Formula 1: “Πρίγκιπας” του Μονακό ο Σαρλ Λεκλέρ, γύρισε στις νίκες μετά από δύο χρόνια

Διαβάζεται σε 2'
O Charles Leclerc
O Charles Leclerc AP Photo/Luca Bruno

Ο Σαρλ Λεκλέρ κατέκτησε μια άκρως συναισθηματική νίκη στην πατρίδα του, στο GP του Μονακό, παραμένοντας στην κορυφή σε όλη τη διάρκεια ενός ανιαρού αγώνα διαχείρισης των ελαστικών από τον ίδιο και τους Όσκαρ Πιάστρι, Κάρλος Σάινθ που τον ακολούθησαν στο βάθρο.

Ο Σαρλ Λεκλέρ δεν απώλεσε την πρωτοπορία σε καμία περίπτωση όλο το τριήμερο στο Μονακό, από τις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής και μετά, κυριαρχόντας τόσο στις δοκιμές κατάταξης όσο και από τα φώτα της εκκίνησης μέχρι την καρό σημαία του 8ου φετινού GP της Formula 1.

Όπως γράφει το SPORT24, Μονεγάσκος έκανε δύο άρτιες εκκινήσεις, πριν και μετά από το ατύχημα ατύχημα του πρώτου γύρου μεταξύ των Σέρτζιο Πέρεζ και Κέβιν Μάγκνουσεν (που παρέσυρε και τον Νίκο Χούλκενμπεργκ), και τη 40λεπτη διακοπή που ακολούθησε.

Δεδομένου ότι στη διακοπή επιτρεπόταν η αλλαγή ελαστικών των μονοθεσίων, όλοι επέλεξαν να αλλάξουν τη μέση είτε σκληρή που είχαν βάλει στην πρώτη εκκίνηση – στοχεύοντας με το νέο τους σετ να φτάσουν μέχρι τον τερματισμό.

Οι τέσσερις πρώτοι, Λεκλέρ, Πιάστρι, Σάινθ και Νόρις έκαναν ακριβώς αυτό, άλλαξαν τη μέση γόμα της πρώτης εκκίνησης με τη σκληρή και, χωρίς να αλλάξει τίποτα στην επανεκκίνηση και για τους επόμενους 76 γύρους, έφτασαν με αυτό το σχηματισμό στον τερματισμό.

Με αυτή τη νίκη ο Λεκλέρ μείωσε τη διαφορά στην κορυφή του πρωταθλήματος από τον Μαξ Φερστάπεν στους 31 βαθμούς, δηλαδή ανέβηκε στους 138 βαθμούς έναντι των 169 του Ολλανδού, καθώς μόλις έκλεισε το πρώτο τρίτο της σεζόν.

Πίσω από τους τέσσερις πρωτοπόρους, ο Τζορτζ Ράσελ είχε το μειονέκτημα ότι στην επανεκκίνηση αναγκάστηκε να βάλει τη μέση γόμα (καθώς εκκίνησε αρχικά με τη σκληρή), αλλά ο Άγγλος κατάφερε να αμυνθεί από τον Μαξ Φερστάπεν για 18 γύρους όταν ο Ολλανδός ήταν από τους ελάχιστους οδηγούς που έκαναν πιτ-στοπ για να βάλουν ένα φρέσκο σετ ελαστικών.

Ο Χάμιλτον πίσω από τον Φερστάπεν επίσης άλλαξε ελαστικά, αλλά αυτό δεν άλλαξε την 7η θέση στην οποία τερμάτισε, εμπρός από τον Γιούκι Τσουνόντα της RB, και τον Άλεξ Άλμπον που κέρδισε τους πρώτους φετινούς βαθμούς της Williams. Στο τέλος της δεκάδας τερμάτισε ο Πιέρ Γκασλί, κερδίζοντας έναν βαθμό και για την Alpine, μετά από τη σύγκρουσή του στον πρώτο γύρο με τον Εστεμπάν Οκόν.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα