Fiat Freemont

Το νέο Fiat Freemont είναι στην πραγματικότητα ένα «αυτοκίνητο-πολυτεχνίτης»

Το Fiat Freemont είναι στην πραγματικότητα ένα «αυτοκίνητο-πολυτεχνίτης», σχεδιασμένο για να απαντάει σε αντικρουόμενες αλλά και σύνθετες ανάγκες, όπως έχουν οι σύγχρονες οικογένειες και όσοι θέλουν ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο, είτε γιατί ζουν έντονα την κάθε μέρα είτε γιατί χρησιμοποιούν έντονα τον ελεύθερο χρόνο του Σαββατοκύριακου.

Το Freemont συνδυάζει πλαστικότητα και πρακτικότητα με το δικό του ξεχωριστό, κομψό και αυθεντικό στιλ. Οι διαστάσεις του (μήκος 489 cm, πλάτος 188 cm και ύψος 172 cm) εγγυώνται μεγάλη εσωτερική ευρυχωρία, ενώ το μεταξόνιο είναι το καλύτερο της κατηγορίας (289 cm).

Το Fiat Freemont εγγυάται μεγάλους χώρους, άνεση και πλαστικότητα στα 7 στάνταρ καθίσματά του, με την τρίτη σειρά καθισμάτων να είναι εξαιρετικά προσβάσιμη, λόγω του γεγονότος ότι οι πόρτες πίσω ανοίγουν σε γωνία 90°. Τα καθίσματα της τρίτης σειράς πέφτουν με ένα απλό άγγιγμα κι εξαφανίζονται κάτω από το πάτωμα, δημιουργώντας έτσι έναν άνετο χώρο φόρτωσης. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι τοποθετημένα ψηλότερα από τα εμπρός ενώ και το ίδιο ισχύει και για την τρίτη σειρά καθισμάτων, προσφέροντας έτσι τη μέγιστη δυνατή ορατότητα στους επιβάτες.

Το Fiat Freemont είναι ακριβώς "All the car you want": αυτό θα είναι και το σλόγκαν της διαφημιστικής του καμπάνιας, ένα αυτοκίνητο με την πλέον σύγχρονη τεχνολογία, ένα αυτοκίνητο που δεν γνωρίζει περιορισμούς.

Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα ξεχωριστό, πολύ ανεξάρτητο και δυναμικό σχεδιασμό με «μυώδεις» γραμμές με νέα γρίλια και τη νέα ομάδα προφυλακτήρων της εταιρείας.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φώτα με λυχνίες LED. Αλλά το πλαίσιό του έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει και τη μέγιστη παθητική ασφάλεια, τομέας στον οποίο έχει δοθεί τεράστια σημασία κατά την εξέλιξη του αυτοκινήτου.

Ο χώρος για τους επιβάτες έχει σύγχρονο ντιζάιν και μαλακά υλικά υψηλής ποιότητας. Στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται και το οδηγοκεντρικό ταμπλό με λεπτομέρειες χρωμίου, ένας εντελώς νέος πίνακας οργάνων, μια δυναμική κι ελκυστική κεντρική κονσόλα κι ένα καινοτόμο σύστημα πληροφοριών με μια έγχρωμη μεγάλη οθόνη αφής 4,3". Οι λειτουργίες μπορούν να ελεγχθούν με ένα απλό άγγιγμα στην κεντρική κονσόλα, όπως για παράδειγμα ισχύει για τον κλιματισμό τριών ζωνών και για το ηχοσύστημα, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερη αίσθηση άνεσης.

Το Freemont θα είναι προσθιοκίνητο και θα είναι εξοπλισμένο με ένα 2λιτρο κινητήρα diesel MultiJet 2 με μεταβλητή γεωμετρία, σε δυο εκδόσεις (με 140 ή 170 ίππους) κι ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αργότερα, το αυτοκίνητο θα είναι επίσης διαθέσιμο και σε εκδόσεις 4x4 με ισχύ 170 ίππων από τον 2λιτρο MultiJet 2 και με ισχύ 276 ίππων από τον βενζινοκινητήρα 3.6 V6, ενώ και οι δύο αυτές εκδόσεις θα συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο σύστημα μετάδοσης. Με την εξαίρεση του δυνατού κινητήρα 3.6 της οικογένειας Pentastar του Chrysler Group και το αυτόματο κιβώτιο με το οποίο αυτός θα συνεργάζεται, όλες οι κινητήριες μονάδες είναι σχεδιασμένες και παράγονται από την FPT (Fiat PowerTrain).

Οι κινητήρες diesel έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ δύναμης, επιδόσεων, οδηγικής ευχαρίστησης και οικονομίας καυσίμου. Η οδηγική προσωπικότητα του αυτοκινήτου είναι δεδομένη με την μεγάλη ροπή που διαθέτει (350 Nm) στις μόλις 1.750 στροφές αλλά αποδίδεται σταθερά μέχρι τις 2500 για την έκδοση των 170 ίππων (και τις 2000 στροφές στην έκδοση με τους 140 ίππους). Σε κανονική χρήση (από το ξεκίνημα του κινητήρα έως τις 4000 στροφές), η ροπή δεν πέφτει ποτέ κάτω από τα 300 Nm, εξασφαλίζοντας την οδηγική απόλαυση χωρίς να χρειάζονται πολλές αλλαγές ταχυτήτων. Αυτό κάνει τον κινητήρα πολύ ευέλικτο, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11'' και μέγιστη ταχύτητα 195 χλμ./ώρα για το μοντέλο των 170 ίππων και 12,3'' και 180 χλμ./ώρα αντίστοιχα για το μοντέλο των 140 ίππων.

Οι δυναμικές επιδόσεις του αυτοκινήτου έχουν επίσης δεχτεί φυσικά την φροντίδα και την ανάλογη βελτίωση από το τμήμα Fiat engineering, το οποίο έχει εξελίξει μια ειδική ρύθμιση των αναρτήσεων και του τιμονιού για ακριβέστερη συμπεριφορά και καλύτερη αίσθηση. Η άνεση είναι επίσης εγγυημένη από τις σημαντικές βελτιώσεις στην ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών. Η ασφάλεια είναι κορυφαίου επιπέδου, με 7 αερόσακους, σύστημα ABS με Brake Assist, σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP) με Hill-Holder και ηλεκτρονικό περιορισμό των κλίσεων (ERM) στάνταρ σε όλα τα αυτοκίνητα.

Το Freemont επίσης έχει ένα έξυπνο σύστημα που φροντίζει για το τρέιλερ σας, το Trailer Sway Control (TSC). Όταν οι αισθητήρες διαπιστώσουν ότι κινδυνεύει η δυναμική ισορροπία του τρέιλερ, το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα και φροντίζει με τέτοιο τρόπο τους τροχούς ώστε το τρέιλερ να παραμείνει στην επιθυμητή γραμμή και να αποφευχθούν τυχόν επικίνδυνες ταλαντώσεις.



















SHARE:

24Media Network