Chevrolet Captiva

Chevrolet Captiva
chevroletcapt3507s

Οδηγούμε το νέο Captiva, το πρώτο εξευρωπαϊσμένο SUV της Chevrolet! (video inside)

Στην Ευρώπη τα πράγματα είναι πιο φρέσκα, εξαιρουμένων των μοντέλων που κυκλοφορούν και στην αμερικανική αγορά, τα οποία όμως θα μπορούσα να πω πως δεν ταιριάζουν εύκολα στην ιδιοσυγκρασία των καταναλωτών της Γηραιάς Ηπείρου.



Το Captiva κάνει ένα νέο ξεκίνημα για την εταιρεία. Κινούμενο πάντα στα Ευρωπαϊκά στάνταρ, χωρίς όμως να αποχωρίζεται εντελώς την αμερικάνικη φιλοσοφία, μιας και το αμάξωμα είναι αρκετά ογκώδες.




Safe place



Η εξωτερική σχεδίαση βοηθά τους επιβάτες του να νιώσουν την απαιτούμενη ασφάλεια και παράλληλα τους επιτρέπει να καυχώνται ότι κυκλοφορούν με ένα εκλεπτυσμένο SUV, το οποίο δε θα περάσει απαρατήρητο.



Το λογότυπο της Chevrolet έχει πιο επιβλητικές διαστάσεις και δε μοιάζει με ξένο σώμα πάνω στο Captiva. Οι μεγάλοι θόλοι συνοδεύονται από τις όμορφες σχεδιαστικά ζάντες αλουμινίου, ενώ το πλαστικό προστατευτικό που αγκαλιάζει περιμετρικά το αυτοκίνητο, δίνει πόντους στη σχεδίαση.



Οι τέσσερις πόρτες έχουν αρκετά μεγάλο άνοιγμα, κάνοντας κατά αυτό τον τρόπο πιο εύκολη της πρόσβαση προς το εσωτερικό της καμπίνας και αντίστροφα. Η πέμπτη θύρα οδηγεί στο χώρο αποσκευών, ο οποίος έχει γενναίες διαστάσεις και αρκετές αποθηκευτικές θήκες.



Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι ένα από τα highlight της εξωτερικής σχεδίασης κατά τη γνώμη μου, τα οποία ενδυναμώνουν την επιβλητική εμπρός όψη. Στο πίσω μέρος η σχεδίαση είναι πιο διακριτική, με την ρεζέρβα να απουσιάζει, όπως συνηθίζεται άλλωστε στα πιο εξευγενισμένα SUV.



Κοιτώντας το από το πλάι, η εικόνα που αποπνέει το αυτοκίνητο, είναι εξίσου δυναμική με αυτήν του εμπρός τμήματος με τη σπορτίφ μάσκα.




Καμπίνα επιβατών



Μπαίνοντας στο εσωτερικό, από την πρώτη κιόλας στιγμή το Captiva αφήνει μια πολύ θετική εντύπωση. Καταρχάς, η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας είναι αρκετά καλή, αποφεύγοντας τις φλύαρες τάσεις. Όλα τα χειριστήρια δένουν αρμονικά το ένα με το άλλο, ενώ τα υλικά κατασκευής αναδεικνύουν τον ποιοτικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.



Εντύπωση μου προκάλεσαν τα μαύρα πλαστικά με τη βελούδινη υφή, που έχουν χρησιμοποιηθεί στις εσωτερικές λαβές και σε μερικά από τα στρογγυλά χειριστήρια της κονσόλας.



Οι θέσεις εμπρός και πίσω είναι κάτι παραπάνω από άνετες, όπως άλλωστε και όλοι οι χώροι του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένου του αποθηκευτικού χώρου.



Ωστόσο, για όσους θέλουν να μεταφέρουν όχι τέσσερις αλλά έξι επιβάτες, το Captiva είναι σίγουρα η κατάλληλη επιλογή, αφού είναι ένα από τα λίγα μοντέλα SUV που διατίθεται σαν επταθέσιο.




Στο δρόμο



Οδηγώντας το νέο Captiva, νιώθεις ότι οι διαστάσεις του είναι αρκετά μεγάλες, αλλά το καλό οπτικό πεδίο από τη θέση του οδηγού σε βοηθά να το συνηθίσεις γρήγορα και μετά από μια δύο μέρες ξεχνάς ότι βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός τόσο μεγάλου αυτοκινήτου.



Ο κινητήρας των 2.4 λίτρων (136 ίπποι μέγιστη ροπή 220 Nm) κινεί αρκετά σβέλτα το αμάξωμα, όμως θα μπορούσα να πω ότι το συγκεκριμένο πλαίσιο θα άντεχε με ευκολία ακόμη και 100 ίππους παραπάνω.



Η ανάρτηση είναι μέτρια σε αίσθηση, δηλαδή ούτε πολύ σκληρή αλλά ούτε και πολύ μαλακή. Με αυτό τον τρόπο το Captiva συνδυάζει αρκετά καλά τα ταξίδια εντός ασφάλτου, αλλά και τις περιπέτειες εκτός αυτής και συγκεκριμένα σε πιο ανώμαλα εδάφη.



Σίγουρα δε θα πας για σαφάρι, όμως η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετά μεγάλη ώστε να υπερπηδά διάφορα εμπόδια.



Σύμμαχος στις εκτός δρόμου αποδράσεις μου ήταν και ένα νέο σύστημα που έχει εισάγει η Chevrolet, το οποία ελέγχει τη συμπεριφορά των τροχών του αυτοκινήτου, όταν αυτό κατεβαίνει κάποιο απότομο κατηφορικό κομμάτι.



Αν και δεν είχα τη δυνατότητα λόγω καιρικών συνθηκών, αυτό σύστημα θα ήθελε να δω πως θα συμπεριφερόταν σε χιονισμένες καταστάσεις.




Πιο τεχνικά



Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, η ροπή κατανέμεται στους εμπρός τροχούς. Αν η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου αναγνωρίσει ότι απαιτείται περισσότερη πρόσφυση, η κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών μπορεί να μεταβάλλεται συνεχώς σε αναλογία μέχρι και 50-50.



Εκτός από την ολίσθηση των τροχών, το σύστημα επεξεργάζεται μεγάλο αριθμό πληροφοριών, όπως η θέση του πεντάλ του γκαζιού, οι στροφές του κινητήρα, η ταχύτητα οδήγησης, η περιστροφή του αμαξώματος και η γωνία του τιμονιού. Η τετρακίνηση είναι πλήρως ενσωματωμένη στα συστήματα ABS και ESP.



Αρχική τιμή: 29.950 €




Το βίντεο του AUTO 24 με το νέο Chevrolet Captiva









Εξοπλισμός



Η έκδοση του test drive ήταν η LS, η οποία περιλαμβάνει στο στάνταρ εξοπλισμό της ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, διακοπτόμενη λειτουργία καθαριστήρων ανάλογα με την ταχύτητα, πίσω παράθυρο που ανοίγει ανεξάρτητα, μαύρη σχάρα οροφής και ηχοσύστημα υψηλών προδιαγραφών με έξι ηχεία, ραδιόφωνο RDS και CD player με λειτουργία MP3.




Τα κύρια στάνταρ χαρακτηριστικά:



• ESP (ABS με EBD, HDC, ARP, TCS, HBA)

• Αερόσακος Οδηγού – Συνοδηγού – Οροφής

• Κλιματισμός

• Υδραυλικό τιμόνι

• Κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό

• Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω

• Ηλεκτρικοί θερμαινόμενοι καθρέπτες

• Ηχοσύστημα τηλεχειριζόμενο από το τιμόνι

• Αμορτισέρ αερίου

• Δισκόφρενα εμπρός/πίσω

• Ράγες Οροφής

• Ζάντες αλουμινίου




Ασφάλεια



Μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, μέχρι και έξι αερόσακοι ενεργοποιούνται σε περίπτωση ατυχήματος, ανάλογα με την κατεύθυνση της σύγκρουσης.



Το Chevrolet Captiva είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, επομένως ήταν πολύ σημαντικό για την ομάδα εξέλιξης να προφέρει άριστη προστασία για μικρά παιδιά. Στα δύο εξωτερικά πίσω καθίσματα της δεύτερης σειράς, τα παιδικά καθίσματα στερεώνονται στη θέση τους γρήγορα και με ασφάλεια, με τη βοήθεια των βάσεων πρόσδεσης Isofix του Captiva.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα