2007 Mitsubishi Prototype X

2007 Mitsubishi Prototype X
evoconceptx10107s

Βάλτε τα παιδιά για ύπνο, ακολουθεί το προκλητικά ακατάλληλο Prototype X της MMC

Από το Lancer 1600 GSR του ’70 και το Lancer EX 2000 Turbo, έχουμε πλέον φτάσει προ των πυλών για το Lancer Evolution X.



Στην παρουσίαση του μοντέλου στο Αμερικανικό Σαλόνι, οι υπεύθυνοι άφησαν να εννοηθεί, ότι το νέο Evolution θα έχει τη μεγαλύτερη διαφορά που έχει παρατηρηθεί ποτέ ανάμεσα στο επερχόμενο και το απερχόμενο μοντέλο. Το χάσμα ανάμεσα στο Evo ΙΧ και το Evo X θα έχει να κάνει με τη δυναμική του αυτοκινήτου στην οδήγηση, αλλά και τις νέες τεχνολογίες που θα επιστρατευθούν.



Ωστόσο, η γραμμική απόδοση του πολύ δυνατού δίλιτρου DOHC MIVEC κινητήρα, θα είναι ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία που θα παραμείνει αναλλοίωτο και σε αυτό το μοντέλο.




Φουλ επίθεση

Από την εξωτερική σχεδίαση του Evo παρατηρούμε την ξεκάθαρη ομοιότητα με την απλή έκδοση του Lancer. Βέβαια, οι λεπτομέρειες, όπως η πιο δυναμική σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα, ο αεροδυναμικός διαχύτης πίσω με τις δύο απολήξεις, οι αισθητά μεγαλύτερης διαμέτρου τροχοί, η κλασσική αεροτομή (σιδερώστρα) και οι αεραγωγοί στο καπό δεν αφήνουν περιθώρια για παρεξηγήσεις!



Ακόμη, οι μεγάλες κόκκινες δαγκάνες των φρένων και οι εξωτερικοί καθρέπτες με τα φλας τύπου LED, δένουν αρμονικά με το υπόλοιπο σχεδιαστικό σύνολο.




Εσωτερικό

Στην ανασχεδιασμένη καμπίνα επιβατών, τα μπάκετ καθίσματα κλέβουν κυριολεκτικά την παράσταση! Η μοναδική τους μορφολογία φανερώνει ακόμη και από τη φωτογραφία ότι η πλευρική στήριξη που φτάνει έως και το κεφάλι του οδηγού και του συνοδηγού, είναι βγαλμένη μέσα από τους αγώνες Ράλι.



Για να καταλάβετε πόσο σοβαρά έχουν πάρει το νέο μοντέλο οι άνθρωποι της MMC, αρκεί να αναφερθεί ότι στην κεντρική κονσόλα έχουν τοποθετήσει χρονόμετρο που μετρά τους γύρους στην πίστα! Τα υλικά στο εσωτερικό είναι εμφανώς αναβαθμισμένα, ενώ η εταιρεία μελετά και ένα εκτεταμένο πρόγραμμα, που θα επιτρέπει στον υποψήφιο ιδιοκτήτη να επιλέγει τα υλικά και τους χρωματισμούς της αρεσκείας του στην καμπίνα των επιβατών.




Στο ψητό



Το Prototype X, φοράει τον εντελώς νέο δίλιτρο κινητήρα (υπερτροφοδοτούμενο) 4B11 DOHC MIVEC από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο που θα τοποθετηθεί στο νέο Evo, βρίσκεται υπό συνεχή εξέλιξη γι’ αυτό και δε μπορούμε να σας παρουσιάσουμε ακόμη τεχνικά στοιχεία. Το μόνο που μπορούμε να σας αποκαλύψουμε με σιγουριά, είναι πως η ιπποδύναμη θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο μοντέλο.



Ο πιο αθλητικός νέος κινητήρας λόγω της αλουμινένιας φύσης του, είναι ελαφρύτερος κατά 20 κιλά από τον 4G63 που φορούσε το προηγούμενο μοντέλο. Εκτός αυτού, η νέα χωροταξική σχεδίασή του κατεβάζει και άλλο το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.




F1 action

Το Prototype X χρησιμοποιεί ένα αυτόματο σειριακό κιβώτιο (όχι μετατροπέας ροπής) με pads από μαγνήσιο πίσω από το τιμόνι του οδηγού, υπάρχει όμως και η δυνατότητα πλήρους αυτόματης οδήγησης. Το εν λόγω κιβώτιο θα είναι διαθέσιμο και στο νέο Evo!



Για τους λάτρεις του παραδοσιακού χειροκίνητου κιβωτίου η Mitsubishi θα παρέχει και το κλασσικό των πέντε σχέσεων, όπως και στο τωρινό μοντέλο (4B11 turbo).




S-AWC

Το σύστημα τετρακίνησης (με σκεπτόμενο κεντρικό διαφορικό) έχει βασιστεί πάνω στο αντίστοιχο του Outlander 2007, μόνο που είναι πιο εξελιγμένο και εφοδιασμένο με το σύστημα ευστάθειας (stability control)!

Super All Wheel Control (S-AWC)




Ανάρτηση

Η αγωνιστικού τύπου ανάρτηση αποτελείται από σφυρηλατημένα αλουμινένια μέρη, σε αντίθεση με την προηγούμενη με τα μεταλλικά. Σε αυτό το σημείο η Mitsubishi Motors ισχυρίζεται, ότι η νέα βελτιωμένη ανάρτηση είναι σχεδιασμένη για απόλυτες επιδόσεις, χωρίς αυτό να παραγκωνίζει την άνεση των επιβατών.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα