"Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς", ο θεσμός που βραβεύει τα πιο καινοτόμα προϊόντα

"Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς", ο θεσμός που βραβεύει τα πιο καινοτόμα προϊόντα

Το «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς» είναι ο μοναδικός διεθνής θεσμός, ο οποίος βραβεύει και αναδεικνύει τα πιο καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, μέσω της μεγαλύτερης έρευνας αγοράς για κάθε χώρα όπου πραγματοποιείται

Αυτό που κάνει τη διαφορά και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο Προϊόν της Χρονιάς είναι το γεγονός ότι πρόκειται για το μοναδικό βραβείο που αντανακλά την επιλογή των καταναλωτών στην Ελλάδα με δείγμα για φέτος 3.001 ερωτηθέντων.

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των Προϊόντων της Χρονιάς, βασίζεται στο γεγονός ότι μπορούν να επικοινωνήσουν στoυς καταναλωτές αυτή τη διάκρισή τους μεσώ του λογότυπου σε όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες, και να παρατηρήσουν σημαντικές αυξήσεις στις πωλήσεις τους.

Το «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς», ξεκίνησε πριν από 27 χρόνια στην Γαλλία ενώ σήμερα διεξάγεται με μεγάλη επιτυχία σε 35 χώρες παγκοσμίως, όπως στην Αγγλία, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Η.Π.Α, Ινδία, Βραζιλία και άλλες. Στο θεσμό λαμβάνουν μέρος οι μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων που έχουν λανσάρει νέα και καινοτόμα προϊόντα.

Φέτος, για έκτη χρονιά στην Ελλάδα, πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων της χώρας δήλωσαν τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό.

Η Έρευνα Αγοράς

Η TNS ICAP ανέλαβε τη διεξαγωγή της έρευνας «Αναδείχτηκε Προϊόν της Χρονιάς» στην Ελλάδα για το 2014, για 5η φορά. Οι στόχοι της έρευνας ήταν αφ' ενός να αναδειχθούν τα πιο καινοτόμα προϊόντα που έχουν λανσαριστεί πρόσφατα και αφ' ετέρου να διερευνήσει τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στην καινοτομία συνολικά, αλλά και ανά προϊοντική κατηγορία. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν προσωπικές συνεντεύξεις στα σπίτια ερωτώμενων, αλλά και σε κέντρα (με τη βοήθεια Η/Υ Laptop).

Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 3001 συνεντεύξεις πανελλαδικά ανάμεσα σε άνδρες και γυναίκες 15+ ετών, σε ένα δείγμα αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού των νοικοκυριών. Το υλικό που χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα ήταν ένα φυλλάδιο με τα προϊόντα, στο οποίο εμφανίζονταν το όνομα του προϊόντος, φωτογραφίες του, περιγραφή, αλλά και η τιμή του.

Κύριες προσδοκίες από τα καινοτόμα προϊόντα αποτελούν το Value for money, η φυσικότητα του προϊόντος και η περισσότερη γεύση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, διαφαίνεται ότι το 29% των Ελλήνων καταναλωτών είναι ανοιχτοί στην καινοτομία και κυρίως οι νεότερες ηλικίες. Όσοι είναι ανοιχτοί στην καινοτομία δίνουν λιγότερη σημασία στο «value for money» από τους υπόλοιπους.

Στην πλειοψηφία (81%) αρέσει να δοκιμάζει νέα προϊόντα, αν και το 65% θεωρεί ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα σε νέα και υπάρχοντα προϊόντα. Ταυτόχρονα το 32% θεωρούν ότι δεν υπάρχουν αρκετά νέα προϊόντα, ενώ το 91% δηλώνει ότι διατίθεται να αγοράσει ένα νέο προϊόν αν και εφόσον η τιμή του είναι προσιτή.

Τέλος, οι μισοί είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για νέα προϊόντα από τα οποία έχουν μείνει ικανοποιημένοι. Η εκλογή για το «Προϊόν της Χρονιάς» ανά κατηγορία βασίστηκε σε δείκτες ελκυστικότητας και ικανοποίησης των προϊόντων. Αναφορικά με την ικανοποίηση χρήσης προϊόντος, οι ερωτώμενοι απάντησαν και για τους λόγους ικανοποίησης/μη ικανοποίησης από το καθένα/κατηγορία.

Για την Award Greece

Ο θεσμός διεξάγεται στην Ελλάδα, από την εταιρεία Προώθηση Προϊόντων & Καινοτομίας Award Greece Μον. ΕΠΕ, σε συνεργασία με την εταιρεία Boussias Communications.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.productoftheyear.gr

SHARE:

24Media Network