BMW 1 3d

BMW 1 3d
new1bimmer1307s

To AUTO 24 σας ξεναγεί στο νέο τεχνολογικό κόσμο της τρίθυρης BMW σειρά 1

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι ότι η BMW Σειρά 1 θα διατίθεται για πρώτη φορά και σαν τρίθυρο μοντέλο, το οποίο ξεχωρίζει για το σπορ, ελκυστικό προφίλ του και τα ευέλικτα χαρακτηριστικά οδήγησης.




Δυναμική εμφάνιση

Η σχεδίαση αμαξώματος του νέου τρίθυρου μοντέλου τονίζει το μακρύ εμπρός άκρο και μετατοπίζει εμφανώς το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου προς τα πίσω. Η προφίλ άποψη, από την άλλη, χαρακτηρίζεται από τη μακριά πόρτα με το παράθυρο χωρίς πλαίσιο και το μονοκόμματο πίσω παράθυρο.



Οι κατάλληλες μετατροπές μπροστά και πίσω χαρίζουν στη νέα BMW Σειρά 1 ακόμα πιο δυναμική και ξεχωριστή εμφάνιση. Έτσι, οι τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις μοιράζονται την ίδια εντυπωσιακή φυσιογνωμία, έχοντας μία ανασχεδιασμένη, διευρυμένη μάσκα BMW ακριβώς στη μέση.



Το οπτικό αποτέλεσμα τονίζεται από τη νέα σχεδίαση των προβολέων γύρω από τον προφυλακτήρα, τα πιο σκούρα πλαίσια των φώτων, το μεγαλύτερο σπόιλερ, τον κάτω αεραγωγό και μία νέα διακοσμητική μπάρα. Τέλος, τα προαιρετικά φώτα ομίχλης υιοθετούν ακόμα πιο εντυπωσιακή σχεδίαση από πριν.




Αυτόματη λειτουργία Start/Stop – 0 κατανάλωση στα 0 χ.α.ώ.

Η αυτόματη λειτουργία Start/Stop που διατίθεται με τις εκδόσεις μηχανικών κιβωτίων BMW Σειράς 1 σε συνδυασμό με τους νέους 4κύλινδρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες προσφέρει ακόμα υψηλότερα πρότυπα απόδοσης καυσίμου.



Για να επωφεληθεί από τη νέα λειτουργία, το μόνο που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι να μετακινήσει τον επιλογέα ταχυτήτων στον νεκρό όταν σταματήσει στα φανάρια ή στην κυκλοφοριακή συμφόρηση και να αφήσει το πεντάλ του συμπλέκτη.



Με τον τρόπο αυτό, ο κινητήρας σβήνει αυτόματα, και στη συνέχεια ξεκινά πάλι την επόμενη φορά που ο οδηγός θα πατήσει το πεντάλ του συμπλέκτη. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι η αυτόματη λειτουργία Start/Stop αποτρέπει ακόμα και την παραμικρή κατανάλωση καυσίμου, ενώ το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.




Αλλαγή ταχύτητας τώρα!

Οι νέες 4κύλινδρες εκδόσεις της BMW Σειράς 1 χρησιμοποιούν επίσης καύσιμο με μέγιστη απόδοση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Δηλαδή, μόλις ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αλλάξει σε μεγαλύτερη σχέση για μικρότερες στροφές του κινητήρα, με στόχο την βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, η νέα ένδειξη σημείου αλλαγής ταχύτητας θα ενημερώσει τον οδηγό ότι το ιδανικό σημείο αλλαγής ταχύτητας έχει φτάσει.



Ένα βέλος που αναβοσβήνει σε συνδυασμό με την ένδειξη της ταχύτητας στο ταμπλό παρέχει ένα διακριτικό αλλά αναγνωρίσιμο σήμα, το οποίο παροτρύνει τον οδηγό να αλλάξει ταχύτητα.




Ψεκασμός Υψηλής Ακρίβειας (4κύλινδροι βενζινοκινητήρες)

Η νέα BMW Σειρά 1 έχει δύο εκδόσεις βενζινοκινητήρων νέας γενιάς, και οι δύο με άμεσο ψεκασμό καυσίμου δεύτερης γενιάς.



Αυτή η νέα τεχνολογία μπορεί να διατηρεί το πρόγραμμα φτωχού μίγματος (lean-burn mode), όπως ονομάζεται, όπου το ποσοστό καυσίμου σε σχέση με τον εισερχόμενο αέρα διατηρείται στο απόλυτο ελάχιστο, σε μία ευρεία κλίμακα φορτίων και στροφών του κινητήρα.



Στο δρόμο, αυτή η τεχνολογία που ονομάζεται Ψεκασμός Υψηλής Ακρίβειας – High Precision Injection συμβάλλει πολύ στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.




Κινητήρες

BMW 130i

, 6κύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας με διπλό-VANOS και VALVETRONIC, κυβισμό 2,996 κ.ε., μέγιστη ισχύ 265 ίπποι, μέγιστη ροπή 315 Nm, επιτάχυνση 0–100 χ.α.ώ. σε 6.0 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 250 χ.α.ώ. (155 mph) (ηλεκτρονικά περιορισμένη), μέση κατανάλωση σύμφωνα με το πρότυπο EU 8.3 λίτρα/100 χλμ.



Ο 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας που περιλαμβάνει στροφαλοθάλαμο από συνθετικό υλικό (μαγνήσιο/ αλουμίνιο) και τεχνολογία Valvetronic, προσφέροντας κορυφαίες δυνατότητες στην τρίθυρη έκδοση της BMW Σειράς 1.




BMW 120i, 4κύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας με 2ης γενιάς άμεσο ψεκασμό (Ψεκασμός Υψηλής Ακρίβειας – High Precision Injection), κυβισμό 1,995 κ.ε., μέγιστη ισχύ 170 ίπποι, μέγιστη ροπή 210 Nm, επιτάχυνση 0–100 χ.α.ώ. σε 7.7 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 224 χ.α.ώ., μέση κατανάλωση σύμφωνα με το πρότυπο EU 6.4 λίτρα/100 χλμ.




BMW 118i, 4κύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας με 2ης γενιάς άμεσο ψεκασμό (Ψεκασμός Υψηλής Ακρίβειας – High Precision Injection), κυβισμό 1,995 κ.ε., μέγιστη ισχύ 143 ίπποι, μέγιστη ροπή 190 Nm, επιτάχυνση 0–100 χ.α.ώ. σε 8.7 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 210 χ.α.ώ., μέση κατανάλωση σύμφωνα με το πρότυπο EU 5.9 λίτρα/100 χλμ.



Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά των νέων κινητήρων είναι η Ανάκτηση Ενέργειας Πέδησης – Brake Energy Regeneration, μία αυτόματη λειτουργία Start/Stop, και μία Ένδειξη Σημείου Αλλαγής Ταχύτητας – Shift Point Indicator.




Αλλαγές στην καμπίνα επιβατών

Το ανασχεδιασμένο εσωτερικό συνδυάζει μία δυναμική και μοντέρνα εμφάνιση με μία ανώτερη αίσθηση ποιότητας και σοφιστικέ στυλ. Μεγάλες, οριζόντιες γραμμές κυριαρχούν στο εσωτερικό της νέας BMW Σειράς 1.



Το κάτω τμήμα του ταμπλό και οι επενδύσεις θυρών έχουν αναβαθμιστεί, ενώ τα χειριστήρια και τα όργανα της κεντρικής κονσόλας τοποθετούνται σε απόλυτα αρμονική διάταξη. Τα πάνελ των θυρών μεταξύ της γραμμής των ώμων και του υποβραχιονίου υιοθετούν νέα σχεδίαση και τώρα αποτελούνται από το ίδιο υλικό με τα κεντρικά τμήματα των καθισμάτων.



Οι νέες ανάγλυφες επιφάνειες από ειδικό συνθετικό υλικό αποπνέουν μία ανώτερη εντύπωση ποιότητας που μπορείς να βλέπεις και να αγγίζεις. Γαλβανισμένες επιφάνειες τονίζουν τους νέους μηχανισμούς ανοίγματος θυρών, τους ρυθμιστές αεραγωγών, τη μπάρα ανοίγματος του σταχτοδοχείου, τα πλαίσια των οργάνων και του μπουτόν Start/Stop, καθώς και τα περιστροφικά χειριστήρια για το αυτόματο αιρκοντίσιον και το ραδιόφωνο.




I.C.E. με USB

Τα ηχοσυστήματα που διατίθενται με τη νέα BMW Σειρά 1 είναι επίσης από τα πιο προηγμένα της κατηγορίας των συμπαγών. Προσφέρεται μία μεγάλη ποικιλία επιλογών στον τομέα της ψυχαγωγίας, για παράδειγμα, με μία προαιρετική διεπαφή USB και τη στάνταρ σύνδεση AUX, που επιτρέπουν στον οδηγό ή στους επιβάτες να συνδέσουν ένα εξωτερικό MP3 player στο ηχοσύστημα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα