Πρώτη νίκη της χρονιάς ο Αλόνσο

Στο 1-2 η Ferrari με Αλόνσο και Μάσα, τρίτος ο Χάμιλτον, ο "Σούμι" 6ος στην επιστροφή του
- 14 Μαρτίου 2010 15:48
Τα κόκκινα φώτα έσβησαν, το πρώτο πράσινο φως έδωσε το έναυσμα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Ο Φέτελ διατήρησε την πρώτη θέση στην εκκίνηση, ενώ ο Αλόνσο από νωρίς έδειξε τις άγριες διαθέσεις του, προσπερνώντας τον teammate του Φελίπε Μάσα.
Τα απρόοπτα δεν έλειψαν από την πρώτη εκκίνηση της χρονιάς, καθώς το μονοθέσιο του Μαρκ Γουέμπερ έβγαλε καπνούς, με αποτέλεσμα ο Πετρόφ να συγκρουστεί με τον Άντριαν Σούτιλ.
Οι δύο πιλότοι παρά τη σύγχυση συνέχισαν τον αγώνα κανονικά, τη στιγμή που ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήθελε να επιβεβαιώσει τις δηλώσεις του μετά τις κατατακτήριες και να κάνει τον αγώνα βαρετό αναδεικνύοντας νικητή τον… εαυτό του. Ο αγώνας για τον νεαρό πιλότο είχε φοβερή εξέλιξη μέχρι τον 34ο γύρο, όπου το μονοθέσιο της Red Bull είχε μηχανικό πρόβλημα, αφού παρουσιάστηκε σπάσιμο στην εξάτμιση.
Ο Φερνάντο Αλόνσο που ήταν πίσω από τον Φέτελ περίμενε τυχόν λάθος από την αντίπαλη πλευρά και μόλις αυτό παρουσιάστηκε, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τον προσπέρασε, κλειδώνοντας στην ουσία την πρώτη του νίκη με τη Ferrari. Ο Φελίπε Μάσα στη συνέχεια προσπέρασε και αυτός τον Φέτελ, κάνοντας το 1-2 για την Scuderia.
Ο Βραζιλιάνος παρουσιάστηκε πολύ ανταγωνιστικός στον πρώτο του αγώνα, μετά τον αγώνα στην Ουγγαρία, όπου βρέθηκε αντιμέτωπος με έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό πάνω από το μάτι. Έτσι, με το μονοθέσιο F2010 η Ferrari ξεκινάει τη χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αν και είναι ακόμα πάρα πολύ νωρίς έχει θέσει την υποψηφιότητά της στα ακλόνητα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου, δεδομένου, πάντα και από τα πρώτα σημάδια που έδειξαν οτι υπόλοιπες ανταγωνίστριες ομάδες.
Η συνέχεια για τον Φέτελ ήταν βασανιστική! Ο Γερμανός μετατράπηκε σε έρμαιο, αφού «βυθίστηκε» ακόμα περισσότερο στην 4η θέση, μετά την προσπέρασή του από τον Λιούις Χάμιλτον. Όμως, ο παγκόσμιος πρωταθλητής για το 2008 δεν έδειξε να είναι απειλητικός ως προς τα πρώτα μονοθέσια της Ferrari. Ο Τζένσον Μπάτον με το άλλο μονοθέσιο της βρετανικής ομάδας βρέθηκε στην 7η θέση, δείχνοντας και αυτός ότι θα χρειαστεί χρόνο ακόμα για να συνηθίσει τη νέα του ομάδα.
H μάχη των pit άναψε στο 14ο γύρο όταν ο Μπρούνο Σένα έγινε ο πρώτος πιλότος που άλλαξε τα ελαστικά του.
Είναι πολλές οι εγκαταλείψεις… Άρη
Ο πρώτος που εγκατέλειψε την πίστα ήταν ο Καρούν Τσάντχοκ με την HRT μόλις στο δεύτερο γύρο, ύστερα από πάτημά του σε ανώμαλο σημείο της πίστας. Ο αμέσως επόμενος που κούνησε μαντήλι στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ήταν ο Λούκας ντι Γκράσι. Συνολικά οι δύο HRT , οι δύο Virgin, οι δύο Sauber, o Μπουεμί με Toro Rosso και o Πετρόφ με Renault δεν ολοκλήρωσαν τις προσπάθειες τους.
Άξια συγχαρητηρίων είναι η Lotus, της οποίας οι πιλότοι, Κοβαλάινεν και Τρούλι βρέθηκαν μεν στην 15η και 16η αλλά πήραν την καρό σημαία δε.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Αλόνσο, Ferrari, 2:01.101
2. Μάσα, Ferrari, +16.0
3. Χάμιλτον, McLaren, +23.1
4. Φέτελ, Red Bull, +38.7
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +40.2
6. Σουμάχερ, Mercedes, +44.1
7. Μπατον, McLaren, +45.2
8. Γουέμπερ, Red Bull, +46.3
9. Λιουίτσι, Force India, +53.0
10. Μπαρικέλο, Williams, +62.4
11. Κουμπιτσα, Renault, +68.3
12. Σούτιλ, Force India, +84.6
13. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +92.8
14. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος
15. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γυροι
16. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
17. Μπουεμί, Toro Rosso, εγκατέλειψε
18. Ντε Λα Ρόσα, Sauber, εγκατέλειψε
19. Σένα, HRT, εγκατέλειψε
20. Γκλοκ, Virgin, εγκατέλειψε
21. Πετρόφ, Renault, εγκατέλειψε
22. Κομπαγιάσι, Sauber, εγκατέλειψε
23. Ντι Γκράσι, Virgin, εγκατέλειψε
24. Τσάντχοκ, HRT, εγκατέλειψε
H βαθμολογία πιλότων και κατασκευαστών εδώ
Το Live του πρώτου Grand Prix:
49/49
Ο 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Φερνάντο Αλόνσο, παίρνει την πρώτη του νίκη στο ντεμπούτο του με τη Ferrari και τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην πίστα Σακχίρ του Μπαχρέιν. Ο Μάσα και ο Χάμιλτον ολοκληρώνουν τις θέσεις του βάθρου.
48/49 Η αλλαγή στην κατάταξη δεν έχει αλλάξει. Μάσα και Χάμιλτον ολοκληρώνουν την πρώτη τριάδα, ενώ και ο Μπουεμί εγκαταλείπει τον αγώνα.
47/49 Λίγο πριν το πέσιμο της πρώτης καρό σημαίας ο Αλόνσο βρίσκεται κοντά στην πρώτη του νίκη από το 2008 και την πίστα της Ιαπωνίας.
41/49 Σουμάχερ, Μπάτον και Γουέμπερ έχουν δημιουργήσει ένα “τρενάκι” και μεγάλη σημασία έχει να δούμε πιο “βαγόνι” του θα είναι πρώτο.
40/49 Ο Σουμάχερ προσπαθεί να κρατήσει τη θέση του από τον Μπάτον και να αποδείξει ότι η τέχνη… δεν ξέχνιέται!!!
38/49 Σε… έρμαιο έχει μετατραπεί ο Φέτελ, μιας και τον προσπερνάει και ο Λιούις Χάμιλτον.
37/49 Ο Φέτελ ρωτάει τους μηχανικούς του να του που αν μπορεί να κάνει κάποια ρύθμιση στο τιμόνι και να αμβλύνει το πρόβλημα, αλλά οι ίδιοι είναι αρνητικοί, μιας και το πρτόβλημα έχει να κάνει με σπάσιμο στην εξάτμιση.
36/49 Ο Φέτελ είναι τρίτος και ο Χάμιλτον καραδοκεί για να εκμεταλλευτεί το πρόβλημα του Φέτελ και να βρεθεί στην τρίτη θέση.
34/49 Ο Φέτελ δεν άντεξε!!! Ο Αλόνσο προσπερνάει τον Φέτελ και πλέον είναι αυτός που οδηγεί την κούρσα. Ο Ισπανός περίμενε, πίεζε και τελικά ανταμείφτηκε βάζοντας τον Φέτελ στη δεύτερη θέση. Το ζητούμενη, πλέον, είναι να δούμε αν ο Μάσα θα πράξει ανάλογα με τον teammate του και θα βυθίσουν τον Γερμανό στην τρίτη θέση.
34/49 Ο Αλόνσο κολλαέι πίσω από τον Φέτελ, που έχει πρόβλημα με το μονοθέσιό του, και το θέμα προσπέρασης του είναι θέμα χρόνου.
33/49 Τη στιγμή που ο Φέτελ πήρε ανάδα ενός δευτερολέπτου, ο Μάσα από την τρίτη θέση κινείται γρηγορότερα και από τον Αλόνσο αλλά και από το Γερμανό.
32/49 Οι άνθρωποι της Red Bull επιμένουν ότι ο Αλόνσο έχει επιτεθεί και στο τέλος θα κάψει τα ελαστικά του.
30/49 Ο Αλόνσο ρίχνει τη διαφορά του από τον Φέτελ, δίνοντας ενδιαφέρον στο πρώτο ενδιαφέρον της χρφονιάς για το ποιος τελικά θα πάρει την πρώτη καρό σημαία της χρονιάς.
29/49
Μετά τον Καμούι Κομπαγιάσι βγαίνει από την πίστα και ο Ντε λα Ρόσα, βάζοντας τέλος στον αγώνα και για τη BMW Sauber.
28/49 Η πρώτη δεκάδα μέχρι στιγμής είναι: Φέτελ, Αλόνσο, Μάσα, Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ, Σουμάχερ, Μπάτον, Γουέμπερ, Λιούτσι και Μπαρικέλο.
26/49 Οι μηχανικοί του Σουμάχερ ενημέρωσαν το Γερμμανό ότι όλοι έχουνξ μπει στα pi stop και ότι η μοναδική απειλή πίσω του έιναι οι Μπάτον και Γουέμπερ αν και ο Βρετανός κρατάει τον πιλότο της Red Bull.
25/49 Ο Φέτελ έχει κάνει το ταχύτερο pit stop, ενώ ο Μίκαελ Σουμάχερ το 5ο.
23/49 Ο Μπαρικέλο, έδωσε μάχη με τον Μπουεμί και δικαιώθηκε! Ο πιλότος της Williams ξεπέρασε τον Ελβετό, επιβεβαιώνοντας ότι ο τολμών και επιμένον νικά.
22/49 Ο Φελίπε Μάσα είναι ο πιο γρήγορος πιλότος της πίστας, αλλά η αλλαγή των κανονισμών δεν έχει εκτοξεύσει το θέαμα όπωε προσδοκούσαν οι άνθρωποι της ομοσπονδίας.
20/49 Ο Μπαρικέλο άργησε αλλά άλλαξε ελαστικά και αυτός, κάνοντας 4.3 δευτερόλεπτα.
19/49 Ο Μπρούνο Σένα εγκαταλείπει, αφήνοντας της Hispania εκτός συνέχειας του πρώτου αγώνα της χρονιάς.
18/49 Ο Λιούτσι είναι τέταρτος αλλά ακόμα δεν έχει κάνει χρήση των pit stop.
18/49 Μετά τον Αλόνσο και Φέτελ μπήκε στα pit. Ο Αλόλνσο έχει περάσι το Μάσα αλλά ο Φέτελ είναι αρκετά πιο μπροστά του.
17/49 Ο Χούλκενμπεργκ πιέζει και προσπερνάει τον Τρούλι με τη Lotus.
16/49 Ο Χάμιλτον μπήκε στα pit για να βάλει τη μέση γόμα, 4.8 το pit για τον Σουμάχερ, ο οποίος κάνει τον πιο καλό χρόνο!
15/49
Ο Πετρόφ συνεχίζει να έχει πρόβλημα στους τροχούς, καθώς δεν έχει βγει ακόμα στην πίστα!
14/49 Πετρόφ και Αλγκουερσουάρι στα pit stop.
13/49 Και ο Κούμπιτσα της Renault άλλαξε τα ελαστικά του.
12/49 Ο Μπρούνο Σένα αλλάζει ελαστικά, πραγματοποιώντας το πρώτο pit stop του, το οποίο διήρκησε συνολικά 32 δευτερόλεπτα!
11/49 Ο πρώτος Ρώσος στην ιστορία της Formula 1, Βιτάλι Πετρόφ, βρίσκεται στην 11η θέση, έχοντας ανέβει 6 θέσεις από την αρχική του θέση.
11/49 Ο Μάσα, υπό το βλέμμα του πατέρα του, προσπαθεί να μαζέψει τη διαφορά από τον teammate του Φερνάντο Αλόνσο.
9/49 Ο Σουμάχερ στην 6η θέση, έχει πίσω του τον Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος δεν αφήνει τον Γερμανό να… ανασάνει!
8/49 Μετά τους 8 πρώτους γύρους της χρονιάς ο Φέτελ παραμένει πρώτος, οι Αλόνσο και Μάσα ολοκληρώνουν την πρώτη τριάδα, ενώ ο Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον δίνουν τη δική τους μάχη για να περάσουν σε υψηλότερη θέση.
4/49 Ο Χούλκενμπεργκ θα επιλέξει τη μέση γόμα. Η κατάταξη δεν έχει αλλάξει στην κορυφή της κατάταξης.
3/49 Η κίτρινη σημαία παραμένει, τη στιγμή που ο Χούλκενμπεργκ δεν κατάφερε να κρατήσει τη Williams του, καθώς τον πίεζε ο Αλγκουερσουάρι. Ο Ντι Γκράσι εγκατέλειψε και αυτός με τη Virgin.
2/49 Ο Καρούν Τσάντχοκ με την HRT είναι ο πρώτος που εγκαταλείπει, αφού έχει σπάσει το μπροστινό μέρος του μονοθεσίου του.
2/49 Η διαφορά που χωρίζει το Φέτελ από τον Αλόνσο είναι στα δύο δευτερόλεπτα, αλλά ο Γερμανός προσπαθεί να ανοίξει τη διαφορά.
1/49 Το πράσινο φως άναψε και τα μονοθέσια έφυγαν για τον πρώτο αγώνα της χροινιάς. Ο Φέτελ παρέμεινε πρώτος στην εκκίνηση, Ο Αλόνσο πέρασε το Μάσα, ενώ ο Σουμάχερ πέρασε στην 6η θέση. O καπνός που βγήκε από το μονοθέσιο του Γουέμπερ ανάγκασε τους Σούτιλ και Πετρόφ να συγκρουστούν, αλλά θα συνεχίσουν τον αγώνα.
14:00 Οι ομάδες ξεκίνησαν τον πρώτο δοκιμαστικό γύρο, ώστε να φέρουν τα ελαστικά των μονοθέσιων τους στην κατάλληλη θερμοκρασία.
13:58 Καλησπέρα σας από το AUTO 24, ο πρώτος αγώνας της χρονιάς θα ξεκινήσει σε πολύ λίγο στην πίστα Σακχίρ του Μπαχρέιν. Οι πιλότοι ήδη βρίσκονται στα μονοθέσιά τους στο grid.