Σακίλ ΜακΚίσικ: “Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου”

Διαβάζεται σε 2'
Σακίλ ΜακΚίσικ: “Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου”
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ EUROKINISSI

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ έκανε μια συγκινητική ανάρτηση στο Instagram για να πει το αντίο του στον Ολυμπιακό.

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ έκανε μια συγκινητική ανάρτηση στο Instagram την Τετάρτη (24/6) για να αποχαιρετήσει τον Ολυμπιακό μετά από επτά χρόνια.

Αναλυτικά η ανάρτηση:

“ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.

Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.

Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα το σπίτι μου και της οικογένειάς μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή με τα κόκκινα και λευκά θα με συνοδεύουν για πάντα.

Για επτά σεζόν φόρεσα με υπερηφάνεια το νούμερο 77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς.

Ό,τι κι αν φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς.

Ολυμπιακός για πάντα”.

Μπέριλ ΜακΚίσικ: “Ευχαριστώ τους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού, θα μας λείψετε όλοι”

Ακολουθώντας το συγκινητικό post του Σακίλ, η Μπέριλ ΜακΚίσικ ευχαρίστησε με τη σειρά της τον κόσμο του Ολυμπιακού, αφού κλείνει ένα μεγάλο κεφάλαιο για την οικογένειά της.

Αναλυτικά όσα έγραψε η σύζυγος του Αμερικανού γκαρντ:

“Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα