Αλέξανδρος Μαργαρίτης

Αλέξανδρος Μαργαρίτης
marfdun21507s

Ντριφτάροντας στα Μέγαρα με τον Αλέξανδρο Μαργαρίτη και τη Dunlop (video onboard)

Ο Αλέξανδρος Μαργαρίτης, για όσους δεν τον γνωρίζουν, είναι ο μοναδικός Ελληνικής καταγωγής οδηγός που αγωνίζεται στο DTM. Είναι γεννημένος στη Γερμανία στις 20 Σεπτεμβρίου του 1984, και από το 1997 συμμετέχει σε υψηλού επιπέδου πρωταθλήματα.



Οι Έλληνες δημοσιογράφοι πριν από σχεδόν δύο εβδομάδες, είχαμε την ευκαιρία στα πλαίσια της παρουσίασης του νέου ελαστικού SP Sport FastResponce της Dunlop, να γνωρίσουμε από κοντά τον Αλέξανδρο.



Το πρόγραμμα στην πίστα των Μεγάρων (όπου και έγινε η παρουσίαση), περιελάμβανε οδήγηση με Mitsubishi Colt CZT, Honda Accord, Honda Civic sedan από τους δημοσιογράφους και το κερασάκι στην τούρτα… δυο γύροι έκαστος με τον Αλέξανδρο πίσω από το τιμόνι του νέου Civic Type R.




Μπαλακλάβα και κράνος…



Ο καλός καιρός αποδείχθηκε ιδανικός για να δούμε και οι ίδιοι στην πίστα την κορυφαία οδηγική συμπεριφορά, που υπόσχεται η Dunlop με το SP Sport FastResponce.



Σύμφωνα με την εταιρεία, (όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο) το νέο ελαστικό παίρνει πολύ υψηλότερη βαθμολογία στη χιλιομετρική κάλυψη και τη συμπεριφορά από τον προκάτοχό του, SP Sport 01.



Η αλήθεια είναι πως δεν είχα πρότερη εμπειρία από το SP Sport 01, αλλά όπως και να έχει το θέμα, η δοκιμή ενός ελαστικού με συμβατικό αυτοκίνητο σε πίστα, είναι αρκετά επίπονο τεστ.



Οι βόλτες στην πίστα με τους δημοσιογράφους είχαν ξεκινήσει, παράλληλα ο Αλέξανδρος Μαργαρίτης έδειχνε μερικά από τα κόλπα του στους πρώτους συναδέλφους που είχαν την τύχη να συνοδηγήσουν μαζί του.



Το πρώτο αυτοκίνητο, με το οποίο μπήκα στο αυτοκινητοδρόμιο, ήταν το Colt CZT με τους 150 ίππους. Ένα μαζεμένο και καλά στημένο μοντέλο. Αφού πραγματοποίησα δύο αναγνωριστικούς γύρους, ξεκίνησα να πιέζω (σε λογικά πλαίσια) το CZT στις στροφές.



Το καλοσχεδιασμένο πλαίσιο σε συνδυασμό με τα ελαστικά, έδιναν αρκετά μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Ακόμη, και στην πρώτη κλειστή αριστερή στροφή (Κ1) μετά την ευθεία, όπου πιέζονταν αρκετά τα φρένα και η κατά τ’ άλλα σπορ, ωστόσο πολιτική ανάρτηση του CZT γονάτιζε από τις κλίσεις, δεν ένιωσα να με εγκαταλείπει η αίσθηση της ασφάλειας.



Αφήνοντας πίσω το παιχνιδιάρικο Colt, βρέθηκα πίσω από το τιμόνι του Civic sedan. Το μεσαίο μοντέλο με τον πιο οικογενειακό προσανατολισμό και την εμφανώς πιο μαλακή ανάρτηση, δεν μπορώ να πω ότι η πίστα είναι το φυσικό του περιβάλλον. Όμως, παρά τα βασανιστήρια των κλειστών στροφών στα οποία υπεβλήθη, το Ιαπωνικό μοντέλο συνεργάστηκε αρκετά καλά με το νέο ελαστικό της Dunlop.



Το συγκεκριμένο γεγονός ήταν η καλύτερη απόδειξη, ότι οι επιδόσεις στο φρενάρισμα και το κράτημα, αυξάνονται κατακόρυφα όταν γίνει η σωστή επιλογή γόμας.




Πραγματικός επαγγελματίας



Όση ώρα εγώ γυρνούσα μέσα στην πίστα, μην μπορώντας να κρύψω τη χαρά μου από την ευχάριστη αυτή βόλτα, ο Αλέξανδρος έκανε τον ένα γύρο πίσω από τον άλλο. Παρά τις ώρες που βρισκόταν πίσω από το τιμόνι και τον ήλιο που έκαιγε, ο οδηγός της Stern AMG Mercedes, δεν έκανε κιχ, σωστός επαγγελματίας, όπως αρμόζει σε αυτές τις περιστάσεις.




Υπάρχει και βίντεο από την πίστα!!!









Ευγενική φυσιογνωμία

Κάθομαι στο αυτοκίνητο και ξεκινάμε τη σβέλτη βόλτα. Στον πρώτο γύρο το αυτοκίνητο έμπαινε ντριφτάροντας στις στροφές και στο δεύτερο ακολουθώντας τις σωστές γραμμές. Και στις δύο περιπτώσεις προσπαθούσα με τα μάτια και τα αυτιά μου να συλλέξω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούσα από τις μεθοδικές κινήσεις των χεριών και των ποδιών του Αλέξανδρου, καθώς τα Dunlop στρίγκλιζαν αδιάκοπα.



Ακούραστος, ευγενικός, χαμογελαστός και πάνω απ’ όλα πολύ προσιτός. Είναι τρομερό πως ένα τόσο νέο και ταλαντούχο παιδί, το οποίο αγωνίζεται σε ένα πρωτάθλημα με ονόματα όπως ο Mika Hakkinen και ο Jean Alesi, να είναι τόσο προσγειωμένο!



Επίσης, ένα άλλο στοιχείο που με εξέπληξε ευχάριστα, ήταν η αγάπη του Αλέξανδρου για την Ελλάδα. Μπορεί να μεγάλωσε στη Γερμανία, αλλά μιλάει την ελληνική γλώσσα και δεν κρύβει τη χαρά του όταν επισκέπτεται τα πάτρια εδάφη!



Πραγματικά, μια αξέχαστη εμπειρία, για την οποία θα ήθελα να ευχαριστήσω την Νατάσσα Βυθούλκα από τη Dunlop, τον καλό μου συνάδελφο από το Auto Motor Und Sport Σπύρο Πέττα και φυσικά τον Αλέξανδρο Μαργαρίτη.




Το Βιογραφικό του Αλέξανδρου Μαργαρίτη



2006 DTM 2005 EasyRent AMG Mercedes C-Class, Persson Motorsport: 11θέση

2005 DTM με 2004-spec AMG-Mercedes C-Class

2004 13ος στην F3 Euro Series

2003 13ος στην F3 Euro Series

2002 14ος στην Formula BMW ADAC

1999 4ος στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Καρτ Junior Cup

1997 2ος στο Ολλανδικό FSA Πρωτάθλημα Καρτ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα