Autodelta GT 3.7 Super
Μετά τη GT 3.2 Super και Super Evo, η Autodelta παρουσιάζει τη GT 3.7 Super (450 hp)
- 30 Μαΐου 2007 20:56
Με κινητήρα 3,7 λίτρων, που αποδίδει 450 ίππους, η εξακύλινδρη GT έχει τελική ταχύτητα 293 χ.α.ώ., ενώ τα 100 χ.α.ώ τα πιάνει σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα(4.9″).
Πρόκειται για ένα supercar που συνδυάζει άψογα την οδηγική απόλαυση με την πρακτικότητα. H Alfa GT Coupi με το μοναδικό Ιταλικό design σχεδιασμένο από τo Berton,e είναι ένα πανέμορφο, κομψό αλλά παράλληλα και πρακτικό αυτοκίνητο με τη μοναδική αίσθηση της Alfa Romeo.
Με την παρέμβαση της Autodelta που κράτησε τη κεντρική φιλοσοφία της Alfa, η νέα GT 3.7 έχει φτάσει στο τελευταίο επίπεδο απόδοσης.
Αποτελεί κατά κάποιο τρόπο μια συνέχεια της GT 3.2 της προηγούμενης έκδoσης της εταιρίας. Συγκεκριμένα μετά την Autodelta GT 3.2 Super (2004) με τους 320 ίππους και Autodelta GT 3.2 Super Evo version (2005) με τους 341 ίππους, η Autodelta βελτίωσε το κινητήρα και το σασί της Alfa V6 αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τα επίπεδα απόδοσης.
«Μας το ζήτησαν και το κάναμε»
Για τη νέα Autodelta G.T 3.7 μίλησε και ο διευθυντής της βελτιωτικής εταιρίας Jano Djelalian, ο οποίος δήλωσε : «Οι πελάτες μας ζητούν συνεχώς να κάνουμε ακόμα περισσότερα και εμείς με τη σειρά μας απαιτούμε πάντα περισσότερη απόδοση από τα μοντέλα της Alfa Romeo.
Μετά την 3,2 Evo είχαμε δεχθεί πολλά αιτήματα να αυξήσουμε ακόμα παραπάνω τη δυνατότητα της GT κατασκευάζοντας μια 3,7 λίτρων supersharged έκδοση. Έχουμε μεγάλη εμπειρία με το σασί της GT και γνωρίζαμε καλά πως είμαστε ικανοί να δώσουμε πραγματική δύναμη και ροπή. Αυτό είναι το αποτέλεσμα που θέλαμε με βάση το προγραμματισμό μας, να βγάλουμε στο δρόμο ένα αυτοκίνητο χρήσιμο και αποτελεσματικό».
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Η Αutodelta αύξησε το 3.2 κινητήρα της GT μετατρέποντας την σε 3,750 κυβ. εκ. Η ανάπτυξη που έγινε στη μηχανή περιλαμβάνει, βελτιώσεις στους κυλίνδρους, αύξηση του θαλάμου καύσης, νέα σχέδια ψεκασμού που προσφέρουν καλύτερη καύση, ενώ η Alfa Romeo έχει δανειστεί σε κάποια σημεία ακόμη και την τεχνογνωσία της Ferrari.
Η νέα Alfa έχει επίσης διπλές εξατμίσεις και από τις δύο πλευρές, αλλά και ένα πλήρες σύστημα εξάτμισης που σχεδιάστηκε ειδικά για να βελτιώσει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Το αποτέλεσμα της GT 3.7, συνδυάζει με απόλυτη αρμονία τις παρεμβάσεις στο σασί και τη βελτιωμένη αεροδυναμική που κάνουν την εικόνα και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου συναρπαστικές.
Η Autodelta μπορεί να περηφανεύεται, καθώς η GT έχει μέγιστη ιπποδύναμη 450 ίππους στις 6.800 σ.α.ώ, με μέγιστη ροπή 508Νm στις 4.800 σ.α.ώ. Ενώ η απλή Alfa GT 3.2 V6, έχει μέγιστη ιπποδύναμη 240 ίππων με μέγιστη ροπή 300 Nm.
Καταπληκτικές επιδόσεις
Η νέα GT 3.7 έχει τελική ταχύτητα 295 χ.α.ώ και επιτάχυνση που θα ζήλευαν και εξωτικά supercars, καθώς πιάνει τα 100 χ.α.ώ σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα(4.9″).
Για να γίνει πιο κατανοητή η βελτίωση που έχει υποστεί η GT απο την Autodelta σας υπενθυμίζουμε πως η Alfa GT Coupe V6 έχει μέγιστη ταχύτητα 243 χ.α.ώ και πιάνει τα πρώτα 100 χ.α.ώ από στάση, σε 6,7 δευτερόλεπτα.
Εμπειρία 20 χρόνων
«Η Alfa V6 έχει έναν άψογο κινητήρα. Έχουμε μια εμπειρία είκοσι χρόνων, προσπαθούμε συνεχώς να βελτιωνόμαστε και τα έχουμε καταφέρει αρκετά», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Jano Djelalian.
Oι βελτιώσεις που έγιναν στη μηχανή έχουν επιβραβευθεί από την ECU, ενώ ο εμπρός άξονας που έχει την κίνηση, βοηθιέται σημαντικά από το μπλοκέ διαφορικό (LSD). Ακόμη η Αutodelta προσφέρει διάφορα είδη κιβώτιων ταχυτήτων ανάλογα με τα γούστα του ενδιαφερόμενου.
Γρήγορο και πρακτικό
Η GT 3.7 είναι ένα γρήγορο αλλά ταυτόχρονα και πρακτικό αυτοκίνητο, κατάλληλο ακόμα και για τη καθημερινότητα. Με τους 405 ίππους και τη ροπή των 508Νm να δίνουν μια ξεχωριστή αίσθηση στον οδηγό.
Άλλωστε η απαίτηση των περισσότερων πελατών της Autodelta είναι η υψηλή απόδοση της Alfa Romeo και οι μηχανικοί της βελτιωτικής εταιρίας δεν μπορούσαν να μην εκπληρώσουν την συγκεκριμένη απαίτηση.
Μια πανέμορφη κυρία
Σε ένα τόσο γρήγορο αυτοκίνητο οι μηχανικοί της Autodelta δεν μπορούσαν να παραλείψουν την αεροδυναμική.
Με ένα σαφώς ενισχυμένο αεροδυναμικό πακέτο που συμπεριλαμβάνει νέο spoiler για να αναπνέει καλύτερο το intercooler και νέο οπίσθιο προφυλακτήρα με ενσωματωμένο διαχύτη. Σε ότι αφορά τώρα τους εσωτερικούς χώρους του αυτοκινήτου υπάρχουν κάποιες περιποιήσεις στο ταμπλό, ενώ μπορεί ο πελάτης αν επιθυμεί να παραγγείλει δερμάτινο σαλόνι με βάση τα γούστα του.
Όποιος θέλει να αποκτήσει την Αutodelta GT 3.7 μπορεί να την παραγγείλει από το εργοστάσιο του Λονδίνου ή από το παγκόσμιο δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπόρων.