραγωγής είναι πραγματικότητα και μάλιστα εμφανίστηκε στο Παρίσι με τον κινητήρα 1.9 Twinturbo με 190 ίππους (41 κιλά ροπής, 0-100 σε 7,9”), που περικλειόταν σε μια βιτρίνα, ως απτή απόδειξη των τεχνολογικών καινοτομιών της Delta και της μάρκας.



Η Delta, που πρόσφατα κατέκτησε 5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP, επέδειξε και μια δίχρωμη έκδοσή της με τον κινητήρα 1.6 Multijet 120hp που προσφέρθηκε για πρώτη φορά με το μοναδικό ημιαυτόματο κιβώτιο Selectronic, ένα κιβώτιο που συνδυάζει οδηγική άνεση, μειωμένες εκπομπές ρύπων και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.



Το δεύτερο στη σειρά αστέρι του περιπτέρου ήταν το Lancia Ypsilon VERSUS που παράγεται σε συνεργασία με το Versace Group. Μια ειδική, αριθμητικά περιορισμένη έκδοση του πετυχημένου “μικρού” της Lancia που ενισχύει τον άρρηκτο δεσμό της φίρμας με τον κόσμο της μόδας.



Ο κόσμος του design εκπροσωπήθηκε από ένα ιδιαίτερα μοδάτο και παράλληλα εξαιρετικά αρρενωπό αυτοκίνητο, το Ypsilon Sport MomoDesign, μια έκδοση που είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας των Lancia και MomoDesign.



Μετά την Delta και το Ypsilon Versus, το τρίτο, αλλά σίγουρα όχι αμελητέο, σημείο εστίασης στο περίπτερο της Lancia ήταν η νέα Musa Poltrona Frau (διαθέσιμη ως Platino Plus-Poltrona Frau στην ελληνική αγορά). Η νέα αυτή κορυφαία έκδοση της Musa αποτελεί την πιο πολυτελή, την πιο αποκλειστική εκδοχή της “λιμουζίνας πόλης” της Lancia, ή αλλιώς την κορύφωση ενός μοντέλου που είναι στην Ιταλία το MPV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις τα τελευταία 2 χρόνια.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα