Bugatti Type 57S Atalante

Bugatti Type 57S Atalante
Bugatti Type 57S Atalante sd

To AUTO 24 παρουσιάζει την ιστορική Bugatti που αναμένεται να "πιάσει" τα 6 εκ. ευρώ

Επί 50 χρόνια ήταν κλειδαμπαρωμένη στο σκονισμένο γκαράζ του Νιούκαστλ η σπάνια Bugatti Type 57S Atalante του 1937, η οποία θα δημοπρατηθεί από τον οίκο δημοπρασιών Bonhams τον ερχόμενο Φεβρουάριο στο Retromobile car show στο Παρίσι.



Οι ειδικοί πιστεύουν ότι το σπάνιο μοντέλο –ένα από τα μόλις 17 που κατασκευάστηκαν- μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα 6,2 εκατ. ευρώ. Το αυτοκίνητο ανήκε στον Άγγλο χειρούργο Χάρολντ Καρ ο οποίος πιθανότατα το εγκατέλειψε σε ένα γκαράζ στο βορειο-ανατολικό Νιούκαστλ, μετά την αγορά του το 1950.








Ο Καρ απεβίωσε το 2007 και ο ανιψιός του βρήκε την Bugatti Type 57S Atalante καθώς καθάριζε τον χώρο από άχρηστα(!) αντικείμενα. Ασφαλώς, το σοκ ήταν μεγάλο για τον συγγενή του θανόντα κατόχου της, όταν έμαθε πόσο σπάνιο ήταν αυτό το εγκαταλελειμμένο κουφάρι.








Η συγκεκριμένη Bugatti αναφέρεται στα Διεθνή Ειδησεογραφικά Πρακτορεία, πως αγοράσθηκε για πρώτη φορά από τον Άγγλο αριστοκράτη και λάτρη των αγώνων ταχύτητας, Ερλ Χόου ο οποίος ήταν και ο πρώτος πρόεδρος της Βρετανικής Λέσχης Οδηγών Αγώνων (British Racing Drivers’ Club). Η τελική της ταχύτητα έφτανε τα 210 χιλιόμετρα την ώρα όταν τα περισσότερα αυτοκίνητα της εποχής δεν έπιαναν πάνω από 80.








H Bugatti Type 57S είναι ένα από τα μοντέλα της σειράς Type 57, σχεδιασμένη από τον Jean Bugatti, γιο του ιδρυτής εταιρείας Ettore Bugatti.



Το Atalante ήταν ένα δίπορτο κουπέ, το οποίο διέθετε παρόμοια σχεδίαση με την Atlantic. Και τα δύο μοντέλα είχαν «χτισθεί» πάνω στις Bugatti Type 57 και 57S. Σε σχέση με την Atlantic διέθετε μονοκόμματο παρμπρίζ καθώς και φτερά που επίσης αποτελούνταν από ένα κομμάτι μετάλλου.



Συνολικά κατασκευάσθηκαν μόνο 17 αυτοκίνητα Atalante τέσσερα από τα οποία βρίσκονται στη Μιλούζ και στο Cite de l’Automobile Museum.



Όσον αφορά το όνομα Atalante, αυτό προήλθε από την ηρωΐδα της ελληνικής μυθολογίας, Αταλάντη. Η οποία σύμφωνα με τον μύθο ήταν κόρη του Σχοινέα (γιου του Αθάμαντα) και της Κλυμένης (κόρης του Μινύου). Η Αταλάντη ήταν ωραιότατη αλλά και περίφημη δρομέας. Απέφευγε τη συναναστροφή με άλλες παρθένες και τρόμαζε στην ιδέα του γάμου.



Για να επανέλθουμε στην Βugatti να αναφέρουμε πως η εταιρία – θρύλος, αφού πέρασε από πολλά προβλήματα, τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ανάκαμψη, μετά την εξαγορά της από το γκρουπ VW.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα