“Δροσίστηκαν” Mercedes και ΜcLaren

Στην έρημο του Σακχίρ τα μονοθέσια των Μercedes και McLaren ήταν τα γρηγόροτερα. 1ος ο Ρόσμπεργκ
- 12 Μαρτίου 2010 19:25
Στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά η ζέστη και η σκόνη στην έρημο του Σακχίρ έκανε τις προσπάθειες των 24 πιλότων ακόμα δυσκολότερες σε σχέση με τα πρωινές δοκιμές. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν γρηγορότερος τόσο των υπόλοιπων ανταγωνιστών του, όσο και του Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος τερμάτισε τρίτος.
Η McLaren, έχοντας τελικά νόμιμη αεροτομή, εμφανίστηκε βελτιωμένη στο δεύτερο μέρος της ημέρας, με τους Χάμιλτον και Μπάτον να τερματίζουν στη δεύτερη και τέταρτη θέση αντίστοιχα.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ εμφάνισε και αυτός σημάδια σοβαρής βελτίωσης, αφού στο τέλος των δεύτερων δοκιμών βρέθηκε να είναι στην Πέμπτη θέση.
Τα δύο μονοθέσια της Ferrari τερμάτισαν στην έβδομη και 9η αντίστοιχα. Πιο γρήγορος ήταν ο Μάσα, ενώ ο Αλόνσο δεν είχε παρόμοια απόδοση με την πρώτη περίοδο όπου είχε κάνει το δεύτερο καλύτερο χρόνο.
Η «έκπληξη» των πρώτων δοκιμών, Άντριαν Σούτιλ, από πρώτος βρέθηκε 12ος (!), ενώ ο έτερος πιλότος της Force India, Βινταντόνιο Λιούτσι βρέθηκε 14ος.
Οι νέες ομάδες δε λένε να λύσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν , με την HRT να βλέπει πως το μονοθέσιο του Καρούν Τσαντχοκ μόνιμα… παρκαρισμένο στο γκαράζ της.
Αναλυτικά η κατάταξη της δεύτερης περιόδου:
1. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:55.409
2. Χάμιλτον, McLaren, +0.445
3. Σουμάχερ, Mercedes, +0.494
4. Μπάτον, McLaren, +0.667
5. Φέτελ, Red Bull, +1.050
6. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1.092
7. Μάσα, Ferrari, +1.146
8. Πετρόφ, Renault, +1.341
9. Αλόνσο, Ferrari, +1.731
10. Ντε Λα Ρόσα, BMW, +1.846
11. Κομπαγιάσι, BMW, +1.943
12. Σούτιλ, Force India, +1.952
13. Μπαρικέλο, Williams, +2.043
14. Λιουίτσι, Force India, +2.424
15. Κουμπίτσα, Renault, +2.746
16. Αλγκουερσουαρί, +4.390
17. Γουέμπερ, Red Bull,+5.035
18. Κοβαλάινεν, Lotus, +5.464
19. Τρούλι, Lotus, +5.581
20. Γκλοκ, Virgin, +6.628
21. Ντι Γκρασι, Virgin, +6.779
22. Σένα, Hispania, +11.559
23. Μπουεμί, Toro Rosso
24. Τσάντχοκ, Hispania