Review: Carlos Santana Live

default image

Τα live του Santana, πρέπει να αποτελούν παράδειγμα για τους νεότερους καλλιτέχνες, οι οποίοι πλέον εμφανίζονται μετά βίας για μιάμιση ώρα και πιθα...

Τα live του Santana, πρέπει να αποτελούν παράδειγμα για τους νεότερους καλλιτέχνες, οι οποίοι πλέον εμφανίζονται μετά βίας για μιάμιση ώρα και πιθανότατα για λόγους marketing καλλιεργούν “αντι-επικοινωνιακά” μοντέλα σε σχέση με τους fans τους.Το MΕΝ 24 βρέθηκε στο Ολυμπιακό Στάδιο την Τετάρτη 8 Ιουλίου, ανυπομονώντας να αποκτήσει την “προσωπική” του άποψη για το μουσικό φαινόμενο που ακούει στο όνομα Carlos Santana. Δεδομένου ότι ήταν και το πρώτο event της νεοσύστατης εταιρίας Eleven Group, η περιέργεια μας ήταν δικαιολογημένα ακόμη μεγαλύτερη. Ευτυχώς οι διοργανωτές μας κατέπληξαν με την οργάνωση και την συνέπειά τους, κάνοντας εντυπωσιακά αισθητή την παρθενική τους εμφάνισή στον απαιτητικό και ανταγωνιστικό συναυλιακό “στίβο”!



Το πρόγραμμα άνοιξαν οι Έλληνες Rosebleed οι οποίοι κατάφεραν να μην περάσουν απαρατήρητοι, ενισχύοντας σημαντικά το ήδη ευχάριστο κλίμα που επικρατούσε από νωρίς στο ΟΑΚΑ. Το stage είχε στηθεί στη μέση του γηπέδου, δημιουργώντας μια ανθρώπινη αγκαλιά τουλάχιστον 25.000 ανθρώπων οι οποίοι περίπου στις 21:15 υποδέχθηκαν από τις κερκίδες και την αρένα τον “παλαίμαχο” του Woodstock.








Ο Carlos εμφανίστηκε στη σκηνή με το γνώριμο καπέλο του και μας ταξίδεψε για περισσότερες από 2 ώρες σε ήχους ροκ, λάτιν, σάλσα, σόουλ, φανκ πραγματικά ακούραστος, κεφάτος και με την ωριμότητα ενός καλλιτέχνη που επί 4 δεκαετίες αλωνίζει με μια κιθάρα όλο τον κόσμο. Καταρχάς, θεωρώ ότι πρέπει να αναφερθούμε στη διάρκεια του live του Santana, καθώς πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα για τους νεότερους καλλιτέχνες, οι οποίοι πλέον εμφανίζονται μετά βίας για μιάμιση ώρα και πιθανότατα για λόγους marketing καλλιεργούν “αντι-επικοινωνιακά” μοντέλα σε σχέση με τους fans τους. Αυτή είναι όμως μια άλλη κουβέντα..



Ο άνθρωπος Santana μας μίλησε για τα 2 μόνα αληθινά πράγματα στη ζωή κατά τη γνώμη του, την “αγάπη” και τον “φόβο”, ενώ μας παρότρυνε να εστιάσουμε στο πρώτο και να αλλάξουμε τον κόσμο. Αναφέρθηκε στο ότι είναι χίπις του woodstock και μας σύστησε εκτός των μελών της μπάντας του και τον γιο του Salvador, ο οποίος εμφανίστηκε μαζί του στα keyboards (αξίζει να αναφερθεί ότι και ο πατέρας του Santana ήταν μουσικός, για την ακρίβεια βιολιστής και αυτό ήταν το πρώτο όργανο που έμαθε ο C.S). Φυσικά δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο μεγαλείο της αρχαίας Ελλάδας και τις προσωπικότητες της ένδοξης ιστορίας μας, δίχως φυσικά να την συνδέσει με πρόσωπα ή γεγονότα της νεότερης…








Στον “αγωνιστικό” χώρο τώρα, η μουσική “εντεκάδα” του Μεξικανό-Αμερικάνου Κάρλος (11 εάν συμπεριλάβουμε στην μπάντα και τον ηχολήπτη του) παρέσυρε τον κόσμο στο να φωνάξει, να τραγουδήσει και τελικά να χορέψει τόσο σε ακούσματα κλασικών όσο και νέων συνθέσεων, πάντα υπό τον καταιγιστικό ήχο των ποικίλων κρουστών της ορχήστρας του. Εκτός από τα πλούσια σε συναίσθημα και τεχνική solos του Santana, υπήρξαν και αρκετές ιδιαίτερες στιγμές κατά τη διάρκεια της συναυλίας. Ειδικότερα, οι μεγάλες επιτυχίες Black Magic Woman, Maria Maria, Smooth αλλά και η “encore” ερμηνεία στο χορταστικότατο Jingo, ολοκλήρωσαν – μουσικά – στο τέλος τους (κάθε ηλικίας) φίλους ενός από τους μεγαλύτερους κιθαρίστες στον πλανήτη.








Εμείς απλά ελπίζουμε να έχουμε την τύχη να τον ξαναδούμε κάποια στιγμή στο μέλλον. E…Viva Carlos Santana!




Φωτογραφίες: Θοδωρής Μάρκου

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα