Geneva 2008

Geneva 2008
geneva4308small

Το AUTO 24 βρέθηκε στη Γενεύη και παρουσιάζει 10 αυτοκίνητα που τράβηξαν το ενδιαφέρον

Zagato-Bentley GTZ, Alfa Romeo 8C Spider, VW Golf TDI Hybrid, Nissan GTR, VW Scirocco, Volvo XC60, Toyota iQ, Lancia Delta, Skoda Superb και Saab Turbo X μας εντυπωσίασαν για τον στυλ, τους τον σχεδιασμό τους, τις επιδόσεις τους και την ανωτερότητά τους που μας καθήλωσε.




Zagato-Bentley GTZ




Αυτή η εξαιρετικά όμορφη επανασχεδίαση της Bentley Continental GT Speed από τον Ιταλό Ζαγκάτο με τη διχρωμία στην οροφή μας φέρνει πίσω στα κομψά αυτοκίνητα πολυτέλειας της δεκαετίας του ’50 και της δεκαετίας του ’60. Ο ίδιος ο σχεδιαστής και δεν έχουμε κανένα λόγο να τον αμφισβητήσουμε το ονομάζει “νεοκλασικό”. Όλα είναι καινούργια αλλά το εσωτερικό είναι αμετάβλητο από το την πρωτότυπη Bentley. Ελάχιστα θα βγουν στην παραγωγή και αναμένεται όλα να ξεπουληθούν άμεσα. Βέβαια, αυτοκίνητα σαν αυτό τα αγοράζεις για να τα κοιτάς και όχι για να τα χρησιμοποιείς. Πρόκειται για ένα έργο τέχνης, απίστευτης ομορφιάς και κομψότητας. H Bentley χάρισε στην έκθεση της Γενεύης ένα μοναδικό αυτοκίνητο.




Alfa Romeo 8C Spider








Το γεγονός πως η Alfa Romeo αποφάσισε να κατασκευάσει μόλις 500 αυτοκίνητα μπορεί να κάνει αυτό το μοντέλο ξεχωριστό. Πρόκειται για ένα συλλεκτικό κάμπριο που φέρει την υπογραφή της Competizione. Η Alfa Romeo 8C Spider κρατάει τον σπορ χαρακτήρα της και το συνδυάζει με μία εξαιρετική ήλεκτρο-υδραυλική αναδιπλούμενη οροφή που εξαφανίζεται με το πάτημα ενός κουμπιού. Όπως δηλώνει και το όνομά της, ο κινητήρας θα είναι οχτακύλινδρος και φυσικά σε v διάταξη ενώ τα κυβικά της… αράχνης ανέρχονται στα 4.700, με τα άλογα που παράγονται από αυτό το αριστούργημα να φτάνουν τα 450 στις 7.000 σ.α.λ! Δεν έχει διευκρινιστεί τι κιβώτιο θα μεταδώσει αυτή τη δύναμη στους τροχούς, αλλά αυτό μάλλον λίγο ενδιαφέρει έναν μελλοντικό ιδιοκτήτη.




VW Golf TDI Hybrid






Μπορεί τα βλέμματα στο περίπτερο της VW να τραβάει το νέο Scirocco αλλά το υβριδικό μοντέλο της Golf χρίζει ιδιαίτερη μνείας καθώς όπως δήλωσε η εταιρία θα βγει στην παραγωγή πολύ γρήγορα. Το τεχνολογικό αριστούργημα των Γερμανών συνδυάζει ένα πετρελαιοκινητήρα 75 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα 17 ίππων που συνεργάζονται άψογα με το επτά σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας των 1200 κυβικών εκατοστών καταναλώνει μόλις 3,4 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα, ενώ το VW Golf TDI Hybrid διαθέτει και σύστημα φόρτισης της μπαταρίας όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι. Το μπροστοκίνητο μοντέλο της VW είναι τόσο έξυπνο που σβήνει τον κινητήρα του όταν το όχημα δεν κινείται και εκκινεί όταν θέλει ο οδηγός να ξεκινήσει. Το μέλλον μάλλον δεν είναι και τόσο μακρινό.




Nissan GTR







Η Ιαπωνική απάντηση στα Ευρωπαϊκά supercar είναι το λιγότερο αποστομωτική. Το Nissan GTR προσφέρει υποδειγματικές επιδόσεις χάρη στο νέο κινητήρα 3.7 V6 twin-turbo, με 480PS και 353Nm, που μεταφέρονται στους τέσσερις τροχούς του μέσω ενός από τα πιο προηγμένα συστήματα AWD τα οποία έχουν κυκλοφορήσει ποτέ. Περιλαμβάνει ένα κιβώτιο με δύο συμπλέκτες και μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, τοποθετημένο στον άξονα μετάδοσης. Η κεντρική φιλοσοφία του GT-R; το σούπερ αυτοκίνητο για οποιονδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε. Το GTR φτάνει τα 100 χιλιόμετρα σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα (γρηγορότερο από όλες τις Ferrari και της Porsche, τουλάχιστον στα χαρτιά), ενώ η τελική ταχύτητα υπερβαίνει τα 310 χιλιόμετρα την ώρα. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Εμείς περισσεύουν ότι και να πούμε.




VW Scirocco





Το νέο Scirocco ήταν η μεγάλη atraction της έκθεσης βγάζοντας βέβαια από τον συναγωνισμό τα supercar. Το θρυλικό μοντέλο επέστρεψε και οι πρώτες εικόνες εντυπωσιάζουν και συγκινούν. Το… κουνέλι κυκλοφόρησε τη δεκαετία τους 70′ με μεγάλη απήχηση στον κόσμο, αλλά από το 1982 δεν υπήρξε συνέχεια. Η επιλογή της VW μπορεί να χαρακτηριστεί το λιγότερο εξαιρετική αφού συνδυάζει την ομορφιά, την ταχύτητα και αναβιώνει παλιές αναμνήσεις. Θα προσφέρεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, με τον βασικό να είναι αυτός των 1.4 λίτρων, ενώ η ιπποδύναμη του θα μπορεί να φτάσει τα 210 άλογα! Η έκδοση των 3.6 λίτρων με V6 κινητήρα θα ανεβάσει την δύναμη του αυτοκινήτου στους 280 ίππους! Όλοι οι κινητήρες θα έχουν εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ στον εξοπλισμό του αναμένεται να είναι τα περισσότερα από τα στάνταρ του GTI. Η έκφραση “για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούργιοι” δεν μπορεί να βρει καλύτερο αποδέκτη.




Volvo XC60





Η Volvo μας το παρουσίασε πριν από ένα χρόνο σαν πρωτότυπο αλλά η απήχηση που είχε και τα κολακευτικά σχόλια που αποκόμισε “ανάγκασαν” την εταιρία να περάσει στην παραγωγή του. Το XC60 στοχεύει σε ένα γκρουπ ανθρώπων που δίνει μεγάλη σημασία στην ξεχωριστή σχεδίαση και τις καινοτομίες που επιτρέπουν στους επιβάτες να αυξήσουν τη διαδραστική χρήση του αυτοκινήτου. H οροφή από γυαλί στο μεγαλύτερο της μέρος, δημιουργεί μια πολύ φωτεινή καμπίνα επιβατών. Η κεντρική κονσόλα στην καμπίνα των επιβατών είναι ότι πιο πρωτοπόρο έχει βγει ποτέ από τα σχεδιαστήρια της Volvo. Αίσθηση προκαλούν και τα καθίσματα των επιβατών, γιατί εκτός από τη μοντέρνα σχεδίαση, προσφέρουν μεγάλες δυνατότητες αναδιαμόρφωσης του εσωτερικού. Το XC60 έχει θέσει στόχο να κατακτήσει την κατηγορία και δεν θα δυσκολευθεί να το κάνει. Εξαιρετική επιλογή για όποιον ψάχνει αυτοκίνητο σε αυτό το στυλ καθώς δεν πρόκειται να του λείψει τίποτα.




Toyota iQ








Το iQ αμφισβητεί τα πρότυπα της κατηγορίας ‘compact’ αυτοκινήτων πόλης και ουσιαστικά είναι η απάντηση στο Smart. Για πρώτη φορά, μέχρι τρεις επιβάτες μπορούν να κάθονται άνετα σε ένα μοντέλο πόλης ‘compact’ διαστάσεων, μήκους κάτω των τριών μέτρων, με αρκετό χώρο για ένα παιδί ή αποσκευές. Επίσης, τα διαιρούμενα (50/50) πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται ανεξάρτητα, αυξάνοντας το διαθέσιμο χώρο φόρτωσης. Η ευρυχωρία του iQ είναι αποτέλεσμα της ευφυούς διάταξης χώρων του, χάρη στη συμβολή έξι αλληλοσυνδεόμενων μηχανολογικών καινοτομιών, που αντιπροσωπεύουν μία επανάσταση στην εξέλιξη οχημάτων Toyota. Η έναρξη των πωλήσεων του iQ στην Ευρώπη τοποθετείται στις αρχές του 2009. Ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο πόλης από την Τοyota που θα κλέψει σίγουρα καρδιές.




Lancia Delta





Τα λόγια είναι περιττά όταν πρόκειται να γράψεις για ένα αυτοκίνητο με τόσο βαρύ όνομα. Η Lancia αποφάσισε να φέρει και πάλι στην αγορά την Delta κουβαλώντας το θρυλικό όνομα αλλά με νέο λουκ. Εντυπωσιακός είναι και ο εξοπλισμός, καθώς περιλαμβάνει προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα άνεσης, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ η ποιότητα του εσωτερικού θα είναι κορυφαία για την κατηγορία. Η Delta θα τροφοδοτείται με μια γκάμα υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, τόσο βενζίνης όσο και diesel, με ισχύ από 120 έως 200 ίππους και με 6τάχυτα κιβώτια τριών ειδών -χειροκίνητο, ημιαυτόματο και αυτόματο.




Skoda Superb





Η Skoda με το Superb στοχεύει στην μεγάλη κατηγορία με μεγαλύτερες διαστάσεις από την προηγούμενη γενιά, γεγονός που το κάνει ακόμη πιο ευρύχωρο. Το νέο Superb διαθέτει πολλά χαρακτηριστικά γνωρίσματα και έξυπνες τεχνολογικές λύσεις που συναντάμε συχνά σε ακριβότερα μοντέλα της κατηγορίας. Παράδειγμα οι ρυθμιζόμενοι προβολείς, το νέο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού, το park alarm και οι εννιά εντυπωσιακοί αερόσακοι. Η Skoda ως θυγατρική εταιρία της Volkswagen, έχει πρόσβαση σε μερικούς από τους καλύτερους κινητήρες στον κόσμο, έτσι το Superb θα είναι διαθέσιμο με τρεις βενζινοκινητήρες και τρεις κινητήρες πετρελαίου. Η ιπποδύναμη ξεκινά από 105 και φτάνει τους 260 ίππους, ενώ οι κινητήρες θα συνδυάζονται με χειροκίνητο ή ημιαυτόματο DSG κιβώτιο. Το Skoda Superb θα κατασκευαστεί στις εγκαταστάσεις του Kvasiny στην Τσεχία και θα βγει στην Ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2008.




Saab Turbo X





Η Saab κατάφερε δώσει ομορφιά σε ένα αυτοκίνητο θηρίο, πράγμα που είναι σπάνιο. Το Saab Turbo X είναι διαθέσιμο σε μεταλλικό μαύρο τζετ χρώμα, με τη μπροστινή γρίλια και όλες τις εξωτερικά φινιρίσματα να τονίζονται με ένα ματ γκρι τελείωμα, σε στυλ τιτανίου. Οι ιδιοκτήτες θα απολαύσουν ένα προσωπικό χαιρετισμό, όταν καθίσουν πίσω από το τιμόνι και γυρίσουν το κλειδί. Ένα μοναδικό μήνυμα “Έτοιμος για απογείωση” ανάβει στην οθόνη του κεντρικό πίνακα οργάνων. Η κινητήρια μονάδα στην καρδιά του Turbo X είναι ένας 24-βάλβδιδος turbo κινητήρας V6 2.8 λίτρων, που αποδίδει 400 Νm ροπής μεταξύ των 2,150 και 4,500 σ.α.λ και μέγιστη ισχύ 280 ίππους (206 kW) στις 5,500 σ.α.λ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα