Νέα μοντέλα στο Παρίσι

Πρεμιέρα νέων μοντέλων στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. Περισσότερη ισχύς με λιγότερα καύσιμα
- 02 Οκτωβρίου 2008 10:55
Μετά την ταχύτερη αλλαγή γενιάς στην οποία προχώρησε ποτέ η Porsche, και τα δέκα μοντέλα της σειράς 911 -από την Carrera Coupe έως και την Targa 4S- θα παρουσιαστούν μαζί στο Παρίσι από τις 4 έως τις 19 Οκτωβρίου, διαθέτοντας όλα νέο σχεδιασμό και νέα τεχνολογία. Με τη νέα γενιά της 911, η Porsche προσφέρει μια πραγματικά μοναδική σειρά σπορ αυτοκινήτων που παγκοσμίως θέτουν νέα πρότυπα και με τους κινητήρες τους, αφού όλη η σειρά διαθέτει κινητήρες με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου (DFI).
Πράγματι, με τους ανασχεδιασμένους αυτούς κινητήρες για άλλη μια φορά αυξάνονται σημαντικά οι ήδη εξαιρετικές επιδόσεις και η αποδοτικότητα της κλασσικής τεχνολογίας του εξακύλινδρου κινητήρα μπόξερ. Και χάρη στην προοδευτική διαχείριση των ρύπων και τη νέα τους τεχνολογία, οι νέοι κινητήρες καλύπτουν ακόμα και τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων (EU5 στις ευρωπαϊκές αγορές και LEV II στις ΗΠΑ).
Η Boxster S Porsche Design Edition 2 και η Cayman S Sport
Δύο άλλα νέα μοντέλα που επίσης θα θαυμάσει το κοινό στο Παρίσι για πρώτη φορά ολοκληρώνουν τη σειρά των κορυφαίων σπορ αυτοκινήτων της Porsche με τον κινητήρα στο κέντρο: με μέγιστη ισχύ 303 ίππων από 3,4 λίτρα, η Boxster S Porsche Design Edition 2 και η Cayman S Sport διαθέτουν ιπποδύναμη αυξημένη κατά 8 ίππους σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα S. Και τα δύο πολύ ιδιαίτερα αυτά μοντέλα προσφέρονται με μια σειρά από πολυτελή χαρακτηριστικά, τα οποία αναδεικνύονται με τον εντυπωσιακό τους σχεδιασμό. Με περιορισμένη παραγωγή μόλις 500 μονάδων, η Boxster S Porsche Design Edition 2 προσφέρεται σε λευκό χρώμα.
Η Cayman S Sport, ένα πραγματικά Sports Coupe περιορισμένης παραγωγής μόλις 700 μονάδων, προσφέρεται σε περισσότερα χρώματα και έχει ακόμα εντονότερο σπορ και δυναμικό χαρακτήρα. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης έχει να διαλέξει ανάμεσα σε έξι ειδικά μη μεταλλικά χρώματα, μεταξύ των οποίων και το εντυπωσιακό πράσινο και πορτοκαλί της τελευταίας 911 GT3 RS. Πάνω απ’ όλα ο εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ με τους 303 ίππους, αλλά και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση PASM που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και χαμηλώνει ολόκληρο το αμάξωμα κατά 10 mm, καθώς και οι αποστάτες των 5 mm πίσω από τους τροχούς SportDesign των 19 ιντσών, εξασφαλίζουν για το αυτοκίνητο εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά κατά την οδήγηση.
Με όλα τα αγωνιστικά γονίδια: το Cayenne S Transsyberia
Το Cayenne S Transsyberia, που αντίστοιχα πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στο Παρίσι, παραπέμπει και αυτό στις εξαιρετικές επιτυχίες που έχει σημειώσει η Porsche στους αγώνες αυτοκινήτου. Όπως και τα «σκληρά» αγωνιστικά μοντέλα Cayenne που συμμετείχαν στο Υπερσιβηρικό Ράλι από τη Μόσχα έως την πρωτεύουσα της Μογγολίας, Ουλάν Μπατόρ, έτσι και η «ασφάλτινη» έκδοση βασίζεται στο Cayenne S με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V8 των 4,8 λίτρων, που διαθέτει το αποδοτικό σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου. Ο κινητήρας κάτω από το καπό είναι, ωστόσο, η ακόμα πιο δυναμική μονάδα ισχύος που χρησιμοποιείται και στο Cayenne GTS, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 405 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 500 Nm στις 3.500 σ.α.λ.